Oszczędności w firmie

Forum ogólne - poruszamy tematy związane prowadzeniem firmy.
Opiszcie swój biznes i doświadczenia z nim związane.

Moderator: mkamil

Awatar użytkownika
apogeum
Użytkownik
Posty: 165
Rejestracja: 27 wrz 2012, 09:58

10 lip 2013, 15:10

A może taka elektroniczna wymiana danych - odkąd zainstalowałem taki system w swojej firmie zauważyłem, że praca od razu stała się o wiele sprawniejsza i wygodniejsza i dlatego zaoszczędziliśmy na niej sporo pieniędzy.
Głupich nie sieją, sami wschodzą.
Awatar użytkownika
Piotras
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: 26 wrz 2012, 17:40
Lokalizacja: Polska

20 lip 2013, 14:57

Dokładnie, oszczędności zależą od rodzaju prowadzonej działalności. Jedni oszczędzają na świetle a dla innych monitoring gps w zarządzaniu firmą - jak tu np będzie super szansa na zminimalizowanie wydatkow i kontrolowanie zarówno pracowników, paliwa jak i czasu pracy.
Kwestia typu firmy, ot.
Aurelka
Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 18 lip 2013, 11:24

23 lip 2013, 10:10

Oszczędności trzeba szukać, ale nie należy popadać w skrajności, by to się nie zamieniło w obsesję
Cięcie metalu wodą sprawdzoną metodą AWJ
emil
Użytkownik
Posty: 55
Rejestracja: 09 sie 2013, 16:59

26 sie 2013, 21:53

Mając firmę transportową dużo można zaoszczędzić na paliwie. Kupując paliwo w hurtowni paliw http://www.petroenergia.pl/oferta/hurto ... edaz-paliw można zamówić paliwo do własnych zbiorników. Biorąc dużą ilość paliwa dostaniemy rabaty, co wpływa na znaczną oszczędność na paliwie.
demol
Użytkownik
Posty: 212
Rejestracja: 28 sie 2013, 13:02

30 sie 2013, 13:43

Oszczędności to optymalizacja pracy, zatrudnienia, kosztów...zacząć trzeba od siebie hehehe
sanchopansa
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: 21 maja 2013, 08:43

24 sty 2014, 13:15

Trzeba śledzić nowe rozwiązania pojawiające się na rynku, bo one nie tylko ułatwiają pracę, ale i pomagają znacznie zaoszczędzić. Weźmy na przykład nowe narzędzie eco-outsourcingu ENVINET.PL, w najtańszej wersji to dla firmy tylko 360 zł rocznie, w wersji rozbudowanej - 800 zł. W porównaniu z podobną miesięczną ceną za doradztwo w tradycyjnej obsłudze ekologicznej to jest ogromna oszczędność. Oszczędzamy także w drugą stronę - wiele firm w ogóle się nie przejmuje i nie przykłada wagi do obowiązków środowiskowych, oszczędzają na tym co miesiąc, bo wg nich nie wydają kasy na niepotrzebne rzeczy, a później inspektor nakłada karę i okazuje się, że lepiej płacić te 400 zł rocznie niż później kilka tysięcy bądź milionów kary :mrgreen:
AnetaW
Użytkownik
Posty: 58
Rejestracja: 30 sie 2010, 19:25

28 sty 2014, 13:09

Największą oszczędnością w firmie jest odpowiednie nią zarządzanie. Przez dłuższy czas miałam z tym problem i ciągle odnotowywałam straty dopiero po działaniach mających na celu optymalizację procesów biznesowych - http://www.mddp-bc.pl/uslugi/poprawa-ef ... znesowych/ zauważyłam zmiany na lepsze. Wydaje mi się, że to również jest odpowiedni sposób oszczędzania.
MieMar
Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 17 cze 2014, 15:30

24 cze 2014, 09:19

"optymalizacja procesów biznesowych" brzmi nieźle, ale co to właściwie znaczy?

ja staram się szukać oszczędności w wydatkach - szukam najtańszych dostawców (np. materiałów biurowych), sensownie używać samochodu itp. ale też nie poświęcam na to zbyt dużo czasu :)
Awatar użytkownika
AnnaWilusz
Użytkownik
Posty: 56
Rejestracja: 26 mar 2014, 12:14

05 wrz 2014, 11:32

Niestety coraz więcej firm szuka oszczędności w zwalnianiu pracowników...
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl