Co oprócz pozycjonowania?
Moderator:mkamil
Nie zaszkodzi moim zdaniem zainwestować w marketing szeptany, choć to takie bardziej doraźne rozwiązanie.
Oprócz pozycjonowania? Hm, jest taka opcja, która jest jednocześnie czymś od pozycjonowania odmiennym, ale zarazem bardzo pozytywnie wpływa na jego proces. W Polsce zdaje się, że to wciąż dopiero się rozkręca i może są nawet w jakimś tam stopniu nadal pionerskie szlaki do przetarcia w tym zakresie, ale na Zachodzie to już standard chyba. Chodzi mi tutaj o content marketing, czy, po naszemu mówiąc, marketing treści. Taką usługę oferują np. tutaj https://www.semtec.pl/uslugi-seo/content-marketing/ i całkiem ładnie wyjaśniają, na czym to polega i jakie z tego są korzyści. Idea jest generalnie prosta – jeżeli oferujemy naszym klientom jakieś wartościowe treści – jak informacje albo porady z branży, którą się zajmujemy albo o naszych produktach – i nic sobie za to nie wołamy, to klient nas bardziej lubi. A klient lubi wracać do miejsc, które lubi. Proste, prawda? A skuteczne. Ponadto, jak wspomniałem, pomaga to w pozycjonowaniu. Google już od jakiegoś czasu jest coraz mniej miły względem jakości marnej treści – krótkiej, źle skomponowanej czy ustrukturyzowanej, czy duplikowanej. Za to coraz milej patrzy się na teksty długie, wartościowe i unikalne. Jak łatwo się zatem domyślić, wysiłki w pozycjonowaniu przesuwają się właśnie w tę stronę – by pozycjonować za pomocą treści wysokiej jakości, a te zapewnia nam właśnie content marketing. Genialne, prawda?
Genialne czy nie - temat jest znacznie bardziej złożone i stosowane jest od ~ 6 lat w branży. Przynajmniej wszędzie indziej niż w dupo-agencjach
Ten rodzaj marketingu praktycznie nie działa. Wkurza tylko potencjalnych klientów, pisałem o tym jakiś czas temu - https://adwave.eu/polish-guest-post-list-of-polish-blogs-and-websites/borom pisze:Nie zaszkodzi moim zdaniem zainwestować w marketing szeptany, choć to takie bardziej doraźne rozwiązanie.
SiteCall. Zdecydowanie warto postawić na to narzędzie, dzięki niemu można podwoić sprzedaż oraz poprawić jakość obsługi klienta! Zresztą o tym, w jaki sposób SiteCall nie pozwala, by Twoi klienci przeszli do konkurencji, możecie poczytać tu: http://site-call.pl/nie-pozwol-by-twoi- ... nkurencji/