Wysyłka towaru w sklepie internetowym
Moderator:mkamil
jak przyciągnąć klienta? tak wprost, czym można go przyciągnąć i zatrzymac w sklepie internetowym. mam problem z porzucaniem koszyka, z tym, że właśnie brak mi stałych klientów. przyszła mi do głowy wysyłka, da sie tym jakoś to osiągnąć?
a co w przypadku wysyłki towaru zagranicę ? Czekają mnie niebawem takie zakupy a towar ma trafić do odbiory mieszkającego poza granicami kraju. Szukałam ciekawych ofert i tak trafiłam na stronę brokera https://www.brokerkurier.pl/kurier-gls. Koszta niewielkie a czas realizacji przesyłki bardzo szybki. Korzystał ktoś już może z tej konkretnej oferty?
Zgadzam się! A najtaniej ci wyjdzie jak zamówisz kuriera przez https://www.sendit.pl/. To duzo lepsze rozwiązanie niz podpisywanie umowy z jednym konkretnym przewoźnikiem- z swndit nie musisz podpisywać umowy jeśli nie chcesz. A im więcej rpzesyłek nadajesz za ich pośrednictwem tym mniej zapłacisz.dekielek pisze:Kurier. Bez dwóch zdań.
To może dla odmiany pochwalicie się jakie na wasze stronie sklepu są uruchomione kanały płatności? Bo ja właśnie nie wiem co u siebie wprowadzić. Myślałam wstępnie nad taką opcją https://cashbill.pl/platnosci/karty-platnicze i jeszcze chciałam u nich wybrać paypal oraz przelewy tradycyjne. Czy to mi wystarczy?
Macie rację, wybór odpowiedniego kuriera to nie lada wyzwanie. Ofert na rynku jest naprawdę wiele, przez co wybór jest znacznie trudniejszy. Ja jednak myślę coraz poważniej o ofercie DB Schenkera https://www.brokerkurier.pl/kontakt-z-k ... b-schenker , ponieważ paczki docierają w szybkim tempie do odbiorców.