Kampania reklamowa - zlecić czy samodzielnie?
Moderator:mkamil
To zależy czy masz czas i jesteś na tyle zdeterminowany by to zrobić. Jeżeli chcesz to zrobić samodzielnie a nie masz podstaw to polecam blog reklama od podstaw, natomiast jeżeli wolisz zapłacić jakiejś sprawdzonej agencji reklamowej to polecam firmę mooka - reklama tychy. Moim zdaniem warto takich rzeczy nauczyć się samemu, wtedy ma się większą kontrolę nad swoim wizerunkiem, no i przede wszystkim oszczędza się pieniądze.
To zależy czego oczekujesz. Kampania wymaga przemyślanej strategii, a żeby taką stworzyć, trzeba trochę znać się na marketingu. Jeśli oczekujesz dużo nowych leadów, to moim zdaniem warto zatrudnić profesjonalistów. Jeśli po prostu chcesz mieć firmowego facebooka, może podjąć się prowadzenia go samodzielnie.
Rzetelne biuro rachunkowe z okolic Poznania - zakładanie spółek w Anglii i inne usługi rachunkowe http://sigmapartner.pl/
oczywiście ze zlecić, tak samo jak kampanie Pr! w polskich firmach zauważalna jest tendencja do samowystarczalności sami sobie założyliśmy firme to i sami ją zareklamujemy i sami zadbamy o jej wizerunek na rynku. Wiecie co Wam powiem? to jest nieosiągalne, wiem ze swojego doświadczenia. Ja też przez jakiś czas myślałem ze jestem samowystarczalny i w zasadzie to nie potrzebuje zadnej pomocy, ale kiedy rozpoznawalnośc mojej marki zaczęła spadac a jej pozycja na rynku gwałtownie zaczęła sie obnizac,poprosiłem o pomoc specjalistke od Pr panią iwone drabot, ta kobieta pomogła mi na nowo utworzyc nowy wizerunek firmy która osiągneła teraz juz pewna stabilizacje. Warto korzystac z pomocy fachowców mają wieksze doswiadczenie w budowaniu wizerunku niz my
-
- Użytkownik
- Posty:255
- Rejestracja:13 lut 2013, 09:19
Bardzo profesjonalnie wygląda to stoisko. Na własną rękę na pewno nie jesteśmy w stanie osiągnąć takiego efektu.
Porządne systemy targowe widziałam też tu: http://www.polastudio.pl/oferta/systemy ... nicze.html .
Wybierając się na targi, na pewno warto skorzystać z usług tego typu firm. W końcu stoisko stanowi wizytówkę naszej firmy. To ono decyduje o tym, jak odbierają nas klienci. Na tym na pewno nie warto oszczędzać. Jeśli odpowiednio zaprezentujemy się na targach, na pewno się nam to opłaci.
Porządne systemy targowe widziałam też tu: http://www.polastudio.pl/oferta/systemy ... nicze.html .
Wybierając się na targi, na pewno warto skorzystać z usług tego typu firm. W końcu stoisko stanowi wizytówkę naszej firmy. To ono decyduje o tym, jak odbierają nas klienci. Na tym na pewno nie warto oszczędzać. Jeśli odpowiednio zaprezentujemy się na targach, na pewno się nam to opłaci.
Ja swoją kampanię przeprowadzam samodzielnie. Zdecydowałam się na email marketing, który cechuje się przede wszystkim niskimi kosztami i bardzo szybkimi efektami promocyjnymi firmy. Należy jednak pamiętać, że e-mail marketing to również umożliwienie zbudowania lojalności konsumenckiej poprzez stworzenie określonych relacji z klientami, kreacja pożądanego wizerunku firmy oraz to na czym najbardziej Ci zależy – zdobywanie nowych klientów i polepszenie sprzedaży. Do nowych i potencjalnych klientów najlepiej dotrzeć, dzięki gotowej bazie danych oferowanej przez firmę https://www.infobrokering.com.pl/baza-firm
Oczywiście, że zlecić. Prowadzić własną działalność i jeszcze kampanię reklamową - niewykonalne moim zdaniem.
Ja jestem bardzo przeciwny podejmowaniu się czegoś, na czym się ktoś nie zna. Poza tym, kampania marketingowa wymaga przemyślenia od A do Z, by zrealizowała cel biznesowy, a przy innych obowiązkach, jakie trzeba wypełniać codziennie w firmie, jest to nie do połączenia samodzielnie. Zwłaszcza, że kampanie z reguły wykorzystują budżet, a lepiej jest mieć dobrze przygotowane jej etapy, niż zrobić coś połowicznie i go nie zrealizować albo, co gorsza, przekroczyć. Agencje się w tym specjalizujące naprawdę nie gryzą, a poza kosztami współpracy z nimi, możemy skupić się na innych, ważniejszych dla nas aspektach prowadzenia firmy i nadzorować je od czasu do czasu. Nie rozumiem, po co dokładać sobie pracy, nie dając spać po nocach sobie albo pracownikom marketingu (na których by spadło wymyślanie kampanii przy innych firmowych obowiązkach)? Nie bądźmy typowymi, polskimi przedsiębiorcami