Jak wybrać odpowiednią formę reklamy?
Moderator:mkamil
Obecnie najlepszą formą reklamy jest kampania w sieci. Pozycjonowanie strony, audyty usability i ecommerce , kampanie seo oraz sem pozwalają na wybicie się naszej strony na jak najwyższa pozycje w sieci dzięki czemu stajemy się widoczni w sieci. Oczywiście najlepszym rozwiązaniem jest zatrudnienie firmy specjalizującej się w takich działaniach. To bardzo ważna kwestia aby dobrać odpowiednią agencję do tego typu działań ponieważ od niej zależy sukces pozycji strony w necie.
Mało kto to zauważa, ale formą reklamy są także programy lojalnościowe. Które pomagają nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale zatroszczyć się o starych. I tym samym zyskując ich przychylność. A to znaczy, że zadowolony klient będzie daną firmę polecał innym. A to jest jak na razie najlepsza istniejąca reklama. Dla osób, które chcą w swojej firmie otworzyć taki program lojalnościowy
Dużo zależy od profilu działalności. Reklama w sieci jest bardzo ważna ale moim zdaniem nie powinno się zupełnie rezygnować z takich tradycyjnych form reklamy i budowania wizerunku firmy jak chociażby ulotki, torby reklamowe czy takie flagi ( z logo firmy lub jej nazwą )Grunt to dać się poznać i zapamiętać swoim potencjalnym klientom
Przy wyborze formy reklamy warto wziąć pod uwagę branżę w jakiej działa firma i obszar działań - inaczej bowiem promuje się firmę regionalną, a inaczej ogólnokrajową. Przy większym budżecie warto wybrać reklamę wideo, można ją wykorzystać do promocji w telewizji, jak i internecie, czy nawet w kinach. Takie spoty reklamowe wykonują choćby w Adwave - są solidni i dość kreatywni, także warto ich sprawdzić.
Przede wszystkim trzeba stwierdzić, jaki zasięg oddziaływania ma mieć nasza firma. Bo jeśli lokalnie, czyli tylko w obrębie najbliższej okolicy, wtedy nie ma sensu walczyć o podbijanie pozycji w internecie, skoro zależy nam najbardziej na mieszkańcach tych kilku miejscowości. Tutaj największą skuteczność posiadają wciąż tradycyjne formy reklamy, które pochłaniają znacznie większe koszty. Jeśli jednak prowadzimy biznes na większą skalę, np. kraju - tutaj już trzeba się skupić na e-marketingu, bo bez tego widoczność będzie zerowa.
Promocja jest ważna ,dlatego lepiej zatrudnić doświadczoną kadrę ds. marketingu. Polecam Wam zapoznać się z tematem POS /POSM , ta forma reklamy gwarantuje skuteczne rezultaty. Firma D&C zajmuje się produkcją i serwisem wszelkich niezbędnych materiałów do sprzedaży. Mają wieloletnie doświadczenie i sporo udanych współprac z dużymi firmami.
Internet jest dobrym sposobem na reklamę, ale wszystko zależy od biznesu. U moich znajomych, którzy prowadzili sklep spożywczy, reklama internetowa i e-marketing miał bardzo nikłe zastosowanie. Poszli więc w inną stronę i zakupili karty lojalnościowe dla swoich klientów. Stworzyli je wraz z krakowską firmą Cardon, i wyszło świetnie. Karty są dość innowacyjne, gdyż mają nie-plastikową strukturę. Znajomi wybrali strukturę kamienia, co zrobiło na mnie wrażenie. Polecam zastanowić się dobrze w doborze głównego źródła reklamy dla Twojej firmy.
Według mnie najlepszym rozwiązaniem do zwiększenia ilości odwiedzin strony firmowej jest wybór odpowiedniej firmy pozycjonującej. Ja bym zaczął od stworzenia całej identyfikacji wizualnej i produkcji materiałów. Wszystko musi być ze sobą spójne, podobnie jak strona internetowa i ewentualne profile w mediach społecznościowych.