archiwizacja dokumentów

Czy jest możliwy zarobek w Internecie? Czy warto zainteresować się tą formą zarobku? Wypowiedź się.

Moderator:mkamil

Natczkk
Użytkownik
Posty:200
Rejestracja:14 cze 2017, 13:43

17 lip 2018, 22:36

Jak w Waszej firmie wygląda archiwizacja dokumentów? Prowadzicie ją sami czy jakaś firma z zewnątrz?
mustang
Użytkownik
Posty:230
Rejestracja:30 lis 2017, 19:43

18 lip 2018, 22:47

Ja stawiam na elektrroniczny obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów w takiej fromie jest znacznie korzystniejsza. U nas działa firma z zewnątrz Archidoc - digitalizacja zbiorów. Oni zajmują się porządkowaniem dokumentów. To barrdzo wygodne rozwiązanie.
bifka
Użytkownik
Posty:319
Rejestracja:22 sie 2017, 18:39

08 sie 2018, 20:39

Moim zdaniem najlepiej postawić na elektryczny obieg dokumentów w firmie oraz na ich elektroniczną archiwizację. Pozwoli to utrzymać w firmie porządek, a także zwiększy bezpieczeństwo przechowywanych danych. Najlepiej pomyśleć o wdrożeniu jakiegoś systemu, takiego jak workflow DMS, który został opisany na http://www.primesoft.pl/pl/zarzadzanie- ... system-DMS, który umożliwia właśnie takie wygodne zarządzanie dokumentami :)
teresao
Użytkownik
Posty:88
Rejestracja:12 paź 2017, 20:57

15 sie 2018, 21:04

Problematyczne jest też odpowiednie przechowywanie dokumentacji pracowniczej, warto poczytać na ten temat jeśli przechowujecie takie dokumenty w Waszej firmie.
edikay
Użytkownik
Posty:11
Rejestracja:20 sie 2018, 12:44

20 sie 2018, 13:07

Prowadzę własny biznes we Wrocławiu i wszelkie stare lub niepotrzebne już dokumenty przekazuję do niszczenia firmie http://www.sawo-recykling.pl/niszczenie_dokumentow.html. Nie wyobrażam sobie robić inaczej, szczególnie jeśli chodzi o dokumenty z jakimikolwiek informacjami poufnymi. Polecam wszystkim :)
teresao
Użytkownik
Posty:88
Rejestracja:12 paź 2017, 20:57

26 sie 2018, 16:54

Żeby szybko odnaleźć dokumenty nawet w istniejącym, zakładowym archiwum niezbędne są dobrej jakości , wygodne pudła archiwizacyjne
Abessagu
Użytkownik
Posty:5
Rejestracja:14 wrz 2018, 11:27

14 wrz 2018, 11:58

Dzięki wielkie za bardzo interesujące porady w tym temacie. Z całą pewnością przydadzą się :)
Nie ma takich problemów, które pewnego dnia by się nie skończyły.
czosnekwrg
Użytkownik
Posty:418
Rejestracja:07 sty 2019, 08:31

06 cze 2019, 15:50

Czasami dokumenty jest lepiej zwyczajnie zniszczyć. W szczególności, gdy nie mają one zbyt dużej wagi a do tego brakuje nam miejsca na ich archiwizację. Ja w tym celu nawiązałem współpracę z firmą Ago Recykling https://agorecykling.pl/ , specjalizującą się w odbiorze i niszczeniu dokumentów, ale i odpadów jak np elektrośmieci.
kowalski007
Użytkownik
Posty:300
Rejestracja:16 sty 2019, 19:40

28 cze 2019, 11:43

A może zamiast archiwizować, zwyczajnie lepiej byłoby oddać je na makulaturę? Jeśli mam być szczery to na dokładnie taki ruch zdecydowałem się za sprawą http://zakladobrotuzlomem.pl/ . Odebrali od nas wspomniane papiery i wszystko wyszło nam na + :)
DagmaraK44
Użytkownik
Posty:70
Rejestracja:03 cze 2019, 08:10

25 lis 2019, 22:55

Według mnie najprostszym rozwiązaniem jest po prostu instalacja jednego oprogramowania, które ma taką możliwość i dodatkowo daje szansę na 100% cyfrowy obieg dokumentów. Doradztwo i wdrożenie takiego systemu może wykonać firma http://e-volution.pl/#oferta ich oferta jest wszechstronna. Na pewno pracownik firmy pomoże wybrać to, co najbardziej praktyczne dla twojego biznesu
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl