Oszczędności w firmie

Forum ogólne - poruszamy tematy związane prowadzeniem firmy.
Opiszcie swój biznes i doświadczenia z nim związane.

Moderator:mkamil

1alicja
Użytkownik
Posty:28
Rejestracja:12 kwie 2010, 11:29

19 maja 2010, 13:36

Cześć też szukam oszczędności, ale w kosztach firmy, zmieniliśmy dostawców na tańszych, ale chcemy też wydawać mniej na materiały do biura - tańszy papier, tusz z promocji np. dwa tonery w cenie jednego takie cuda to na e-atramenty.pl wynajduje, art. biurowe z marketów i tym podobne - i po dwóch miesiącach widzę, że mi się to opłacało finansowo :)
kamyk
Użytkownik
Posty:26
Rejestracja:05 maja 2010, 18:44

19 maja 2010, 23:33

No widzisz, to fajnie że we wszystkim zaczynasz szukac oszczednosci. Czasem warto zajrzec na aukcje na ebaya lub allegro - tam sie pojawiają fajne oferty tonerów do drukarek i kser. Na prawde można tam zaoszczędzic w porównaniu do normalnego sklepu. Jedyny minus że czesto sprzedawcy nie wystawiają faktur, albo nie umieszczają tego w opisach aukcji.
Radeon003
Użytkownik
Posty:58
Rejestracja:07 cze 2010, 20:37

07 cze 2010, 21:40

Szukać oszczędności należy wszędzie. Nawet w głupiej żarówce. Podobne te energooszczędne coś dają, mam je w domu, ale rodzina nie duża więc nie widać rezultatów. Fakt, że dłużej się ją ma :)
Kolejna rzecz to sprzęt - wiadomo, że jak się nie korzysta to należy wyłączyć czy jak w wypadku komputera przejść do hibernacji, gasić zbędne oświetlenie itd. Budować tanim ale dobrym sposobem. Makulatura na makulaturę zawsze parę groszy wpadnie :) A nie na śmieci :P
Kupiec
Użytkownik
Posty:11
Rejestracja:11 cze 2010, 14:30

11 cze 2010, 14:51

Radeon - ta makulatura poprawiła mi dzisiaj humor.
Przede wszystkim należy szukać oszczędności tam gdzie się da. Energia i rozsądne korzystanie. Samochód i odpowiednie zoptymalizowanie go do naszych potrzeb. Telefon, etc.
Radeon003
Użytkownik
Posty:58
Rejestracja:07 cze 2010, 20:37

11 cze 2010, 15:13

Dlaczego? Zły przykład? Lepiej zaśmiecać a nie "zarabiać" ? Firmy dużo zużywają papieru a przy tym idzie dużo makulatury (kartony, zeszyty, papier itd) Przecież zamiast wyrzucać na śmiecie można zawieść do skupu. Ale nie, ja mam firme i nie będę się tak poniżał - szkoda mi takich firm co tak myślą :) Nie są ekologiczne, a takie stają się dnem po jakimś czasie. Takie jest moje zdanie...
Kupiec
Użytkownik
Posty:11
Rejestracja:11 cze 2010, 14:30

16 cze 2010, 11:12

Nie popadajmy w takie paranoje, że makulatura da jakieś pieniądze.
Szkoda Ci takich firm? A teraz pomyśl - czas, benzyna, eksploatacja samochodu.
Sądzisz, że to zreasumuje parę groszy za śmieci?
Radeon003
Użytkownik
Posty:58
Rejestracja:07 cze 2010, 20:37

16 cze 2010, 20:54

Oszczędzisz środowisko. Jadąc do domu te kilka km można nadrobić i zawieść, dzięki temu później mamy papier itp z odzysku.
Awatar użytkownika
agness44
Posty:2
Rejestracja:11 cze 2010, 13:07

18 cze 2010, 13:45

a ja, np. oszczędzam sporo na księgowości. korzystam z księgowości on-line wfirma.pl, koszt pakietów nie przekracza 40 zł miesiecznie, co przy zatrudnieniu ksiegowej czy korzystaniu z usług biura rachunkowego jest duza oszcednością. Co myslicie o tej formie oszczędnosci w firmie?
Radeon003
Użytkownik
Posty:58
Rejestracja:07 cze 2010, 20:37

18 cze 2010, 17:28

Jeśli masz z tego oszczędności to raczej dobry pomysł.
Awatar użytkownika
KolorowaJa
Posty:1
Rejestracja:14 cze 2010, 13:12

22 cze 2010, 09:24

Hehehe no nie mogę z tą makulaturą ;) popieram pana, który mówi, że więcej z tego szkody niż pożytku - czyt. benzyna, spaliny, zanieczyszczenie środowiska :) Jeżeli chce się być tak bardzo EKO, można wyrzucać makulaturę do odpowiednich kontenerów - stoją już w większości miast (koszt mniejszy, a i ekologia na tym nie ucierpi:)). Jeśli chodzi o mnie, też korzystam z księgowości internetowej. Przerzuciłam się na wfirmę i jest mi tam dobrze :) Zamiast 200-300 złotych płacę te 30-parę złotych. Fakt muszę od czasu do czasu przysiąść do papierków, ale za to 160 zł w kieszonce;) Oprócz tego standardowo - papiery, tonery, paliwo w samochodzie, wybierajcie też optymalny dla was pakiet telefoniczny i internetowy - czasami nie korzysta się z wielu funkcji, czy szybkiego łącza, więc warto i na tym zaoszczędzić. Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl