Internetowy sklep z koszulkami - dobry pomysł?
Moderator:mkamil
Wszystko może być dobrym biznesem, jeśli zostanie przemyślane. Własny sklep z odzieżą także, nawet jeśli byłby tylko internetowy.
Na początek radzę sobie poczytać o różnych platformach, które pomagają założyć i prowadzić taki sklep. Polecam http://selino.pl
Można u nich nie tylko sprzedawać, ale także kupować koszulki na sprzedaż. Właściwie nie tylko koszulki, ale to już sobie sprawdź po prostu samemu.
Możesz też próbować sprzedawać w serwisach ogłoszeniowych, ale i tak potrzebujesz dostawcy.
Na początek radzę sobie poczytać o różnych platformach, które pomagają założyć i prowadzić taki sklep. Polecam http://selino.pl
Można u nich nie tylko sprzedawać, ale także kupować koszulki na sprzedaż. Właściwie nie tylko koszulki, ale to już sobie sprawdź po prostu samemu.
Możesz też próbować sprzedawać w serwisach ogłoszeniowych, ale i tak potrzebujesz dostawcy.
Każdy sklep i prawie każdy asortyment ma swoją docelową grupę , tylko dotrzeć trzeba do tej grupy. Tak że pomysł na sklep internetowy - jak najbardziej jest na miejscu.
Jeżeli starujesz ze swoim pomysłem od podstaw - zastanów się nad darmowym systemem sklepów internetowych od pasejo. Na starcie to bardzo ważne aby nie wydawać zbyt dużo pieniędzy póki się nie rozkręci Twój interes. Darmowe plany możesz przejrzeć pod adresem http://pasejo.pl/cennik - a dodatkowym plusem sklepów pasejo jest po pierwsze integracja z systemem księgowości online oraz bardzo dobrze przygotowana wersja sklepów dedykowana dla urządzeń mobilnych.
Jeżeli starujesz ze swoim pomysłem od podstaw - zastanów się nad darmowym systemem sklepów internetowych od pasejo. Na starcie to bardzo ważne aby nie wydawać zbyt dużo pieniędzy póki się nie rozkręci Twój interes. Darmowe plany możesz przejrzeć pod adresem http://pasejo.pl/cennik - a dodatkowym plusem sklepów pasejo jest po pierwsze integracja z systemem księgowości online oraz bardzo dobrze przygotowana wersja sklepów dedykowana dla urządzeń mobilnych.
Otóż to - grupa docelowa jest ważna. Dzisiaj w internecie trudno jest sprzedawać "wszystko", dlatego lepiej jest opracować target, wymyślić, do kogo kierujesz produkt i czy jest w ogóle sens, jeśli rynek jest zapełniony. Wtedy lepiej wybrac coś niszowego, na przykład polscy projektanci dzięki dobrej promocji są coraz bardziej cenieni i sprzedają włąśnie w necie masę ubrań, bo w sieciówkach się nie przebiją.