Witam,
Mailing, owszem, jest skutecznym narzędziem budowania wizerunku czy wsparcia sprzedaży towaru/usługi.
Pamiętajmy jednak o tym, że e-mailing z pozoru wygląda całkowicie niesfornie.
Piszę z pozoru, ponieważ 1000 czy nawet 5000 maili przy 1 kampanii, to za mało aby ktokolwiek z adresatów o nas "usłyszał"
Pozdrawiam
Kamil
---------------
Niech BiznesInwestycje.pl będzie takie jakie chcesz !
Wypełnij ankietę!
30 sekund może zadecydować o twoim forum
Nie otrzymałeś ankiety ?
Poinformuj nas o tym!
Jak dotrzeć do przedsiębiorców??
Moderator:mkamil
Mailing tez? A może warto skorzystać ze społeczności. Jeżeli prowadzisz np. usługi doradcze możesz pokusić się o publikowanie komentarzy obecnej sytuacji w branzy/na rynku twoich potencjalnych klietow, pokusic sie o prognozy, tutoriale. Nie chodzi mi o rozdawanie swojej ciezko zdobytej wiedzy za darmo, ale na uchylenie rabka tajemnicy, ktory pomoze twoim potencjalnym klientom ocenic twoje kompetencje, znajomosc branzy jak rowniez oferte.
Dobre opracowania rozchodza sie poczta pantoflowa, wiec predzej czy pozniej dotra do twojej grupy docelowej. Nie jest to jednak dzialanie tak dorazne jak np mailing.
Warto jednak w dluzszej perspektywie zastanowic sie nad wlozeniem wysilku w promocje swojej wiedzy na takich serwisach jak Slideshare, Goldenline czy Elefanta.pl
Dobre opracowania rozchodza sie poczta pantoflowa, wiec predzej czy pozniej dotra do twojej grupy docelowej. Nie jest to jednak dzialanie tak dorazne jak np mailing.
Warto jednak w dluzszej perspektywie zastanowic sie nad wlozeniem wysilku w promocje swojej wiedzy na takich serwisach jak Slideshare, Goldenline czy Elefanta.pl
Witam,
Dziś dbanie o wizerunek jest nieodłącznym elementem efektywnego funkcjonowania każdej działalności gospodarczej. Skutecznym wsparciem dla wzmocnienia wizerunku w sieci jest prowadzenie kampanii Google Adwords. Tego typu działanie jest bardzo korzystne, ponieważ efekty widoczne są niemal od razu. Jednak aby nasze zamierzenia przyniosły oczekiwany skutek, zarządzając kontem Adwords trzeba przestrzegać następujących zasad. Warto zwrócić uwagę na prawidłowości w doborze słów kluczowych, czy kampania jest dostosowana do odpowiedniej grupy odbiorców, czy ustawienia są prawidłowe. Ważne jest aby kampania była funkcjonalna. Jest to jeden z czynników decydujących o powodzeniu naszego przedsięwzięcia.
Pozdrawiam,
JoannaSz
Darmowe Audyty Adwords - Skorzystaj z okazji i sprawdź skuteczność swojej kampanii.
http://www.adseo.pl/promocje.html
Dziś dbanie o wizerunek jest nieodłącznym elementem efektywnego funkcjonowania każdej działalności gospodarczej. Skutecznym wsparciem dla wzmocnienia wizerunku w sieci jest prowadzenie kampanii Google Adwords. Tego typu działanie jest bardzo korzystne, ponieważ efekty widoczne są niemal od razu. Jednak aby nasze zamierzenia przyniosły oczekiwany skutek, zarządzając kontem Adwords trzeba przestrzegać następujących zasad. Warto zwrócić uwagę na prawidłowości w doborze słów kluczowych, czy kampania jest dostosowana do odpowiedniej grupy odbiorców, czy ustawienia są prawidłowe. Ważne jest aby kampania była funkcjonalna. Jest to jeden z czynników decydujących o powodzeniu naszego przedsięwzięcia.
Pozdrawiam,
JoannaSz
Darmowe Audyty Adwords - Skorzystaj z okazji i sprawdź skuteczność swojej kampanii.
http://www.adseo.pl/promocje.html
Warto też zarejestrować się w serwisie, który umożliwia stworzenie wizytówki firmy i jest bazą firm - wtedy łatwiej nas znaleźć w sieci.
Zapiso.pl daje właśnie takie możliwości. Poza tym możesz tak stworzyć sobie swój wirtualny kalendarz, co zdecydowanie ułatwi poźniejszy kontakt już z samym klientem.
Zapiso.pl daje właśnie takie możliwości. Poza tym możesz tak stworzyć sobie swój wirtualny kalendarz, co zdecydowanie ułatwi poźniejszy kontakt już z samym klientem.
