Co sądzicie o organizacji kursu języka angielskiego dla pracowników?
Trafiłem ostatnio na fajną ofertę szkoły językowej Axon i zastanawiam się czy nie zaoferować takiego kursu moim pracownikom. Co o tym sądzicie?
Kurs języka angielskiego dla pracowników
Moderator:mkamil
Jak już szkolić to z czegoś co przyda im się w pracy, a jeśli jest to język to czemu nie, no chyba, że chodzi i wrzucenie w koszty firmy takiego szkolenia, ale nawet w tym przypadku lepiej zainwestować w umiejętności, które się przydadzą.piernika pisze:to zależy czy ten angielski jest pracownikom potrzebny do pracy.jeśli nie- to daj sobie spokój.
Ja bym wybrała metodę 5 S. Dowiedziałam się interesujących rzeczy , które wspierają nasze możliwości zapamiętywania, oraz tego jak funkcjonuje nasz mózg i jak można pobudzać obie półkule mózgowe w nauce języków. Poznałem metody: tworzenia siatki uczuć, karteczkową, zdjęciową, skojarzeniową oraz inne techniki pozwalające opanować nie tylko poszczególne słowa, ale również złożone wyrażenia. http://metoda5s.pl/
Popieram przedmówczynie. Też sporo się naczytałem na temat metody językowej 5S i powiem szczerze, że jestem pozytywnie nastawiony. Wkrótce zaczynam szlifowanie mojego angielskiego i myślę, że postawiony cel osiągnę, właśnie dzięki tej metodzie.
-
- Użytkownik
- Posty:12
- Rejestracja:10 wrz 2013, 13:15
Jak najbardziej! O ile oczywiście jest to umiejętność niezbędna w ich pracy. Ale jeżeli jest to praca, która nie wymaga większych szkoleń w innych dziedzinach, to myślę, że nawet zainteresowanie pracowników takimi lekcjami może zostać przyjęty przez nich pozytywnie.
Wcześniej jednak zrobiłabym rozeznanie. Może pracownicy będą to traktować jak przykry obowiązek i konieczność siedzenia w pracy po godzinach? Nie wyrzucałabym pieniędzy w błoto, gdyby się miało okazać, że większość pracowników będzie zajęć unikać.
Wcześniej jednak zrobiłabym rozeznanie. Może pracownicy będą to traktować jak przykry obowiązek i konieczność siedzenia w pracy po godzinach? Nie wyrzucałabym pieniędzy w błoto, gdyby się miało okazać, że większość pracowników będzie zajęć unikać.
Może wypróbuj kurs online - http://www.chatterbox.pl. Jak dla mnie świetne rozwiązanie. Mają w ofercie darmową lekcje, także wypróbujcie sami.
Na pewno w firmie nastawionej na kontakty zagraniczne się przyda taki kurs. Warto też zatrudnić tłumacza np. http://www.kancelariatlumacza.pl/zakres.html. W celu właśnie tłumaczenia umów, dokumentów czy ważnych spotkań biznesowych. Zależy to od profilu firmy.