Przeniesienie firmy do innej siedziby

Forum ogólne - poruszamy tematy związane prowadzeniem firmy.
Opiszcie swój biznes i doświadczenia z nim związane.

Moderator: mkamil

Awatar użytkownika
apogeum
Użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: 27 wrz 2012, 09:58

26 lut 2014, 13:58

Witam. W jaki sposób poradzić sobie z tym trudnym zadaniem tak aby poświęcić na to jak najmniej czasu?
Myślicie, że warto jest skorzystać z usług firmy oferującej profesjonalne przeprowadzki?
Czy lepiej jednak pomęczyć się trochę samemu i może zrobić to osobiście?
Bineska
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 26 mar 2014, 11:16

26 mar 2014, 11:22

Moim zdaniem skorzystanie z profesjonalnej firmy, która oferuje przeprowadzki to naprawdę bardzo dobry pomysł. Po co męczyć się samemu, jeżdzić kilka razy jak można wszystko zrobić za jednym zamachem.
Awatar użytkownika
AnnaWilusz
Użytkownik
Posty: 56
Rejestracja: 26 mar 2014, 12:14

26 mar 2014, 13:36

Według mnie skorzystanie z usług takiej firmy to dobre rozwiązanie.
malak
Użytkownik
Posty: 832
Rejestracja: 10 lut 2014, 17:21

17 kwie 2014, 15:01

Zdecydowanie należałoby skorzystać z firmy przeprowadzkowej, szczególnie jeśli zależy nam, żeby wszystko przebiegało sprawnie i bez żadnych problemów.
BeataSz1
Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 26 maja 2015, 11:11

03 lip 2015, 13:23

Też byłam zmuszona przenieś firmę w inne miejsce i korzystałam z http://przeprowadzki.pl/
BeataSz1
Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 26 maja 2015, 11:11

03 lip 2015, 14:29

na koniec najgorsze w tym wszystkim że w nowym miejscu okazało się że mi już te meble nie pasują!
Vernon
Użytkownik
Posty: 332
Rejestracja: 01 sie 2014, 09:38

08 lip 2015, 09:42

BeataSz1 pisze:na koniec najgorsze w tym wszystkim że w nowym miejscu okazało się że mi już te meble nie pasują!
kup nowe ;) z tego co wiem to oni http://www.classic-meble.pl/home/ maja swietna oferte ;)
Awatar użytkownika
Jaromik
Posty: 2
Rejestracja: 08 lip 2015, 13:36

08 lip 2015, 13:38

Meble powinny być przede wszystkim użyteczne, ale jeśli firma ma bezpośredni kontakt z klientem to jak najbardziej trzeba kupic nowe meble, bo wygląd firmy jest bardzo ważny dla klienta i dla pierwszego wrażenia...
lechh851
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: 14 lis 2016, 12:48

31 lip 2017, 10:56

Przeniesienie firmy do innej siedziby jest naprawdę czaso- i pracochłonne. Zamiast zajmować się tym samemu, lepiej chyba powierzyć to specjalistom - wszystko potrwa znacznie krócej i z pewnością sprawniej, w końcu tacy specjaliści mają w tym wprawę. Gdybyście szukali dobre ekipy od przeprowadzek w Warszawie, to zajrzyjcie na http://www.taxi-bagaz.com - specjalizują się takich przeprowadzkach.
vega195
Użytkownik
Posty: 77
Rejestracja: 28 lis 2016, 09:12

21 lis 2017, 15:20

Przed zmianą biura, czy siedziby warto się do tego przygotować, dowiedzieć się jak najkorzystniej wynająć biuro, jak zaplanować jego zmianę itp. W Akademii Najemców https://akademianajemcy.pl prowadzą szkolenia, które powinny pomóc w wynajmie biura - mają spore doświadczenie w tym zakresie.
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie