Sejf do firmy
Moderator:mkamil
Ale sejf nie koniecznie musi być na pieniądze czy inne kosztowne rzeczy. Są sejfy na dokumenty, na nośniki danych, na klucze i wiele innych rodzajów. I u nas w firmie tego rodzaje sejfów właśnie są. Wszystkie firmy hartmann-tresore, bo to znana firma i bardzo ceniona, a jej sejfy są wysokiej jakości mają różne certyfikaty, potwierdzające ich wysoką klasę. Zresztą ja sam w domu mam mały sejf właśnie tej firmy, w którym po prostu trzymamy biżuterię żony i jeśli jest akurat taka potrzeba - większa ilość gotówki.
-
- Użytkownik
- Posty:32
- Rejestracja:03 sty 2019, 10:29
Ja też mam sejf i do jest doskonałe rozwiązanie kiedy chcemy schować kosztowności, dokumenty czy pieniądze. Jestem zdania, że każdy ma coś co można schować do sejfu.
Sejf w firmie pomaga chronić cenne rzeczy, nawet niekoniecznie pieniądze, ale np. dokumenty, nie tylko przed kradzieżą, ale też w przypadku pożaru. O tym jaki sejf wybrać i gdzie go zamontować, przeczytasz na https://www.interaktywna.pl . Jest to ciekawy portal z przydatnymi informacjami i wskazówkami dotyczącymi każdej dziedziny życia i lubię tam regularnie zaglądać. Zależnie od potrzeb, możemy wybrać m.in. sejf na pieniądze, na dokumenty. Może być on ogniotrwały, zamykany na klucz lub z zamkiem elektronicznym. Warto dowiedzieć się więcej na ich temat zanim dokonamy zakupu.
-
- Użytkownik
- Posty:70
- Rejestracja:03 cze 2019, 08:10
Też jestem zdania, że sejf do firmy to obowiązek i taki sejf powinniśmy zamówić i używać go już od pierwszego dnia. Ja mam swój sejf od firmy SZB z Katowic i trzymamy tam ważne dokumenty.