Czy nie myślicie czasem, że źle dobrane do firmy meble, sprzęty itp mogą zaważyć na renomie przedsiębiorstwa, lub wręcz przeciwnie: doprowadzić do wrażenia, że jest lepsze, niż jest w rzeczywistości?
To coś mniej więcej jak z biurkami pracowniczymi:
P.S Podobają mi się ich propozycje na tyle, że sam się przymierzam do zakupu
Wyposażenie firmy - meble itp
Moderator:mkamil
"Jak Cię widzą, tak Cię piszą" tak jest w rzeczywistości. Moim zdaniem oprócz samego wystroju wnętrza i jego wyposażenia ważne jest gdzie mamy biuro. W Krakowie tworzy się wiele nowych miejsc, które oferują wysokie standardy, na szczególną uwagę zasługuje budynek MPTI - biurowiec klasy A z powierzchniami biurowymi w bardzo atrakcyjnej cenie.
- MateuszWawrzyn
- Użytkownik
- Posty:103
- Rejestracja:23 lis 2012, 20:08
- Lokalizacja:Polska
Coś w tym jest,
początkujący właściciel firmy na pewno takich nie kupi, ale w miarę rozwoju przedsiębiorstwa - czemu nie.
Oby tylko nie pokusił się taki początkujący biznesmen na jakieś pożyczki czy kredyty https://kredytyzagranica.pl/ tylko po to, żeby wstawić sobie do biura super meble.
Taki zakup zawsze może poczekać.
początkujący właściciel firmy na pewno takich nie kupi, ale w miarę rozwoju przedsiębiorstwa - czemu nie.
Oby tylko nie pokusił się taki początkujący biznesmen na jakieś pożyczki czy kredyty https://kredytyzagranica.pl/ tylko po to, żeby wstawić sobie do biura super meble.
Taki zakup zawsze może poczekać.
-
- Użytkownik
- Posty:9
- Rejestracja:17 mar 2013, 22:43
Jak prowadzisz biznes w którym ważne jest pierwsze wrażenie klienta to zakup mebli i wyposażenia to najważniejszy wydatek, możesz zaoszczędzić, ale na czymś innym.