Biuro rachunkowe, czy księgowa?
Moderator:mkamil
Wygląda na to, że korzystanie z usług biura rachunkowego Saldo http://www.biurorachunkowe-saldo.pl/ było w pełni trafionym pomysłem. Zajmują się dla nas rachunkami i księgowością, prowadzenie tego na własną rękę było niezwykle problematyczne. Ale to już za nami, udało nam się odetchnąć.
Zawiązanie współpracy z biurem rachunkowym https://www.consulting-tax.com/ okazało się absolutnym strzałem w 10. Dokładnie tego było mi trzeba, CONSULTING TAX starają się o porządek w naszej rachunkowości. A zajmowanie się tym na własną rękę byłoby jednak zbyt trudne.
-
- Użytkownik
- Posty:70
- Rejestracja:03 cze 2019, 08:10
Mój brat ostatnio polecił mi biuro w Gostyniu, które znajduję się na ulicy Stankowej 1A. Biuro jest prowadzone przez Panie Darię i Elżbietę Muszyńskie. Biuro oferuję kompleksowe usługi z zakresu rachunkowości realizowane na najwyższym poziomie.
To zależy, jeśli prowadzisz działalność, w której nikogo nie zatrudniasz na rynku obecnie znajduje się wiele prostych oprogramowań, które umożliwiają Ci w łatwy sposób prowadzić księgowość. Jeśli jednak posiadasz rozbudowany zespół - zdecydowanie lepiej będzie jeśli będziesz posiłkował się wsparciem z zewnątrz. Ze swojej strony korzystamy z Kancelarii Księgowej Tias we Wrocławiu - chociaż z tego co wiem mają jeszcze 4 inne oddziały w Polsce i jeden w Korei. Wszystko zawsze na czas, dedykowany zespół opieki klienta, a co za tym idzie prosta komunikacja.
- Karolajn88
- Posty:1
- Rejestracja:18 gru 2020, 11:19
Zdecydowanie biuro rachunkowe. Księgowość małej firmy może nie jest skomplikowana, ale również wymaga czasu. Jeśli ktoś się zna na księgowości, może zacząć to robić samodzielnie. Ja osobiście wolę te 100-200 zł zapłacić i mieć z głowy cały miesiąc, a dostarczać tylko faktury. Oczywiście, ceny są uzależnione od ilości usług, ale myślę, że nie są wygórowane.
Najważniejsze to żeby wszelkie kwestie finansowe były na bieżąco dopilnowane. A w księgowości jest co robić. Samo monitorowanie płatności ile zajmuje czasu. A przypominanie się klientom, że faktura nie została zapłacona to nic przyjemnego, mnie to zawsze krępuje. Od kilku miesięcy proces kontrolowania faktur i powiadamiania klientów mam zautomatyzowany. Wszystko dzięki MonPay. A, że działa w chmurze to mam do niego dostęp z każdego urządzenia niezależnie gdzie jestem, 24/7. Duża oszczędność czasu i zaczynam zauważać więcej płatności wykonanych w terminie, co mnie bardzo cieszy.