Wyposażenie biura
Moderator:mkamil
Jeśli chodzi o wyposażenie biur, to ja preferuję połączenie skandynawskiego stylu z nowoczesnym. U mnie w firmie kupiono meble stąd: www.mikomaxsmartoffice.pl/uslugi i skorzystano na miejscu z pomocy specjalistów, by je odpowiednio ustawili. Pozwoliło nam to zaoszczędzić sporo czasu, który my, jako pracownicy, musielibyśmy poświęcić w godzinach pracy. A wiadomo, klienci nie śpią, więc byłoby to jeszcze trudniejsze do realizacji
Warto pomyśleć nad pożyczką, aby takowe biuro wyposażyć za jednym razem i porządnie. Ja ostatnio szukałem różnych ofert i natrafiłem na tą stronę kredytok.pl/blog-ok/ Wydaje mi się, że warto poświęcić dosłownie chwilę w ciągu dnia, aby zapoznać się ze wpisami tam zamieszczonymi ponieważ są bardzo ciekawe i wyczerpujące.
Na pewno nie powinno zabraknąć porządnej drukarki. Ja ze swojej strony mogę polecić Konica Minolta Bizhub C258 www.kserkop.com/pl--drukarka-konica-minolta-bizhub-c258-1153. Poza funkcją drukowania czy kserowania umożliwia też zszywanie, dziurkowanie, składanie czy sortowanie dokumentów. Jest nowoczesna i funkcjonalna ( istnieje opcja zakupu lub wynajmu ).
Wiele zależy od biura, ale podstawa to meble i sprzęt. Meble mają być funkcjonalne i wygodne, ale i estetyczne. Co do sprzętu, to musi być niezawodny. Nowy jest drogi, także przy ograniczonych środkach można kupić używany, na serwisach aukcyjnych można taki trafić, choćby na aukcje.efl.com.pl/AuctionList/Komputery-biuro-telekomunikacja
Jeśli biuro jest umiejscowione w dolnych partiach budynku, piwnicy to najbezpieczniejszym rozwiązaniem będzie wyposażenie biura w metalowe szafki na akta i dokumenty. Jak wiadomo, pod ziemią panuje różna wilgotność oraz temperatura, a odpowiednio chronione papiery nie ulegną zepsuciu. Dzięki met-pol.pl urządziłem moje biuro w ten sposób, a moje dokumenty znajdują się w bezpiecznym położeniu.
Ja póki co rozglądam się za biurem. Na piotrowicka17.pl znalazłam oferty wynajmu biur w Katowicach. Można tam wynająć zarówno biura stacjonarne jak i wirtualne.
Do tej pory pracowałam z domu ale powoli staje się to męczące i myślę o porządnym biurze,
Do tej pory pracowałam z domu ale powoli staje się to męczące i myślę o porządnym biurze,
W biurze na pewno trzeba mieć porządne regały na dokumenty. My kupowaliśmy z firmy MET-BAJ http://www.met-baj.com.pl/oferta/3,kategoria.html. Mają duży udźwig i są bardzo praktyczne. Moim zdaniem to regały powinny być zakupione w pierwszej kolejności.