Organizacja miejsca do pracy

Forumowicze i Forumowiczki. Łączcie się!

Moderator: mkamil

maćko
Użytkownik
Posty: 65
Rejestracja: 20 sty 2014, 13:15

04 kwie 2014, 15:20

Dla mnie niezbędna jest wygodna podstawka pod laptop, obszerne biurko, na którym będę mógł umieścić wiele potrzebnych mi rzeczy oraz dokumentów podczas pracy oraz obszerne okno, by w czasie przerwy spojrzeć na zewnątrz i ukoić wzrok.
maxior
Użytkownik
Posty: 126
Rejestracja: 02 paź 2012, 10:35

11 kwie 2014, 14:08

Ja również jestem zdania, że warto jest zadbać o odpowiednie oświetlenie do miejsca pracy. Oczywiscie, że lampka na biurko jest ważna ale można zastanowić się również nad odpowiednim oświetleniem na suficie.
Warto jest w tym celu zerknąć na ofertę marki brw: http://www.dekoracje.brw.com.pl/oswietl ... y-wiszace/ ponieważ trwa u nich akurat duża wyprzedać wszystkich akcesoriów w tym oświetlenia tak więc można będzie na tym sporo zaoszczędzić ;)
Ta lampa jest bardzo ciekawa chociaż oczywiście nie będzie pasowała do każdego wystroju:
Obrazek
misiek
Użytkownik
Posty: 89
Rejestracja: 30 sty 2013, 12:32

29 paź 2014, 08:50

A nie lepiej jest po prostu zamontować podwieszany sufit oraz zainwestować w oświetlenie led? Jest o wiele bardziej energooszczędne tak więc będziemy mogli liczyć w firmie na niezłe oszczędności.
Zajrzyjcie sobie tutaj: http://www.perfektmarket.pl/ - w sklepie aktualnie można zamówić sobie żarówki led w bardzo korzystnych cenach, o wiele taniej niż w sklepach stacjonarnych tak wiec argument niektórych, którzy twierdzą,ze takie żarówki są drogie nie ma tutaj racji bytu. Sama posiadam ten rodzaj oświetlenia w swojej firmie i u mnie akurat sprawuje się bardzo dobrze.
malak
Użytkownik
Posty: 828
Rejestracja: 10 lut 2014, 17:21

30 paź 2014, 19:43

Tusia pisze:Zgadzam się, grunt to porządek, bo w bałaganie nie da się pracować.
Uwielbiam te różne pojemniki, pojemniczki, kartony i segregatory, które pozwalają zachować idealny porządek w papierach.
stecja
Użytkownik
Posty: 215
Rejestracja: 24 lut 2016, 11:41

28 lut 2016, 15:45

Organizacja miejsca pracy jest istotna, dlatego ja stosuję kartony
Grvert
Użytkownik
Posty: 747
Rejestracja: 03 cze 2016, 10:41

13 lip 2016, 10:05

Chcę sobie urządzić małe biuro w domu, bo zdecydowałam, że połowe pracy będę wykonywać w domu. Zależy mi na tym, żeby pomieszczenie, w którym urządzę sobie biuro było funkcjonalne, a także bardzo ładne, bo w takich miejscach dużo lepiej się pracuje. Mam już zamówione meble i pozostała mi jedynie kwestia oświetlenia. Na pewno będe chciała miec lampę biurkową, ale chcę mieć także ciekawą lampę wiszącą, która dobrze oświetli pomieszczenie o powierzchni ok 15m2. Bardzo podobają mi się lampy z oferty tego sklepu http://sferalumina.pl/ . Jak myślicie, która z tych lamp wiszących będzie najodpowiedniejsza?
Awatar użytkownika
nosnakw
Posty: 1
Rejestracja: 27 lut 2018, 18:54

27 lut 2018, 18:56

Oczywiście najważniejsze w organizacji miejsca pracy są krzesła i fotele biurowe, bez nich ani rusz. Masz odpowiednie?
odlllk
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 01 mar 2018, 15:00

01 mar 2018, 15:06

dobrze zorganizowane miejsce do pracy to i praca bedzie efektywniej szla
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl