Konferencja firmowa: w hotelu w mieście, czy lepiej wyjazd?

Forum ogólne - poruszamy tematy związane prowadzeniem firmy.
Opiszcie swój biznes i doświadczenia z nim związane.

Moderator:mkamil

Awatar użytkownika
Piotras
Użytkownik
Posty:267
Rejestracja:26 wrz 2012, 17:40
Lokalizacja:Polska

21 wrz 2016, 09:35

Konferencja firmowa: w hotelu w mieście, czy lepiej wyjazd?
Jak pracownicy lepiej wg was patrzą, jak sie zrobi wyjazdówkę poza miasto w którym jest firma, czy w mieście?
Atrakcyjność lepsza poza, czy niekoniecznie?
Olka
Użytkownik
Posty:184
Rejestracja:20 maja 2014, 09:42

22 wrz 2016, 09:18

Ja to najchętniej w hotelu ale poza miastem gdzie jest firma, bo zawsze to jakies urozmaicenie, integracja na innym polu niż to, które się zna itd.
Wiesz no, wszyscy chyba lubimy nowinki i atrakcje.
Tutaj: http://hotelnabloniach.pl/blog/6-powodo ... je-hotelu/ masz fajny artykuł opisujących różne powody dlaczego warto robić konferencje w hotelach, też warto rzucić okiem.

:)
Befor
Użytkownik
Posty:346
Rejestracja:19 paź 2014, 15:20

05 paź 2016, 13:51

Atrakcyjniejsze są jednak konferencje wyjazdowe. Bo często takie połączone są też z integracją, możliowścią zobaczenia nowego miejsca, nocelgu w dobrym hotelu... Ale też trzeba wiedzieć gdzie organizować, bo jesli hotel jest kiepski, słabe warunki, to lepiej odpuścić. Ale jest mnóstwo sprawdzonych miejsc na konferencje, gdzie na pewno będzie udana. Ostatnio moja firma organizowała szkolenie w Krakowie w hotelu Best Western Efekt Express i musze powiedzieć, że poziom był naprawdę bardzo wysoki. Zarówno sala, sprzęt, jak i sam hotel nowoczesne, o standardzie wysokim. Jak tam zorganizujesz konferencję to na pewno goście będą zadowoleni :)
Kamilm
Użytkownik
Posty:51
Rejestracja:25 sie 2016, 21:14

15 paź 2016, 15:39

Koniecznie zaglądnijcie na następującą stronkę: http://www.info-news.pl/ Jest tam wszystko, co dotyczy finansów i biznesu. Wiele informacji, które są sprawdzone przez ekspertów, ciekawe sposoby na rozwiązanie nietypowych problemów i nie tylko. Sprawdźcie!
Tommy12
Użytkownik
Posty:550
Rejestracja:20 wrz 2014, 19:38

23 paź 2016, 19:25

To zależy ile osób i jaka ma być forma szkolenia. My korzystamy z sal konferencyjnych ze strony https://www.salerezerwacje.pl/miasto/krakow . Mają sale różnej wielkości i usytuowane w rożnych miastach. Dużym atutem jest już zapewniona obsługa gastronomiczna. Nie trzeba sobie tym dodatkowo zawracać głowy.
ignacy
Użytkownik
Posty:55
Rejestracja:23 paź 2016, 21:38

23 paź 2016, 21:43

oczywiscie ze hotel.. i jakis wyjazd sluzbowy do tego, tak zwane szkolenie czy tez integracja :D
wiadomo więzy sie zaciesniaja wtedy i ekipa sie lepiej poznaje :D
aleksm
Użytkownik
Posty:262
Rejestracja:19 lis 2015, 13:52

01 lis 2016, 21:07

To zależy od specyfiki konferencji. Ja jednak najlepiej wspominam te wyjazdowe, bo one dodatkowo sprzyjają integracji. Ale najważniejsze i tak jest dobre miejsce, dobry hotel. Ostatnio miałam okazję uczestniczyć w międzynarodowej konferencji w Kudowie Zdrój w hotelu Verde Montana. Standard hotelu dodawał prestiżu konferencji, robiło wrażenie. Sale konferencyjne na międzyanrodowym poziomie, nowoczesny sprzęt, wszystko dograne. Widać, że strona hotelu dba o gości i że jest odpowiednio przygotowana na takie biznesowe wydarzenia. Wieczorem bankiet, również pełna klasa. Jestem pod wrażeniem tej konferencji, wartość merytoryczna bardzo cenna, ale organizacyjnie konferencja była jeszcze lepsza muszę przyznać :)
benek51
Użytkownik
Posty:247
Rejestracja:11 maja 2016, 12:52

19 gru 2016, 10:14

Ze swojej strony mogę podrzucić Ci namiar na podwarszawski hotel o nazwie Willa Zagórze. Zerknij na ich ofertę: http://www.willazagorze.pl/pl/konferenc ... szawy.html
Maja do dyspozycji 3 sale przystosowane do organizacji wszelkiego rodzaju konferencji, bankietów, seminariów, szkoleń i spotkań biznesowych - największa może pomieścić nawet 800 osób! Oczywiście masz do dyspozycji pełen sprzęt multimedialny, możesz zarezerwować pokoje hotelowe albo catering dla gości. I obiekt jest pięknie usytuowany, w otoczeniu dużej ilości zieleni, co umożliwia integrację na świeżym powietrzu.
Awatar użytkownika
Lukas281
Posty:2
Rejestracja:19 gru 2016, 09:26
Lokalizacja:Warszawa

24 sty 2017, 09:09

Moim zdaniem lepiej zawsze jest zorganizować konferencję na wyjeździe bo jest to jednak element, który świadczy o prestiżu naszej firmy.
BeataS
Użytkownik
Posty:8
Rejestracja:24 cze 2015, 15:05

15 mar 2017, 11:21

Myślę, że jednym z lepszych placówek szkoleniowych na obrzeżach Warszawy jest Centrum Kongresowe w Jachrance http://www.centrumkongresowe.warszawianka.pl/ . Jest to miejsce stricte stworzone z myślą o organizacji kulturalnych wydarzeń: szkoleń, konferencji, kongresów, wystaw itp. Obiekt mieści funkcjonalne sale z potrzebnym wyposażeniem, punkty gastronomiczne, oraz strefy rozrywki. Byłam już na wielu szkoleniach, ale szkolenie w tym miejscu utkwiło mi szczególnie w pamięci.
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl