Mam małe biuro rachunkowe i chciałbym wdrożyć elektroniczny podpis. Sporo czytałem na ten temat, sądzę, że wprowadzenie takiego rozwiązania usprawniłoby między innymi wymianę dokumentów
z ZUSem czy Urzędem Skarbowym. Myślałem nad zestawem do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego Szafir - może ktoś z Was korzysta? To rozwiązanie opracowane przez KIR – instytucję, która odpowiada za rozliczenia międzybankowe - http://www.kir.pl/.
Podpis elektroniczny w firmie
Moderator:mkamil
Bardzo dobre rozwiązanie, szczególnie właśnie dla firm, które kontaktują się z instytucjami i urzędami.
Podpis cyfrowy może być wykorzystywany między innymi:
- w platformie elektronicznej ZUS,
- do podpisywania faktur elektronicznych,
- do zarządzania wpisami CEIDG
- do składania deklaracji podatkowych
- do zgłaszania ubezpieczeń ZUS
- do obsługi urzędów pracy
- do podpisywania wniosków do KRS
- wiele innych
Według mnie bardzo dobrą ofertę ma firma NetVet, która działa na Dolnym Śląsku. Mają świetne ceny - chyba najniższe w kraju.
Tutaj jest pełna oferta z cennikiem: https://netvet.pl/podpis-elektroniczny
Podpis cyfrowy może być wykorzystywany między innymi:
- w platformie elektronicznej ZUS,
- do podpisywania faktur elektronicznych,
- do zarządzania wpisami CEIDG
- do składania deklaracji podatkowych
- do zgłaszania ubezpieczeń ZUS
- do obsługi urzędów pracy
- do podpisywania wniosków do KRS
- wiele innych
Według mnie bardzo dobrą ofertę ma firma NetVet, która działa na Dolnym Śląsku. Mają świetne ceny - chyba najniższe w kraju.
Tutaj jest pełna oferta z cennikiem: https://netvet.pl/podpis-elektroniczny
- AnnaWilusz
- Użytkownik
- Posty:56
- Rejestracja:26 mar 2014, 12:14
O widzę, że mamy podobny dylemat, bo też planuję jak najszybciej wprowadzić do mojej firmy podpis elektroniczny i też zastanawiam się nad ofertą KIR. Myślałam o zestawie do składania e-podpisu z certyfikatem kwalifikowanym, dokładnie tym http://www.elektronicznypodpis.pl/ofert ... fikowanym/. Co myślicie o tym wyborze?