Rezerwacje przez Internet
cały czas dla Ciebie
cały czas dla Ciebie
Witam
Zaciekawił mnie temat postu.
Dobrym sposobem dotarcia do przedsiębiorców jest mailing targetowy. Tworzy się odpowiednią bazę danych, emaili firm (klientów) do których chce pan dotrzeć, następnie tworzy się odpowiednia ofertę - taką które nie będzie narzucać się dla przedsiębiorcy jako spam, taką która da wartościowe informacje dla klienta.
Następnie wysyła się tą ofertę poprzez email do firm, jest to jak na razie moim zdaniem jedne z najefektywniejszych sposobów dotarcia do tego grona odbiorców.
Innym również dobrym sposobem, może mniej efektywnym i nieco większym w kosztach jest po prostu reklama w takich miejscach, gdzie dotrze ona do przedsiębiorców - nejlepiej gazety, portale tematyczne
pozdrawiam Tomasz Trofimiuk
Zaciekawił mnie temat postu.
Dobrym sposobem dotarcia do przedsiębiorców jest mailing targetowy. Tworzy się odpowiednią bazę danych, emaili firm (klientów) do których chce pan dotrzeć, następnie tworzy się odpowiednia ofertę - taką które nie będzie narzucać się dla przedsiębiorcy jako spam, taką która da wartościowe informacje dla klienta.
Następnie wysyła się tą ofertę poprzez email do firm, jest to jak na razie moim zdaniem jedne z najefektywniejszych sposobów dotarcia do tego grona odbiorców.
Innym również dobrym sposobem, może mniej efektywnym i nieco większym w kosztach jest po prostu reklama w takich miejscach, gdzie dotrze ona do przedsiębiorców - nejlepiej gazety, portale tematyczne
pozdrawiam Tomasz Trofimiuk
skuteczna reklama bielsk podlaski Reklama-3W wygrywasz Ty, Twój Klient i My
Na pewno nie zbudujesz wizerunku od razu. Trzeba być cierpliwym. Oczywiście, najważniejsze to konsekwentnie go budować. No ale na początku, otwierając firmę i tak sie chyba nie obejdzie bez przedstawiciela handlowego, który będzie jeździł po firmach i zawracal im gitarę, zwracając uwagę na Twoją firmę i Twój produkt.
Dokładnie , wiele firm korzysta z tej możliwości reklamy. Warto na sam początek obniżyć jej koszty korzystając ze specjalnego kuponu dającego nam na reklamę prawie 200zł gratis ! http://www.kupony24.net/JoannaSz pisze:Witam,
Dziś dbanie o wizerunek jest nieodłącznym elementem efektywnego funkcjonowania każdej działalności gospodarczej. Skutecznym wsparciem dla wzmocnienia wizerunku w sieci jest prowadzenie kampanii Google Adwords. Tego typu działanie jest bardzo korzystne, ponieważ efekty widoczne są niemal od razu. Jednak aby nasze zamierzenia przyniosły oczekiwany skutek, zarządzając kontem Adwords trzeba przestrzegać następujących zasad. Warto zwrócić uwagę na prawidłowości w doborze słów kluczowych, czy kampania jest dostosowana do odpowiedniej grupy odbiorców, czy ustawienia są prawidłowe. Ważne jest aby kampania była funkcjonalna. Jest to jeden z czynników decydujących o powodzeniu naszego przedsięwzięcia.
Pozdrawiam,
JoannaSz
W dzisiejszych czasach najlepszym miejscem pokazania sie na rynku sa zakupy grupowe jak groupon czy gruper.
Chyba że prowadzisz usługi dla firm to powinieneś spróbować na http://www.b2bdeal.pl
Chyba że prowadzisz usługi dla firm to powinieneś spróbować na http://www.b2bdeal.pl
Wydaje mi się, że mailing to średni pomysł. Za często ląduje w koszu już na etapie ściągania wiadomości.Bazey pisze:Witam, według mnie dobrą formą reklamy jest mailing. Są firmy mające w swojej ofercie takie usługi, nawet w formie targetowej, czyli nakierowanej np. na jakąś branże czy przedział wiekowy...
Pozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty:8
- Rejestracja:25 paź 2012, 16:14
Na pewno bez klasycznych wizytówek się nie obejdzie. Jeśli składasz komuś ofertę musisz zostawić do siebie jakiś kontakt. Nie zmienia to faktu, że sam powinieneś o sobie przypominać potencjalnemu zleceniodawcy, ale ładne i tanie karty biznesowe to podstawa w B2B. a teraz o niedrogie pakiety wizytówek do samodzielnej realizacji wcale nie jest trudno. W necie znajdziesz nawet o połowę tańsze, wykonane na najlepszych maszynach, z gotowymi wzorami do zamówienia w kilkanaście sekund jak w VooGo