Jak obniżyć koszty prowadzenia firmy?

Forum ogólne - poruszamy tematy związane prowadzeniem firmy.
Opiszcie swój biznes i doświadczenia z nim związane.

Moderator: mkamil

Awatar użytkownika
Marta1983
Posty: 1
Rejestracja: 22 mar 2010, 11:55

22 mar 2010, 11:57

Jak w tytule - na czym można zaoszczędzić prowadząc firmę? Na czym oszczędzić warto a na czym absolutnie nie?
Macie jakieś doświadczenia?
Olga
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 13 paź 2011, 23:48

20 paź 2011, 09:20

Oszczędzam osobiście na księgowej i Pani od kadr i płac.
Zamiast 2 etatów mam program online z wfirma.pl za grosze, a 2 etaty (choćby 1) to akurat dla mojej małej firmy byłby spory wydatek..
Później oczywiście dochodzą koszta kupowania materiałów biurowych - choć jest ich niewiele bo głównie korzystam na programach i nie zaśmiecam sobie biurka, tak samo elektroniczne faktury - ale jak juz trzeba to kupuję w hurtowniach typy Makro, ale to to chyba każdy robi;p
raulq7
Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 15 wrz 2010, 16:01

11 sty 2012, 08:30

A może by tak na organizacji pracy ? W dzisiejszych czasach coraz więcej -mikro i -małych przedsiębiorstw, których nie stać na wydzielenie dodatkowego etatu odpowiedzialnego za organizację korzystają z aplikacji wspomagających organizację pracy, zarządzanie zleceniami, czy poszczególnymi zadaniami w firmie. Taka tendencja podyktowana jest również wdrażaniem wszelkich oszczędności w firmie prowadzących do maksymalizacji osiąganych korzyści. A że liczba osób korzystających z owych aplikacji rośnie z roku na rok, to fakt ten świadczy o sprawdzeniu się tego modelu zarządzania.
Jednym z liderów tego typu rozwiązań na rynku jest http://taskbeat.pl/ , który może być świetnym przykładem tego typu rozwiązania.
Jak to wygląda w praktyce sprawdzić możemy korzystając z darmowego okresu próbnego. W przypadku rozpatrywanego przykładu jest to 30 dni
Awatar użytkownika
MariuszT
Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2011, 15:11

05 cze 2012, 12:06

Aby się tego dowiedzieć może być wymagany zaawansowany audyt <- jeśli jest to duża firma, z wieloma działami, komórkami itp. To może nie być takie proste.
karski
Użytkownik
Posty: 96
Rejestracja: 20 gru 2011, 23:47

12 cze 2012, 10:20

Poszukaj zewnętrznych firm, które się w tym specjalizują.
__________________
skydive
Awatar użytkownika
piotrek
Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 27 gru 2010, 13:58

27 lis 2012, 10:43

Karski ma rację, poszukaj firmy zewnętrznej albo zastanów się nad współpracą z jakimś inkubatorem przedsiębiorczości. Ja startowałem właśnie z pomocą inkubatora KPT, opłacało się :)
Awatar użytkownika
MateuszWawrzyn
Użytkownik
Posty: 103
Rejestracja: 23 lis 2012, 20:08
Lokalizacja: Polska

29 lis 2012, 11:18

a jak długo w takich inkubatorach można być?
Bo po wyjściu spod ich ramion to chyba koszty prowadzenia firmy mogą zabić,
czy się mylę?
yanek
Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 05 gru 2012, 13:52

05 gru 2012, 13:55

Ja ostatnio założyłem biuro w swoim mieszkaniu i oszczędzam na czynszu który wcześniej dużo mnie kosztował.
misiek
Użytkownik
Posty: 89
Rejestracja: 30 sty 2013, 12:32

10 kwie 2013, 17:46

Myślę, że dużo można zaoszczędzić na artykułach biurowych. Mogę polecić hurtownię w której sam zamawiam artykuły papiernicze i biurowe do swojej firmy: http://art-pak.pl/ Ceny mają naprawdę konkurencyjne w porównaniu do innych sklepów w sieci.
ola.nowik
Użytkownik
Posty: 136
Rejestracja: 28 mar 2013, 08:29

14 kwie 2013, 16:12

zapraszam na Dyskusje na temat kredytów oraz pożyczek.Dowiedz się więcej o finansach
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl