archiwizacja dokumentów
Moderator:mkamil
Ja stawiam na elektrroniczny obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów w takiej fromie jest znacznie korzystniejsza. U nas działa firma z zewnątrz Archidoc - digitalizacja zbiorów. Oni zajmują się porządkowaniem dokumentów. To barrdzo wygodne rozwiązanie.
			Moim zdaniem najlepiej postawić na elektryczny obieg dokumentów w firmie oraz na ich elektroniczną archiwizację. Pozwoli to utrzymać w firmie porządek, a także zwiększy bezpieczeństwo przechowywanych danych. Najlepiej pomyśleć o wdrożeniu jakiegoś systemu, takiego jak workflow DMS, który został opisany na http://www.primesoft.pl/pl/zarzadzanie- ... system-DMS, który umożliwia właśnie takie wygodne zarządzanie dokumentami 
			Problematyczne jest też odpowiednie przechowywanie dokumentacji pracowniczej, warto poczytać na ten temat jeśli przechowujecie takie dokumenty w Waszej firmie.
			Prowadzę własny biznes we Wrocławiu i wszelkie stare lub niepotrzebne już dokumenty przekazuję do niszczenia firmie http://www.sawo-recykling.pl/niszczenie_dokumentow.html. Nie wyobrażam sobie robić inaczej, szczególnie jeśli chodzi o dokumenty z jakimikolwiek informacjami poufnymi. Polecam wszystkim 
			Żeby szybko odnaleźć dokumenty nawet w istniejącym, zakładowym archiwum niezbędne są dobrej jakości , wygodne pudła archiwizacyjne
			- 
				czosnekwrg
 - Użytkownik
 - Posty:418
 - Rejestracja:07 sty 2019, 08:31
 
Czasami dokumenty jest lepiej zwyczajnie zniszczyć. W szczególności, gdy nie mają one zbyt dużej wagi a do tego brakuje nam miejsca na ich archiwizację. Ja w tym celu nawiązałem współpracę z firmą Ago Recykling https://agorecykling.pl/ , specjalizującą się w odbiorze i niszczeniu dokumentów, ale i odpadów jak np elektrośmieci.
			- 
				kowalski007
 - Użytkownik
 - Posty:300
 - Rejestracja:16 sty 2019, 19:40
 
A może zamiast archiwizować, zwyczajnie lepiej byłoby oddać je na makulaturę? Jeśli mam być szczery to na dokładnie taki ruch zdecydowałem się za sprawą http://zakladobrotuzlomem.pl/ . Odebrali od nas wspomniane papiery i wszystko wyszło nam na + 
			- 
				DagmaraK44
 - Użytkownik
 - Posty:70
 - Rejestracja:03 cze 2019, 08:10
 
Według mnie najprostszym rozwiązaniem jest po prostu instalacja jednego oprogramowania, które ma taką możliwość i dodatkowo daje szansę na 100% cyfrowy obieg dokumentów. Doradztwo i wdrożenie takiego systemu może wykonać firma http://e-volution.pl/#oferta ich oferta jest wszechstronna. Na pewno pracownik firmy pomoże wybrać to, co najbardziej praktyczne dla twojego biznesu
			
