Jak obniżyć koszty prowadzenia firmy?
Moderator:mkamil
Pamiętaj że jak firma zaczyna oszczędzać to i automatycznie zaczyna tracić, skup się lepiej na szkoleniu siebie i kadry, jedne z najlepszych szkoleń dla szefa to http://hrcontrolling.pl/ pomaga zarządzać ludźmi aby przynosili zyski a nie straty, oraz szkól swoją kadre aby byl fachowcami... daj podwyżkę a pracownik wiecej dla ciebie zarobi...
-
- Użytkownik
- Posty:9
- Rejestracja:11 cze 2013, 14:23
Najpierw trzeba zacząć od tego, żeby dowiedzieć się co generuje nam koszty. Trzeba nazwać problem po imieniu a dopiero potem szukać dla niego rozwiązania. Do tego służą audyty, kontrole itp.
Jeśli pokażą nam, że np. firma za wolno pracuje, to trzeba pomyśleć o optymalizacji.
Jeśli pokażą nam, że np. firma za wolno pracuje, to trzeba pomyśleć o optymalizacji.
"Biznes to przygoda - Myśl innowacyjnie" Polub nas na Facebooku!
Coś można zaoszczędzić wybierając tańszego operatora telefonu, lub wybrać najtańsze konta bankowe.ja mam w vwbank i u mnie sprawdza się bardzo. Trzeba sobie uświadomić że rachunek to również koszty przelewów, pożyczki obrotowej dla firmy, kart kredytowych czy koszty utraconych korzyści jak np. oprocentowanie wkładu na koncie.
Po to ktoś wymyślił outsorcing.timon83 pisze:Coś można zaoszczędzić wybierając tańszego operatora telefonu, lub wybrać najtańsze konta bankowe.ja mam w vwbank i u mnie sprawdza się bardzo. Trzeba sobie uświadomić że rachunek to również koszty przelewów, pożyczki obrotowej dla firmy, kart kredytowych czy koszty utraconych korzyści jak np. oprocentowanie wkładu na koncie.
Wiele firm z tego korzysta. W branży meblowej to już norma. Wszyscy oferują meble na wymiar i zlecają np cięcie płyt meblowych największej i zazwyczaj jedynej prawdziwej firmie w mieście.
To tylko jeden z wielu przykładów. Banki kiedyś utrzymywały na etacie informatyków, teraz zlecają 95% na zewnątrz.
Zmęczony - sprawdź turnusy rehabilitacyjne oraz nowe mieszkania Warszawa.
Generator dokumentów to również dobry sposób na oszczędności w firmie. Wiem to ze swojego doświadczenia, ponieważ sama korzystam z tego rozwiązania. Generator pism pozwala na szybkie i sprawne zarządzanie wszystkimi dokumentami w przedsiębiorstwie - bez konieczności zatrudniania nowych pracowników. A poza tym ceny takiego generatora nie są wcale wygórowane, chociażby te - https://e-konsultantprawny.pl/pl/ceny/index/.
Bardzo fajny artykuł na temat szukania oszczędności w branży sprzedaży produktów Redystrybucja, czyli jak oszczędzać w 2 krokach
Produkty umieszczone w sklepie, które mają nikłe szanse na ich sprzedanie, ulegają dalszemu starzeniu się, co prowadzi do utraty ich wartości. Z kolei punkty sprzedaży, w których dany towar rotuje, będą musiały uzupełniać braki z magazynu centralnego. Redystrybucja to proces, który generuje oszczędności finansowe i pozwala na efektywniejsze prognozowanie popytu. Rola magazynu, w tym przypadku, ogranicza się do wysłania dyspozycji przygotowania lub przyjęcia przesyłek.
Produkty umieszczone w sklepie, które mają nikłe szanse na ich sprzedanie, ulegają dalszemu starzeniu się, co prowadzi do utraty ich wartości. Z kolei punkty sprzedaży, w których dany towar rotuje, będą musiały uzupełniać braki z magazynu centralnego. Redystrybucja to proces, który generuje oszczędności finansowe i pozwala na efektywniejsze prognozowanie popytu. Rola magazynu, w tym przypadku, ogranicza się do wysłania dyspozycji przygotowania lub przyjęcia przesyłek.