Ulotki i plakaty - to ma ciągle sens?
Moderator:mkamil
Czasami taka reklama działa nawet lepiej niż nowe metody. Oczywiście tylko w niektórych branżach i raczej w małych lokalnych biznesach. No i jest dużo tańsza niż wymagające kampanie, co też jest sporym plusem.
Ważne jednak, żeby zarówno ulotki, jak i banery i plakaty były dobrej jakości. Ja sam jeszcze do niedawna korzystałem z takich form reklamy, materiały zamawiałem w drukarni internetowej http://www.openprint.pl/ żeby było jeszcze taniej. Zawsze były bardzo dobrze zrobione i na ładnym papierze, więc nie narzekałem.
Myślę, że mógłbyś się na tym skupić, na pewno to nie zaszkodzi.
Ważne jednak, żeby zarówno ulotki, jak i banery i plakaty były dobrej jakości. Ja sam jeszcze do niedawna korzystałem z takich form reklamy, materiały zamawiałem w drukarni internetowej http://www.openprint.pl/ żeby było jeszcze taniej. Zawsze były bardzo dobrze zrobione i na ładnym papierze, więc nie narzekałem.
Myślę, że mógłbyś się na tym skupić, na pewno to nie zaszkodzi.
Jak najbardziej ma sens! Wiele firm pomija te formy reklamy właśnie przez takie głupie myślenie. Warto rozważyć również inne tradycyjne formy reklamy - jeśli chce się uzyskać konkurencyjne ceny na zakup mediów to dobrze jest rozważyć współpracę z taką firmą jak Vamos Media - dom mediowy Poznań.
Moim zdaniem jak najbardziej - wciąż żyją pokolenia wychowane na tradycyjnych formach reklamy, które mają problemy z obsługą telefonu komórkowego a co dopiero smartfona. Nie są to raczej odbiorcy reklam AdWordsa, czy fani na Facebooku. Dlatego wciąż sprawdzają się banery, billboardy i tablice reklamowe. Największą skuteczność mają citylighty - jednakże one są naprawdę drogie, i korzystają z nich większe agencje reklamowe. Pozostaje billboard - opłata to głównie wynajem powierzchni reklamowej oraz usługa montażu takiego billboarda - z reguły w każdym większym mieście znajdziesz firmę która wynajmuje potrzebny do tego podnośnik koszowy http://podnosniki-koszowe.biz/ - wystarczy ten o niewielkich gabarytach.
Ja testowałem tradycyjne formy reklamy i uważam je w chwili obecnej za dużo droższe od reklamy w internecie. Kluczem do wszystkiego jest własna strona www, odpowiednio wypromowana. Nie ma znaczenia branża. Jak szukasz szewca, to albo masz zaufanego w okolicy, albo sprawdzasz w necie listę szewców w twoim mieście i jak ktoś ma dobre opinie, to tam idzesz. Jak kupujesz AGD tak samo. Jak szukasz księgowego i nie masz nikogo z polecenia tak samo, w mojej branży - szukasz hotelu lub apartamentu - wpisujesz w internecie i czytasz opinie itd. itd. itd....
Nie mówię, że poprzez ulotki nie znajdziesz klienta, ale będzie to w ogólnym rozrachunku droższe rozwiązanie.
Nie mówię, że poprzez ulotki nie znajdziesz klienta, ale będzie to w ogólnym rozrachunku droższe rozwiązanie.
ja mysle ze ulotki odeszly juz do lamusa. Nie ma się co w to już bawić. Moc tkwi na przykład w opakowaniu, tym mozna przyciągnąć do siebie rzeszę klientów. Dowiedzialem sie o tym w zeszłym roku na Targach Opakowań w Warszawie, w tym roku też się wybieram za niecałe dwa tygodnie żeby poznać najnowsze trendy
Ma sens jeśli w ogole chcesz zaistnieć w świadomości odbiorców, to dobre na początek. Potem powinno się już stawiać na sposoby budujące raczej nasze zaufanie i wiarygodność, a nie tak bardzo rozpoznawalność. Chodzi o pozytywny wizerunek, który obecnie przyciąga najwięcej klientów, a nie tylko super reklama, nie o to chodzi. Poczytaj sobie o certyfikacie http://www.uczciwyprzedsiebiorca.pl/ i pomysl czy nie zaineresować się bardziej czymś takim niż ulotkami, plakatami itp. Bo tutaj też dostajesz pakiet marketingowy, ale już jednoznacznie wskazujący, że jesteście solidna i uczciwą firma
Już lepiej zgłosić się do dobrej agencji reklamowej która pokieruje naszym marketingiem tak aby nasza firma na tym tylko zyskała. Na pewno warte uwagi jest http://www.directchannel.pl/wybrane-realizacje/ to jak dla mnie jedna z lepszych agencji reklamowych działających na naszym rynku, Zobaczcie na ich stronie internetowej bo na prawdę warto