Wyposażenie biura

Forum ogólne - poruszamy tematy związane prowadzeniem firmy.
Opiszcie swój biznes i doświadczenia z nim związane.

Moderator: mkamil

gatsby77
Użytkownik
Posty: 61
Rejestracja: 13 cze 2017, 06:34

02 sie 2017, 09:17

Dobrze, że też myślicie o waszych pracownikach, a nie tylko o tym żeby meble postawić i spokój. Takie dystrybutory wody to bardzo fajna rzecz. Jednak nie o samej wodzie czlowiek żyje:D Podstawą jest kawa dla biura, przecież człowiek to nie zwierze i pić kawę musi:D Szczególnie jeżeli chce sprawnie funkcjonować. Polecam dlatego sklep yazamco.com.pl/ekspresy-do-kawy.html gdzie zamówicie bardzo fajne ekspresy do kawy, idealne dla każdej firmy
zołza13
Użytkownik
Posty: 110
Rejestracja: 17 wrz 2017, 18:22

19 paź 2017, 12:13

W biurze jest masa dokumentów, które trzeba gdzieś przechować. Warto więc pomyśleć o pomieszczeniu na archiwum. A do niego zamówić regały www.e-regaly.pl Można je dopasować do swoich potrzeba. Idealnie nadają się do przechowywania segregatorów z dokumentami.
A regały są metalowe, wytrzymałe,praktyczne. Dwa rodzaje wciskane i skręcane.
Awatar użytkownika
malek
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 19 wrz 2017, 16:09
Lokalizacja: Toruń

20 paź 2017, 14:50

Jeśli chodzi o wyposażenie biur, to ja preferuję połączenie skandynawskiego stylu z nowoczesnym. U mnie w firmie kupiono meble stąd: www.mikomaxsmartoffice.pl/uslugi i skorzystano na miejscu z pomocy specjalistów, by je odpowiednio ustawili. Pozwoliło nam to zaoszczędzić sporo czasu, który my, jako pracownicy, musielibyśmy poświęcić w godzinach pracy. A wiadomo, klienci nie śpią, więc byłoby to jeszcze trudniejsze do realizacji :)
mateuszm
Użytkownik
Posty: 84
Rejestracja: 27 sie 2017, 09:47

24 paź 2017, 11:59

Warto pomyśleć nad pożyczką, aby takowe biuro wyposażyć za jednym razem i porządnie. Ja ostatnio szukałem różnych ofert i natrafiłem na tą stronę kredytok.pl/blog-ok/ Wydaje mi się, że warto poświęcić dosłownie chwilę w ciągu dnia, aby zapoznać się ze wpisami tam zamieszczonymi ponieważ są bardzo ciekawe i wyczerpujące.
Mimus
Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 21 sie 2016, 16:55

25 paź 2017, 18:22

Czy w biurze czy w archiwum biurowym sprawdzą się metalsistem-cbtc.pl regały metalowe półkowe. Są odporne na ciężar a dokumenty swoje ważą. Producent ma zawsze najbardziej korzystne ceny. także warto u niego sprawdzać ofertę.
zołza13
Użytkownik
Posty: 110
Rejestracja: 17 wrz 2017, 18:22

07 lis 2017, 06:51

Jeżeli chodzi o regały to świetnie się sprawdzają te e-regaly.pl Masz tu dwa rodzaje regałów wciskane lub skręcane. Sam wybierasz odpowiadające ci parametry, Możesz też wybrać rodzaj półek - metalowa lub z płyty MDF. Te regały przemysłowe nie tylko dobrze sie sprawdzają w biurowych archiwach, ale też w magazynach czy piwnicach.
azura
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: 16 maja 2017, 15:22

03 sty 2018, 16:56

Na pewno nie powinno zabraknąć porządnej drukarki. Ja ze swojej strony mogę polecić Konica Minolta Bizhub C258 www.kserkop.com/pl--drukarka-konica-minolta-bizhub-c258-1153. Poza funkcją drukowania czy kserowania umożliwia też zszywanie, dziurkowanie, składanie czy sortowanie dokumentów. Jest nowoczesna i funkcjonalna ( istnieje opcja zakupu lub wynajmu ).
siemka
Użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: 13 wrz 2017, 11:30

05 sty 2018, 10:04

Ja mam zwykłe ale solidne meble z miejscowego biura. Jestem zadowolony. Nic więcej mi nie trzeba.
qamarr6
Użytkownik
Posty: 91
Rejestracja: 28 sty 2017, 11:58

23 sty 2018, 10:07

Wiele zależy od biura, ale podstawa to meble i sprzęt. Meble mają być funkcjonalne i wygodne, ale i estetyczne. Co do sprzętu, to musi być niezawodny. Nowy jest drogi, także przy ograniczonych środkach można kupić używany, na serwisach aukcyjnych można taki trafić, choćby na aukcje.efl.com.pl/AuctionList/Komputery-biuro-telekomunikacja
bogo18
Użytkownik
Posty: 60
Rejestracja: 05 sty 2018, 12:16

09 lut 2018, 12:10

Jeśli biuro jest umiejscowione w dolnych partiach budynku, piwnicy to najbezpieczniejszym rozwiązaniem będzie wyposażenie biura w metalowe szafki na akta i dokumenty. Jak wiadomo, pod ziemią panuje różna wilgotność oraz temperatura, a odpowiednio chronione papiery nie ulegną zepsuciu. Dzięki met-pol.pl urządziłem moje biuro w ten sposób, a moje dokumenty znajdują się w bezpiecznym położeniu. :)
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl