złe podejście do klientów

Jeśli masz problem z prowadzonym biznesmen - napisz, postaramy się pomóc.

Moderator: mkamil

Degosz
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 09 maja 2019, 10:58

29 maja 2019, 18:53

Jak nauczyć się odpowiedniego podejścia do klientów, aby ich przyciągnąć do siebie, a nie odgonić?
pracoholik
Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 01 cze 2019, 08:06

01 cze 2019, 08:12

A masz duże pokłady cierpliwości? Jak nie to średnio to widzę - klienci na prawdę potrafią wykończyć.
Awatar użytkownika
biznes_consulting
Posty: 4
Rejestracja: 09 sie 2019, 11:57

09 sie 2019, 12:18

W jakiej branży pracujesz?

Najpierw trzeba określić z jakim klientem masz do czynienia.
Są pewne ogólne zasady postępowania z klientem, ale do każdego trzeba podejść indywidualnie.
Na pewno Twoją wizytówką powinna być empatia, uśmiech i wysoka kultura osobista. Nie masz być sztywny i arogancki, ale z kulturą na luzie.
Mówi się, że klient nie kupuje Twojego produktu, tylko Ciebie. Musisz wzbudzić zaufanie i trochę upodobnić się do klienta. Jeśli Twój klient jest na luzie, mówi "do dupy", "a chu... z tym" i ogólnie jest uśmiechnięty, to nie możesz być taki Ą, Ę do bólu. Trzeba się dostosować do klienta żeby poczuł, że nadajecie na tych samych falach.
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl