Drodzy użytkownicy forum,
Jak wszyscy wiecie, każde medium/miejsce/powierzchnia, która cieszy się ogromną liczbą zainteresowania i skupiająca przy tym niezliczoną ilość osób, prędzej czy później wpada w szpony zwane " reklamą".
Jednym z takich miejsc jest Internet.
Każdy z nas używa go codziennie ( lub prawie codziennie ) w przeróżnych celach.
Napotykamy przy tym na reklamy firm/towarów/usług.
Formy są przeróżne. Od wyskakujących pop-upów , banerów śródtekstowych, skyscraper'ów, animacji flash po SPAM, spoty reklamowe.
I stąd moje pytanie:
Czy reklama nadużywa/nie nadużywa internetu do promowania swojej marki/ danego produktu ?
---------------
Niech BiznesInwestycje.pl będzie takie jakie chcesz !
Wypełnij ankietę!
30 sekund może zadecydować o twoim forum
Nie otrzymałeś ankiety ?
Poinformuj nas o tym!
Reklama w internecie jest....
Moderator:mkamil
Więcej linków sponsorowanych, więcej spamu i zaproszeń na społecznościach - tak będzie wyglądać przyszłość konsumentów w 2010r. Dlaczego? Na popularności zyskuje e-marketing, szczególnie działania SEM/SEO, społeczności i e-mail marketing.
Więcej info: http://e-biznes.pl/2009/12/dobre-wiesci ... -nowy-rok/
+komentarz jednej z agencji Artefakt
Jak widać reklama w sieci ma byc bardziej "finezyjna" a tradycyjne bannery nie beda juz zyskiwac tak na popularnosci jak mialo to miejsce w latach ubieglych. Mozemy miec wiec nadzieje, ze przekazy reklamowe beda bardziej spersonifikowane i odpowiadajace naszym zainteresowaniom. Czy tak sie stanie, to juz pozostaje w rekach agencji emarketingu.
Więcej info: http://e-biznes.pl/2009/12/dobre-wiesci ... -nowy-rok/
+komentarz jednej z agencji Artefakt
Jak widać reklama w sieci ma byc bardziej "finezyjna" a tradycyjne bannery nie beda juz zyskiwac tak na popularnosci jak mialo to miejsce w latach ubieglych. Mozemy miec wiec nadzieje, ze przekazy reklamowe beda bardziej spersonifikowane i odpowiadajace naszym zainteresowaniom. Czy tak sie stanie, to juz pozostaje w rekach agencji emarketingu.
Zależy jaka reklama. Niektóre są bardzo irytujące np. gdy chce się je wyłączyć to przycisk za to odpowiadający gdzieś ucieka, niektóre strasznie hałasują i jedynie zniechęcają do zakupu. Na dodatek gdy ktoś ma wolne łącze internetowe to taka reklama spowalnia działanie strony. W serwisach, które naprawdę lubię czasami klikam specjalnie reklamy mnie nic to nie kosztuje a wspieram serwis, z którego dowiaduję się ciekawych rzeczy. Większość reklam jednak omijam szerokim łukiem.
Reklama jest złem koniecznym. Jest wszędzie czy to w radiu, prasie, telewizji czy internecie. Niestety jeśli serwisy maja funkcjonować to reklama także musi w nich być.
Najgorsze są artykuły, że tak powiem "sponsorowane". Niezwykle często można takie spotkać w branży IT w czasopismach typu Cd-action czy Chip. Testerzy sprzętu dostarczanego do redakcji są kompletnie niekompetentni. Np. taką jakość monitora oceniają według specyfikacji jaką podał producent. A ci co siedzą w branży wiedzą, że można ją o kant du** potłuc. Jednym słowem kompletny brak profesjonalizmu, dobierają specjalnie słabe sprzęty, żeby wygrał w teście produkt ich sponsora.
Najgorsze są artykuły, że tak powiem "sponsorowane". Niezwykle często można takie spotkać w branży IT w czasopismach typu Cd-action czy Chip. Testerzy sprzętu dostarczanego do redakcji są kompletnie niekompetentni. Np. taką jakość monitora oceniają według specyfikacji jaką podał producent. A ci co siedzą w branży wiedzą, że można ją o kant du** potłuc. Jednym słowem kompletny brak profesjonalizmu, dobierają specjalnie słabe sprzęty, żeby wygrał w teście produkt ich sponsora.
Reklama jest potrzebna i jest dobrą rzeczą. Dzięki niej można się dowiedzieć, że coś istnieje, znaleźć coś nowego, lepszego. Problemem w reklamie jest ich przesyt i potencjalny klient zasypany zbyt dużą ilością kiepskich reklam zamiast zachęcony staje się zniechęcony.
Ja również czesto korzystam z reklamy wyłacznie w internecie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam