Wyposażenie firmy - meble itp

Forum ogólne - poruszamy tematy związane prowadzeniem firmy.
Opiszcie swój biznes i doświadczenia z nim związane.

Moderator: mkamil

frapcio
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 15 mar 2018, 15:19

04 kwie 2018, 15:32

Jestem przekonany, że ogromnym, niewybaczalnym wręcz błędem byłoby nie zadbanie o wygodę i komfort pracowników. Jakby nie patrzeć, w dużej mierze ich efektywność zależy właśnie od tych dwóch czynników. Dlatego właśnie solidny system wentylacji, taki wykorzystujący rekuperator onyx sky 400 to absolutna podstawa w każdym biurze.
domi78
Użytkownik
Posty: 200
Rejestracja: 08 sie 2017, 18:09

11 kwie 2018, 15:39

Generalnie jest to kwestia zarówno naszego gustu jak i budżetu jaki posiadamy na ten cel,im więcej tym możemy sobie pozwolić na bardziej oryginalne meble i dodatki jak stół czy krzesła. Jeżeli chcecie mieć oryginalne wnętrze w niższej cenie,to zerknijcie na stronę z meblami i fotelami do biura http://www.mikomal.pl/ wyglądają nowocześnie.
irys15
Użytkownik
Posty: 214
Rejestracja: 01 lis 2017, 11:37

16 kwie 2018, 22:21

Gdy wyposażenie meblowe będzie juz za tobą to pomyśl o dobrym komputerze który zadba o procesy firmowe :) Polecam taki model https://itnes.pl/notebooki-lenovo-think ... 069pb.html Lenovo świetnie sprawdzi się w zadaniach typowo firmowych :)
Moni
Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 12 maja 2017, 19:04

27 kwie 2018, 21:55

Moim zdaniem jeżeli mówimy o meblach, które koniecznie powinny znaleźć się na wyposażeniu firmy, warto postawić na szafy ubraniowe bhp z oferty Cekar http://www.cekar.pl/szafki-ubraniowe,d209,0,pl.html . Są one niezbędne w każdej szatni. Przy czym są to nie tylko bardzo solidne, ale też ładnie prezentujące się produkty, z których z powodzeniem będzie można korzystać przez długie lata.
anex
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 30 kwie 2018, 10:09

30 kwie 2018, 10:11

Dzisiaj jest sporo mebli, całych kompletów do biura.
karek
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 30 kwie 2018, 12:30

30 kwie 2018, 12:33

Telewizor czy wyświetlacz też macie w firmie?
adrian84
Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 30 maja 2018, 14:45

30 maja 2018, 15:32

warto myślę mieć rzutnik, tablicę magnetyczną lub korkową, no i podstawowe wyposażenie stanowiska pracy dla każdego pracownika.Nie ma co oszczędzać na takich sprawach
Percival
Użytkownik
Posty: 69
Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:34

05 cze 2018, 15:14

Warto też pomyśleć o wyposażeniu pracowników w dobre sprzęty. Jednym z takich jest telefon, warto, aby ludzie mieli swoje własne. My w firmie kupiliśmy kilka sztuk samsung galaxy s9 żeby ludzie mogli się prezentować dobrze w trakcie spotkań z klientami.
krasni
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 10 lip 2018, 19:26

10 lip 2018, 20:56

meble to konieczność ale dobrze mieć wygospodarowaną przestrzeń na komunikację z zespołem- a więc jakaś ściana/ tablica, gdzie dokonuje sie wymiana myśli i informacji:)
mateo
Użytkownik
Posty: 30
Rejestracja: 11 lip 2018, 12:12

11 lip 2018, 12:45

Jeśli chodzi o meble do biura to w dzisiejszych czasach są one raczej minimalistyczne i ledwo zauważalne firmach. I uważam to za słuszne.
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl