Co oprócz pozycjonowania?

Dział poświęcony e-reklamie

Moderator: mkamil

Awatar użytkownika
adrian2
Posty: 1
Rejestracja: 08 sie 2018, 10:17

08 sie 2018, 10:19

Reklamy w mapach w przypadku lokalnego biznesu jak najbardziej ok. Jeżeli zależy nam na szerszym dotarciu do klienta to polecam jeszcze inwestycję w reklamy Google Ads. Jak sami nie potraficie to zawsze może wam to ogarnąć jakaś firma. Ja korzystałem na przykład z usług http://e-prom.com.pl
borom
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 08 sie 2018, 14:51

08 sie 2018, 16:21

Nie zaszkodzi moim zdaniem zainwestować w marketing szeptany, choć to takie bardziej doraźne rozwiązanie.
Krys89
Użytkownik
Posty: 668
Rejestracja: 02 lut 2016, 14:54

17 sie 2018, 14:41

Oprócz pozycjonowania? Hm, jest taka opcja, która jest jednocześnie czymś od pozycjonowania odmiennym, ale zarazem bardzo pozytywnie wpływa na jego proces. W Polsce zdaje się, że to wciąż dopiero się rozkręca i może są nawet w jakimś tam stopniu nadal pionerskie szlaki do przetarcia w tym zakresie, ale na Zachodzie to już standard chyba. Chodzi mi tutaj o content marketing, czy, po naszemu mówiąc, marketing treści. Taką usługę oferują np. tutaj https://www.semtec.pl/uslugi-seo/content-marketing/ i całkiem ładnie wyjaśniają, na czym to polega i jakie z tego są korzyści. Idea jest generalnie prosta – jeżeli oferujemy naszym klientom jakieś wartościowe treści – jak informacje albo porady z branży, którą się zajmujemy albo o naszych produktach – i nic sobie za to nie wołamy, to klient nas bardziej lubi. A klient lubi wracać do miejsc, które lubi. Proste, prawda? A skuteczne. Ponadto, jak wspomniałem, pomaga to w pozycjonowaniu. Google już od jakiegoś czasu jest coraz mniej miły względem jakości marnej treści – krótkiej, źle skomponowanej czy ustrukturyzowanej, czy duplikowanej. Za to coraz milej patrzy się na teksty długie, wartościowe i unikalne. Jak łatwo się zatem domyślić, wysiłki w pozycjonowaniu przesuwają się właśnie w tę stronę – by pozycjonować za pomocą treści wysokiej jakości, a te zapewnia nam właśnie content marketing. Genialne, prawda?
Awatar użytkownika
FireFly
Posty: 3
Rejestracja: 19 sie 2018, 13:50

19 sie 2018, 13:52

Genialne czy nie - temat jest znacznie bardziej złożone i stosowane jest od ~ 6 lat w branży. :) Przynajmniej wszędzie indziej niż w dupo-agencjach :)
borom pisze:Nie zaszkodzi moim zdaniem zainwestować w marketing szeptany, choć to takie bardziej doraźne rozwiązanie.
Ten rodzaj marketingu praktycznie nie działa. Wkurza tylko potencjalnych klientów, pisałem o tym jakiś czas temu - https://adwave.eu/polish-guest-post-list-of-polish-blogs-and-websites/
Awatar użytkownika
Darzech
Posty: 4
Rejestracja: 29 sie 2018, 16:54

29 sie 2018, 16:58

Oprócz pozycjonowania na pewno wiele korzyści przyniesie reklama w social media. Polecam.
smile
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 31 sie 2017, 12:55

04 wrz 2018, 12:02

SiteCall. Zdecydowanie warto postawić na to narzędzie, dzięki niemu można podwoić sprzedaż oraz poprawić jakość obsługi klienta! Zresztą o tym, w jaki sposób SiteCall nie pozwala, by Twoi klienci przeszli do konkurencji, możecie poczytać tu: http://site-call.pl/nie-pozwol-by-twoi- ... nkurencji/
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl