Sklep internetowy w praktyce
Moderator:mkamil
Niekoniecznie, bo jeśli akurat o sellingo chodzi to sam je mam i obsługa jest tak naprawdę banalnie prosta. No chyba, że chodzi o coś bardziej skomplikowanego ale po prawdzie to i różnie się można dogadać z ludźmi do których oprogramowanie należy. W tym przypadku nie ma problemu bo kontakt jest łatwodostępny i przede wszystkim skuteczny. Ja na szczęście nie potrzebowałem pomocy technicznej bo nic się nie psuło ale kontakt był z innego powodu kilkukrotnie i nie zbywają, raczej właśnie jak się chce to i można się na spotkanie umówić nawet.
widzę wsparcie typu certyfikat ssl gwarantowany, transferu sporo w ramach abonamentu. i dziwi mnie że to ma też opcję korzystania za darmo, realnie nie płaci się nic i można dowolnie użytkować czy są jakieś kruczki prawne czy coś że później wystawiają rachunek od grosza do grosza i wychodzi kilka stówek?
niee no coś ty, normalnie jak jest zero to zero. dopóki ci starcza transfer w takiej wysokości to korzystasz ile czasu chcesz w takim wymiarze. u mnie krótko było bo się rozkręcił sklep szybko ale kolega z niszowej branży długo tak ciągnął i mu to wystarczało, bardzo zresztą zadowolny.
Dokładnie... Zgadzam się z poprzednikiem.
Jeśli chodzi o sklep internetowy to ja korzystam z https://protime24.pl/ głownie jak przyjdzie do zakupu prezentu dla moich bliskich. Mają świetny wybór i istnieje nawet opcja zakupu na raty co jest istotne przy niektórych modelach. Jest też opcja wykonania graweru co na pewno wpływa na jakość oferty.
jeżeli chodzi o biznes internetowy to zdecydowanie jest on bardziej rentowny niż sklep stacjonarny - odpada czynsz. media itd aczkolwiek tak jak w przypadku każdego biznesu dobrze jest zrobić badanie rynku
Jeżeli chcesz prowadzić sklep internetowy, to sprawdź ofertę tej firmy http://oexebusiness.com/ Ten biznes to nie taka prosta sprawa, Oni moga przejąc połowę twoich obowiazków jak np magazyn czy wysyłka towaru, Ty i tak będziesz miec dużo na głowie.