Social media.
Moderator:mkamil
Zależy od tego jaką prowadzisz firmę i na jaką skalę chcesz się promować.
Jeżeli działalność prowadzisz tylko na rynku regionalnym to trzeba się skupić tylko na określonej grupie docelowej.
Jednakże jest to dobra forma promocji i pozyskiwania wiedzy marketingowej swoich klientów.
Jeżeli działalność prowadzisz tylko na rynku regionalnym to trzeba się skupić tylko na określonej grupie docelowej.
Jednakże jest to dobra forma promocji i pozyskiwania wiedzy marketingowej swoich klientów.
Zgadzam się całkowicie z moim przedmówcą. Ze swojej strony dodam tylko, że może powinieneś rozważyć social media stricte branżowe. Przykładem może być http://www.rankingmlm.com/. Target masz tutaj z głowy, bo większość użytkowników danego portalu w taki czy inny sposób jest związana z branżą, dzięki czemu możesz lepiej promować swoje produkty. Mój przykład akurat dotyczy MLM-u, ale podobnych platform jest w polskim Internecie sporo, no i dotyczy to każdej branży.MarcoPolo pisze:Zależy od tego jaką prowadzisz firmę i na jaką skalę chcesz się promować.
Jeżeli działalność prowadzisz tylko na rynku regionalnym to trzeba się skupić tylko na określonej grupie docelowej.
Jednakże jest to dobra forma promocji i pozyskiwania wiedzy marketingowej swoich klientów.
Tak jak koledzy piszą powyżej, zależy co oferujesz produkt czy usługę. Prawda jest też taka że nie każdy produkt wypromujesz poprzez Social Media np takie pustaki raczej nie ;P. Social media są też dobrym sposobem badania naszej grupy docelowej. Co lubią, czego oczekują itp. Social Media to na pewno bardzo tania forma promocji. Zapraszam do zapoznania się z paroma informacjami o Social Media
social media jest dobre jak zajmuje się tym kilka osób w firmie pisząc po różnych portalach, tworząc profesjonalne teksty do darmowej publikacji.
No i trzeba to robić sumiennie przez dłuższy okres czasu, wtedy to ma sens.
No i trzeba to robić sumiennie przez dłuższy okres czasu, wtedy to ma sens.
Profesjonalistą trzeba być zawsze ( albo strać się być), ale nie mogę do końca zgodzić się z tym że w firmie Social Media mają zajmować się rożne osoby. Powinna to być 1 osoba która udziela spójnych odp, wypowiedz, spójna strategia marketingowa na różnych portalach społecznościowych forach blogach itp. Rozbicie tego na różne osoby może osłabić działanie w sferze social mediów.
Jeśli Twój FanPage ma mało "lajków" warto zainteresować się systemem http://www.likemore.pl/index.php
System ten automatycznie zdobywa dla Ciebie prawdziwych fanów Twojego FanPage.
LikeMore stara się pozyskiwać tylko fanów którzy będą zainteresowani twoim fanpage.
System ten jest świetnie zabezpieczony przez fałszywymi kliknięciami, przez to jest o wiele cenniejszy niż konkurencyjne serwisy.
LikeMore zapobiega nieuczciwemu "odklikaniu" z poziomu strony przez co dzięki korzystaniu z LikeMore nie tracimy fanów przez nieuczciwych użytkowników. LikeMore nie toleruje ukrywania przed potencjalnymi fanami strony którą mogą polubić, a którą nawet nie są zainteresowani co jest praktyką innych systemów.
Dołącz już teraz! http://www.likemore.pl
System ten automatycznie zdobywa dla Ciebie prawdziwych fanów Twojego FanPage.
LikeMore stara się pozyskiwać tylko fanów którzy będą zainteresowani twoim fanpage.
System ten jest świetnie zabezpieczony przez fałszywymi kliknięciami, przez to jest o wiele cenniejszy niż konkurencyjne serwisy.
LikeMore zapobiega nieuczciwemu "odklikaniu" z poziomu strony przez co dzięki korzystaniu z LikeMore nie tracimy fanów przez nieuczciwych użytkowników. LikeMore nie toleruje ukrywania przed potencjalnymi fanami strony którą mogą polubić, a którą nawet nie są zainteresowani co jest praktyką innych systemów.
Dołącz już teraz! http://www.likemore.pl
Pozdrawiam
Tu się zgadzam strategia powinna jasna i dobrze jest jak czuwa nad tym 1-2 osoby. Nie oznacza to, że nie można jej pomagać. Zazwyczaj ma się od tego copywriterów, którzy udzielają się w danych tematach. Jednak kompleksować strategii to podstawa.K.F.Ż pisze:Profesjonalistą trzeba być zawsze ( albo strać się być), ale nie mogę do końca zgodzić się z tym że w firmie Social Media mają zajmować się rożne osoby. Powinna to być 1 osoba która udziela spójnych odp, wypowiedz, spójna strategia marketingowa na różnych portalach społecznościowych forach blogach itp. Rozbicie tego na różne osoby może osłabić działanie w sferze social mediów.
Social media w ręku specjalisty jest narzędziem, dzięki któremu można budować fundamenty marki firmy i odpowiednie środowisko wokół niej. Kreowanie sprzyjającego otoczenia jest istotne dla działania projektu/przedsięwzięcia. Moim zdaniem, dobrze wykorzystywane social media mogą znacząco wpłynąć na wizerunek marki i w konsekwencji firmy.
Największy popis w SM można dać na Facebooku i G+. Twitter to dodatek, przynajmniej wg mnie tak jest.
O Facebooku obczaj te infografikę. Liczby dają do myślenia.
http://najinfografiki.blogspot.com/2012 ... afika.html
O Facebooku obczaj te infografikę. Liczby dają do myślenia.
http://najinfografiki.blogspot.com/2012 ... afika.html