Dobry sposób na reklamę i promocję firmy.
Moderator:mkamil
Przejrzałam cały wątek i według mnie macie rację, gadżety reklamowe to dobry pomysł na skuteczną i dosyć tanią promocję firmy. Aby zostać zapamiętanym przez Klienta trzeba wykazać się pomysłem i oryginalnością, a według mnie takim dosyć nowym i mało popularnym sposobem są różnego typu materiały POS. Mam tutaj na myśli stojaki reklamowe, broszury produktowe, woblery, cenówki, ekspozytory czy lightboxy, które wykorzystywane są podczas promocji marki/usugi/produktu w punktach sprzedaży (sklepach, salonach firmowych, targach branżowych itp.). Są nawet specjalne firmy, które zajmują się projektowaniem i wdrażaniem materiałów POS, np.http://www.emano.com.pl/oferta-nie-jest ... iefow.html.
-
- Użytkownik
- Posty:288
- Rejestracja:21 maja 2013, 08:43
Reklama i promocja firmy powinna być przede wszystkim dopasowana do naszej działalności. Nie każda forma marketingu pasuje do każdego biznesu i to pierwsza kwestia, z której trzeba sobie zdać sprawę. Myślę, że całkiem ciekawą opcją są w tym przypadku szkolenia z marketingu dla firm i profesjonalne doradztwo w tym względzie. Pieniądze zainwestowane w takie usługi na pewno się nie zmarnują, a my będziemy wiedzieć, na co postawić, aby skutecznie wejść na rynek i zdobyć klientów.
Również uważam, że bardzo pomocne mogłyby się okazać tego typu szkolenia, ponieważ kwestie marketingowe są dużo bardziej skomplikowane niż nam się wydaję. Mój znajomych zastanawiał się ostatnio nad notesami firmowymi i okazało się, że jest to o wiele bardziej skomplikowane niż mu się na początku wydawało - skończyło się to na zatrudnieniu grafika.
Wszystko zależy od tego, na jakie efekty nakierowana jest reklama. Myślę, że firma, która istnieje już na rynku przez jakiś czas czasu może pozwolić sobie na reklamy i gadżety typu stojaki reklamowe i inne materiały typu POS jak http://www.emano.com.pl/oferta-projekto ... rzywa.html, natomiast firma, która dopiero wchodzi an rynek zwraca uwagę przede wszystkim na reklamach informacyjnych, banerach czy wizytówkach.
A Ty w co inwestowałeś?lukas2 pisze:Wszystko zależy od tego, na jakie efekty nakierowana jest reklama. Myślę, że firma, która istnieje już na rynku przez jakiś czas czasu może pozwolić sobie na reklamy i gadżety typu stojaki reklamowe i inne materiały typu POS jak http://www.emano.com.pl/oferta-projekto ... rzywa.html, natomiast firma, która dopiero wchodzi an rynek zwraca uwagę przede wszystkim na reklamach informacyjnych, banerach czy wizytówkach.
No i podobnie tak dziś robi się reklamę na cukierkach i cukrach do herbaty/kawy, która jest oferowana na konferencjach. Ktoś wspominał o tym pisząc o zamówieniu ze strony http://www.krowkialicja.pl, że w kilogramie wychodzi około 85 cukierków. Wiem też, że sporo osób inwestuje w reklamę na autobusach, ale to już większe kwoty.malak pisze:Oczywiście, przecież o to chodzi z gadżetami reklamowymi, że mają być na nich loga firmy.
Ja od lat korzystam z ulotek. Współpracuję z zaprzyjaźnioną drukarnią z http://www.drukarnia-tom.pl/ i jestem bardzo zadowolony!