Social media.

Dział poświęcony e-reklamie

Moderator: mkamil

Kozmek
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 18 wrz 2012, 19:16

18 wrz 2012, 19:22

Social media dobrze poprowadzone to wymierne korzyści.
Np. oceny produktów są pisane nie przez internautów którzy kupili danych produkt ale przez "pisaczy", którzy mają za zadanie dobrze przedstawić towar.
Jeśli zrobią to nieudolnie wyrządzą więcej szkód niż pożytku.
Awatar użytkownika
MariuszT
Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2011, 15:11

07 paź 2012, 12:38

Zaczęliśmy rozwijać kolejny serwis http://www.naturalna-energia.pl i pierwsze kroki to oczywiście Facebook i Twitter.
Moga nawet pomóc w pozycjonowaniu.
Rubens
Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 28 lut 2013, 13:27

08 maja 2013, 08:42

Ja jestem zdania, że social media to przede wszystkim działanie na wizerunek, a nie na sprzedaż swoich usług. Chociaż to w sumie zależy od tego co sprzedajemy. Ale generalnie podpinam to pod PR i u siebie wykorzystuję to do kontaktu z obecnymi klientami.
Awatar użytkownika
Jackson
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 10 maja 2013, 10:07

28 maja 2013, 22:52

dzięki social media wchodzisz w interakcję z klientami
Dla chcącego nic trudnego.
slawek.mar
Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 17 lip 2013, 15:53

17 lip 2013, 16:14

SM służy bardziej do budowania wizerunku i wchodzenia w interakcje w fanami - przy czym trzeba być gotowym także na krytykę. Na pewno nie jest to miejsce, gdzie będzie się wprost sprzedawać swoje produkty.
Awatar użytkownika
PiotrekN
Posty: 2
Rejestracja: 23 lip 2013, 12:31

23 lip 2013, 12:41

Dzięki Social Media możesz zyskać lub stracić wiele w oczach klienta. Dlatego też naprawdę nie warto oszczędzać na tego typu usłudze - albo bierzesz najlepszych, albo w ogóle gdyż amatorzy mogą Ci tylko zepsuć opinię.
Narzędzia makita
podatkowa
Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 10 kwie 2013, 11:49

09 sie 2013, 13:47

Zależy jeszcze o czym konkretnie mówimy. Jak ktoś prowadzi np. firmę zajmującą się sprzedażą młodzieżowych ciuchów i deskorolek to taki fanpage na FB czy innym portalu może być dobrym pomysłem, ale już firma produkująca płoty z metalu niewiele zyska na stworzeniu takiej strony.
Co innego, jeśli szukamy partnerów biznesowych, wtedy warto założyć profil w serwisie zawodowym takim jak Goldenline itp.
Tu jest przykładowe konto: AdSocial - w ten sposób można przybliżyć innym naszą działalność, ale jako taka reklama musi być już inna niż tylko fanpage na FB.
helka
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 17 sie 2013, 11:25

27 sie 2013, 23:44

Social Media są obecnie jedną z najpopularniejszych metod popularyzowania swojej osoby, firmy czy też działalności, którą prowadzimy.
waflo
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 28 sie 2013, 12:17

28 sie 2013, 12:37

Również zgadzam się z przedmówcami- wszystko zależy od typu biznesu, jaki prowadzisz. Nie wszystkie produkty czy usługi są odpowiednie do promowania w tego typu kanałach. Niemniej jednak uważam, że nawet jeśli produkt nie do końca się nadaje, to odpowiednia komunikacja może sporo zdziałać.
Jeśli prowadzisz np. sklep internetowy albo po prostu reklamujesz się poprzez swoją stronę internetową to komunikacja w SM może sprowadzić więcej ruchu na Twojej stronie.
cookie
Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 28 lip 2013, 15:06

28 sie 2013, 19:55

Dzisiaj każda firma posiada www, tak samo social media można zastosować do każdej działalności, tylko trzeba wiedzieć jak to poprowadzić.
Hurtownia Reflect to firma o szerokim zakresie usług projektowo-produkcyjnych w branży reklamowej.
odzież reklamowa, produkcja odzieży oraz hurtownia koszulek.
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl