Czy taka forma reklamy przynosi efekty?
Mówię tu o takich bardziej przydatnych rzeczach, jak choćby pendrive z nadrukiem. Tutaj: http://www.polastudio.pl/oferta/gadzety ... i-usb.html widziałam coś takiego i wydaje mi się, że to niezły pomysł. Można dorzucać np. do większych zakupów jako gratis.
Macie z tym jakieś doświadczenia?
Opłaca się inwestować w gadżety reklamowe?
Moderator:mkamil
wydaje mi się że ważniejsze od gadżetów jest pojawianie się na branżowych targach i w ten sposób trafianie do klientów, z dobrze przygotowanym stanowiskiem (abamus.pl genialnie się tym zajmuje) przyciągnie się uwagę klienta do stoiska i da się człowiek zapamiętać na dłużej więc klient do takiej firmy wraca
nie powiem tu nic nowego, tak jak poprzednicy, zależy co chcesz reklamować. Jak się wystawiasz na jakiś targach to raczej niezależnie od produktu takie gadżety są przydatne. niekoniecznie muszą być związane z produktem, czasem wystarczy logo firmy lub logo i nazwa produktu na gadżecie który jest przydatny, typu pendrive, power bank, lub nawet jakieś piłeczki gumowe biurowe czy już oklepane smyczki itp. nam zawsze takie gadżety pomaga wykonać fr warszawa, możesz sobie zajrzeć do nich na stronkę http://frwarszawa.pl/stojaki-reklamowe-materialy-pos/. z tego co kojarze, teraz modne są te bawełniane lub lniane ekologiczne torby, mogą być z jakąś fajną grafiką lub jakimś rysunkiem. gorzej jak mają na froncie wywaloną nazwę firmy, ale gdzieś z boku i do tego fajna grafika, to dziewczyny lubią nosić, bo to eko, bo naturalny kolor i materiał i środowisko.
Oczywiście, że się opłaca. Bez tego nie ma co liczyć na to, że się pozyska klientów. Zwłaszcza lokalnych, czy na targach. Zobaczcie na panato.org/gadzety-reklamowe gadżety reklamowe Wrocław. Jestem pewna, że Wam się spodobają, Ich eko design zwraca uwagę. Klienci też to docenią.
moim zdaniem absolutnie tak ale trzeba to robić z głową i nie można bezsensownie łapać się wszystkiego co jest dostępne na rynku, ołówki jakieś czy kalendarze wydają mi się bez sensu nieco ale już karty rabatowe czy stałego klienta które jednocześnie stanowią wizytówkę naszej firmy to już zupełnie inna historia, ja u siebie mam karty z cardon i klienci sami chętnie dopytują co zrobić żeby taką kartę stałego klienta dostać bo raz że idą za tym duże upusty a dwa że faktycznie wizualnie one świetnie wypadają i przyciągają klienta wzrok przypominając o nas
Czy opłaca się inwestować w gadżety reklamowe? To tak jakby zapytać czy chcesz, żeby Twój biznes przynosił dochody!? Odpowiedź jest chyba oczywista:)
Niestety to już nie lata 90-te kiedy klienci byli zadowoleni z byle długopisu z logo. Aktualnie, żeby gadżety spełniały swoją funkcję i przynosiły oczekiwany efekt muszą był dobrze przemyślane a niejednokrotnie i zaprojektowane. Decydując się więc na inwestycję w gadżety, zwróćmy się w tej sprawie do firm które się w tym specjalizują i mówiąc kolokwialnie " zjadły na tym zęby " - przykładowo firma SIDE http://side.com.pl/. Na rynku od 16 lat. Aktualnie jeden z wiodących dostawców gadżetów dla firm w Polsce. Obsługują kilka tysięcy firm w kraju i za granicą.
Niestety to już nie lata 90-te kiedy klienci byli zadowoleni z byle długopisu z logo. Aktualnie, żeby gadżety spełniały swoją funkcję i przynosiły oczekiwany efekt muszą był dobrze przemyślane a niejednokrotnie i zaprojektowane. Decydując się więc na inwestycję w gadżety, zwróćmy się w tej sprawie do firm które się w tym specjalizują i mówiąc kolokwialnie " zjadły na tym zęby " - przykładowo firma SIDE http://side.com.pl/. Na rynku od 16 lat. Aktualnie jeden z wiodących dostawców gadżetów dla firm w Polsce. Obsługują kilka tysięcy firm w kraju i za granicą.