Co oprócz pozycjonowania?
Moderator: mkamil
Strona internetowa sama w sobie powinna wyglądać reprezentacyjnie. Ważna jest też optymalizacja. Jeśli nie wiecie sami, jak ugryźć ten temat, to koniecznie zgłoście się do specjalistów. Mogę polecić firmę Quality Pixels: http://qualitypixels.pl/. Warto rzucić okiem na ich portfolio.
Wszystko, co wiąże się z linkami, wchodzi w zakres pozycjonowania. Artykuły sponsorowane też się pod to łapią. Social media to osobna kategoria, z którą wiąże się content marketing. Influencerzy to jest nowość, która ma szanse na ciekawe kierunku rozwoju i ewolucji. AdWordsy powinny być przeznaczone dla tych, którzy mają już jakieś rozpoznanie marki, bazę klientów i dobre zyski, bo na kampanie jest potrzebny budżet. Generalnie dużo można zrobić darmowymi sposobami, ale obecnie jeszcze więcej się zyskuje dzięki płatnym działaniom i akcjom, bo są wyższej jakości (skoro klient musi płacić).
opcji jest wiele
Jeśli prowadzisz sklep internetowy to na pewno warto pomyśleć o aplikacji Google Shopping. Ja korzystam i jestem bardzo zadowolona. Zerknij sobie na ofertę agencji soluma sem w tym zakresie https://sem.soluma.pl/oferta-pay-per-cl ... opping-pla. Moim zdaniem to idealne narzędzie promocji i reklamy jeśli chodzi o sklep internetowy 


No jesli interesuje Cię ogólnie tematyka innych niż tradycyjne źródła reklamy , to polecam poczytać magazyn social media manager, lub online marketing , na pewno się czegoś dowiesz o tym. Jak porowadzisz własną firmę to już na pewno 















