Przeniesienie firmy do innej siedziby
Moderator:mkamil
Uważam, że skorzystanie z usług firmy przeprowadzkowej jest w takim wypadku obowiązkiem. Sam przez to przechodziłem jakiś czas i zwyczajnie nie wyobrażam sobie przeniesienia naszej firmy innym sposobem, niż z pomocą http://przeprowadzka.wroc.pl/ . W zupełności zadbali oni o to, aby wszelkie meble i sprzęt z naszego biura zostały przetransportowane szybko i sprawnie.
jak przenosiliśmy nasz sklep do innego lokalu, to korzystalismy z firmy http://transportprywatny.com i uważam, że to bardzo dobra i godna polecenia firma transportowa. Możesz się spokojnie do nich odezwac w razie przeprowadzki własnego sklepu, czy biura.
Rzeczywiscie, tak duzy projekt to ogromna odpowiedzialnosc spoczywajaca na barkach firmy ktora sie tego podejmie. Moim zdaniem nie warto na takich rzeczach oszczedzac bo mozna sie tylko przejechac. Niestety w praktyce wiekszosc osob patrzy tylko na cene .. a to nie jest dobry wyznacznik.Zreszta tansi przewoznicy czesto nawet nie maja w pakiecie ubezpieczenia .. co jest w ogole totalna pomylka. Przy wyborze warto sie kierowac renoma danej firmy .. z tego co sie orientuje to moj znajomy korzystal swego czasu z Fortis - https://www.fortis-przeprowadzki.pl/oferta/dla-firm/ i wszystko poszlo bez najmniejszego zgrzytu. Oczywiscie nie namawiam do niczego jednak warto ich wziasc pod uwage .. porownac ceny z konkurencja i dokonac sluszengo wyboru. Pozdrawiam
Generalnie przeprowadzki firm są bardzo ciężkim tematem. Polecam zerknąć na ofertę https://www.123przeprowadzki.pl/. Dzięki korzystaniu z pomocy firm zewnętrznych znacznie skuteczniej i sprawdziej przejdziesz przez ten ciężki proces.
To wszystko zależy jak dużo sprzętu posiadasz i jak daleko się przenosisz. Jakiś czas temu sam szukałem większego biura dla swojej firmy, przez co wpadłem na świetny portal - http://www.officemap.pl/search/list/?city=wroclaw jest to wyszukiwarka powierzchni biurowych. Nie dość, że znalazłem biuro bardzo blisko poprzedniego, to jeszcze zostało w pełni wyposażone (oczywiście poza sprzętem komputerowym itp.) przez co zaoszczędziliśmy mnóstwo czasu i pieniędzy na przeprowadzkę. Wszystko przebiegło na tyle sprawnie, że całość przenosin trwała dosłownie kilka godzin.
W przypadku przenoszenia firmy do innej siedziby należy się liczyć z tym, iż tego typu zabieg wiąże się z pewnymi obowiązkami typu aktualizacja nowego adresu prowadzonej działalności w centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, czy na przykład zmiana na umowach i fakturach, gdyż obowiązkiem przedsiębiorcy jest poinformowanie kontrahentów o nowym adresie siedziby przedsiębiorstwa i sporządzenie aneksów do dotychczasowych umów. Szczegółowy poradnik na ten temat można znaleźć na stronie https://www.biznesowi.pl/zmiana-adresu- ... obowiazki/. W przypadku niezaktualizowania nowego adresu siedziby firmy w centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej grozi kara w postaci wezwania do uzupełnienia danych lub usunięciem firmy z rejestru przedsiębiorstw, czy kara grzywny. Sam jak przenosiłem główną siedzibę własnej firmy z Torunia do Wrocławia, zapomniałem zaktualizować swoje dane w CEIDG, przez co otrzymałem wezwanie do zaktualizowania moich danych.
Czasem zmiana biura wymaga także zmiany wyposażenia. My jak przenosiliśmy biuro do innego biurowca to nie zabieraliśmy ze sobą starych mebli bo były już w takim stanie, że zwyczajnie się nie opłacało. Nowe, dopasowane do pomieszczeń meble biurowe zamawialiśmy od firmy http://www.mikomal.pl/ . Mają duży wybór nowoczesnych i funkcjonalnych mebli, którymi można urządzić wygodnie każda przestrzeń biurową.