Jak w tytule - na czym można zaoszczędzić prowadząc firmę? Na czym oszczędzić warto a na czym absolutnie nie?
Macie jakieś doświadczenia?
Jak obniżyć koszty prowadzenia firmy?
Moderator:mkamil
Oszczędzam osobiście na księgowej i Pani od kadr i płac.
Zamiast 2 etatów mam program online z wfirma.pl za grosze, a 2 etaty (choćby 1) to akurat dla mojej małej firmy byłby spory wydatek..
Później oczywiście dochodzą koszta kupowania materiałów biurowych - choć jest ich niewiele bo głównie korzystam na programach i nie zaśmiecam sobie biurka, tak samo elektroniczne faktury - ale jak juz trzeba to kupuję w hurtowniach typy Makro, ale to to chyba każdy robi;p
Zamiast 2 etatów mam program online z wfirma.pl za grosze, a 2 etaty (choćby 1) to akurat dla mojej małej firmy byłby spory wydatek..
Później oczywiście dochodzą koszta kupowania materiałów biurowych - choć jest ich niewiele bo głównie korzystam na programach i nie zaśmiecam sobie biurka, tak samo elektroniczne faktury - ale jak juz trzeba to kupuję w hurtowniach typy Makro, ale to to chyba każdy robi;p
A może by tak na organizacji pracy ? W dzisiejszych czasach coraz więcej -mikro i -małych przedsiębiorstw, których nie stać na wydzielenie dodatkowego etatu odpowiedzialnego za organizację korzystają z aplikacji wspomagających organizację pracy, zarządzanie zleceniami, czy poszczególnymi zadaniami w firmie. Taka tendencja podyktowana jest również wdrażaniem wszelkich oszczędności w firmie prowadzących do maksymalizacji osiąganych korzyści. A że liczba osób korzystających z owych aplikacji rośnie z roku na rok, to fakt ten świadczy o sprawdzeniu się tego modelu zarządzania.
Jednym z liderów tego typu rozwiązań na rynku jest http://taskbeat.pl/ , który może być świetnym przykładem tego typu rozwiązania.
Jak to wygląda w praktyce sprawdzić możemy korzystając z darmowego okresu próbnego. W przypadku rozpatrywanego przykładu jest to 30 dni
Jednym z liderów tego typu rozwiązań na rynku jest http://taskbeat.pl/ , który może być świetnym przykładem tego typu rozwiązania.
Jak to wygląda w praktyce sprawdzić możemy korzystając z darmowego okresu próbnego. W przypadku rozpatrywanego przykładu jest to 30 dni
- MateuszWawrzyn
- Użytkownik
- Posty:103
- Rejestracja:23 lis 2012, 20:08
- Lokalizacja:Polska
a jak długo w takich inkubatorach można być?
Bo po wyjściu spod ich ramion to chyba koszty prowadzenia firmy mogą zabić,
czy się mylę?
Bo po wyjściu spod ich ramion to chyba koszty prowadzenia firmy mogą zabić,
czy się mylę?
Myślę, że dużo można zaoszczędzić na artykułach biurowych. Mogę polecić hurtownię w której sam zamawiam artykuły papiernicze i biurowe do swojej firmy: http://art-pak.pl/ Ceny mają naprawdę konkurencyjne w porównaniu do innych sklepów w sieci.
zapraszam na Dyskusje na temat kredytów oraz pożyczek.Dowiedz się więcej o finansach