Idealna konferencja - sprawy organizacyjne

Jeśli masz problem z prowadzonym biznesmen - napisz, postaramy się pomóc.

Moderator: mkamil

Awatar użytkownika
swizzbat
Posty: 4
Rejestracja: 06 paź 2016, 01:57

06 paź 2016, 01:59

wydaje mi sie ze zeby zrobic dobra konfe po prostu trzeba doswiadczenia
sabina
Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 17 paź 2016, 11:30

12 gru 2016, 10:17

Ja dostałam zadanie zorganizowania stoiska na konferencji z branży kosmetycznej. Mamy wystawiać swoje produkty, plus ulotki itd. Możecie polecić jakąś firmę, która oferuje systemy targowe? Zastanawiam się nad tą http://www.polastudio.pl/oferta/systemy ... nicze.html .
lechh851
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: 14 lis 2016, 12:48

13 paź 2017, 14:38

Aby konferencja przebiegła sprawnie potrzebny jest szczegółowy plan działania. Ważne jest też miejsce - musi być odpowiednio dostosowane pod takie wydarzenia. Centrum konferencyjne będzie idealne, może być też hotel, choć nie każdy - w okolicy Warszawy pod konferencję nada się choćby Hotel Afrodyta http://www.afrodytaspa.pl/biznes to jeden z lepszych hoteli dla biznesu w okolicy, także warto go sprawdzić.
zołza13
Użytkownik
Posty: 110
Rejestracja: 17 wrz 2017, 18:22

23 gru 2017, 13:24

Warto dopasować miejsce organizacji konferencji do jej tematu. Jak konferencja medyczna to tu http://fumed.pl/konferencje-medyczne/ Bo tu macie odpowiednie zaplecze np sale fantomowe wyposażone w unity stomatologiczne oraz fantomy, sale komputerowe, dostęp do bezprzewodowego internetu. Centrum Informacyjno-Biblioteczne ze strefą relaksu. Warto sprawdzić te ofertę.
domi78
Użytkownik
Posty: 202
Rejestracja: 08 sie 2017, 18:09

17 kwie 2018, 09:18

U nas też planujemy sporą konferencję na której będzie również głosowanie. Tak zastanawiam się czy wynająć systemy do głosowania . Zastanawiam się czy faktycznie są tak profesjonalni i mają tak dobry sprzęt? Ktoś może korzystał z usług i sprzętów tej firmy ? Będę wdzięczna za opinie.
abur
Użytkownik
Posty: 558
Rejestracja: 24 lis 2017, 14:18

27 sie 2018, 19:08

Nie można zapomnieć o prawidłowym oświetleniu, nagłosneniu oraz pozostałych dodatkach. Zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z http://bscav.eu/ , aby impreza pod kątem dodatków okazała się fantastyczna. Poza solidnie przeprowadzonym eventem, prezentował się on znakomicie pod względem wizualnym. Doskonały wybór!
aleksm
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: 19 lis 2015, 13:52

20 wrz 2018, 14:19

Ważny jest też dobry katering, moja firma zawsze zamawia od Catering Arts :)
Mannia
Użytkownik
Posty: 632
Rejestracja: 09 maja 2018, 08:54

22 wrz 2018, 19:42

Aby konferencja była idealna, należy na samym początku znaleźć miejsce w którym zostanie zorganizowana. Poza odpowiednią lokalizacją, należy zwrócić uwagę na wyposażenie sali konferencyjnej. Ta, którą nam udostepniono w Pałacu w Konarach http://palacwkonarach.pl/ w zupełności spełniła ten warunek!
kewa3939
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: 03 sie 2018, 16:08

22 lis 2018, 20:21

Idealna konferencja powinna być także wyposażona w posiłki. Jak wiadomo, nasi goście i uczestnicy będą mieli lepsze humory przy zapełnionych brzuchach. Przy organizacji ostatniej konferencji postawiliśmy na tradycyjne polskie potrawy a katering zapewniła firma: http://cateringzielonagora.pl/
aleksm
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: 19 lis 2015, 13:52

22 lut 2019, 18:41

Ja ostatnio na takie duże przyjęcie zamawiałam catering z firmy Catering Arts. Wszystko było świetnie przygotowane i pięknie podane, no i smakowało wszystkim.
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl