Wyposażenie firmy - meble itp
Moderator:mkamil
Generalnie jest to kwestia zarówno naszego gustu jak i budżetu jaki posiadamy na ten cel,im więcej tym możemy sobie pozwolić na bardziej oryginalne meble i dodatki jak stół czy krzesła. Jeżeli chcecie mieć oryginalne wnętrze w niższej cenie,to zerknijcie na stronę z meblami i fotelami do biura http://www.mikomal.pl/ wyglądają nowocześnie.
Gdy wyposażenie meblowe będzie juz za tobą to pomyśl o dobrym komputerze który zadba o procesy firmowe Polecam taki model https://itnes.pl/notebooki-lenovo-think ... 069pb.html Lenovo świetnie sprawdzi się w zadaniach typowo firmowych
Moim zdaniem jeżeli mówimy o meblach, które koniecznie powinny znaleźć się na wyposażeniu firmy, warto postawić na szafy ubraniowe bhp z oferty Cekar http://www.cekar.pl/szafki-ubraniowe,d209,0,pl.html . Są one niezbędne w każdej szatni. Przy czym są to nie tylko bardzo solidne, ale też ładnie prezentujące się produkty, z których z powodzeniem będzie można korzystać przez długie lata.
meble to konieczność ale dobrze mieć wygospodarowaną przestrzeń na komunikację z zespołem- a więc jakaś ściana/ tablica, gdzie dokonuje sie wymiana myśli i informacji:)
Na pewno na terenie Waszej firmy będzie się znajdowało pomieszczenie w którym pracownicy w spokoju będą mogli zmienić ubranie. Jednakże, bardzo ważnym krokiem jest zapewnienie odpowiednich szafek w których możliwe byłoby przetrzymywanie ubrań. Za sprawą Metako http://www.metako.com.pl/ sam wyposażyłem swoją firmę w szafki tego typu, rewelacyjna jakość!