Co oprócz pozycjonowania?
Moderator:mkamil
Oprócz pozycjonowania warto jeszcze postawić na marketing na portalach społecznościowych (faceboo, GL itd), ponieważ ludzie spędzają na tym dużo czasu. Wprawdzie nie są tak skuteczne jak np Google AdWords - ale warto się tam pojawić. No właśnie - Google AdWords - jeżeli zostanie dobrze zaprojektowana (ustali się odpowiednie słowa kluczowe i target), to z pewnością można liczyć na wysoką skuteczność. Oprócz tego artykuły sponsorowane czy inne sieci reklamowe. Jest to praca na cały etat a nawet więcej - dlatego polecam zlecić to dalej np do http://panet.pl/ którzy znają się na tym i zrobią to w optymalny sposób.
-
- Użytkownik
- Posty:288
- Rejestracja:21 maja 2013, 08:43
Bardzo fajną opcją jest też wykonanie zdjęć google business view. To ciekawy sposób na promowanie swojego biznesu i inwestycja, która zwraca się w liczbie zainteresowanych ofertą klientów.
Dobry będzie dodatkowo marketing sensoryczny, dzięki któremu zwrócimy uwagę klienta i przyciągniemy go do siebie zapachem. Tę technikę wykorzystuje się w salonach samochodowych czy siłowniach, żeby klient czując zapach od razu kojarzył go z miejscem. Takie działania prowadzi między innymi firma aromacorp.pl od dłuższego czasu w Polsce. Klientów przybywa, więc można powiedzieć, że wykonują robotę dobrze. Może ktoś na forum też korzysta z ich usług i może to opisać?
Oprócz pozycjonowania na pewno jakieś roll up, baner i może wizytówki. Wyjdzie na pewno taniej niż reklama w tv, więc budżet będziesz mógł przeznaczyć na inne działania. Zobacz sobie ofertę na stronie reklamy-faster.pl u nich dużo osób zamawia nie tylko gadżety, ale decyduje się na organizację eventów.
Niestety ale jak tradycyjne działania marketingowe przestają przynosić efekty, trzeba sięgnąć po coś bardziej skutecznego. Ja jestem na takim etapie prowadzenia działalności, gdzie wykorzystałam już wiele form promocji i teraz skłaniam się ku skorzystania z pomocy zewnętrznej firmy. Jakiś czas temu wpadałam na pomysł zorganizowania loterii/konkursu dla moich klientów i szukałam w sieci firmy, która by mi w tym pomogła. Motivation Direct ma ciekawe programy lojalnościowe dla firm: http://www.motivationdirect.pl/nasze-ro ... lnosciowe/ w ramach których, można skorzystać z gotowej platformy internetowej. Ciekawa jestem, czy ktoś z Was korzystał z takiego programu, ja coraz bardziej się nad tym zastanawiam. Wszelkie opnie mile widziane.
na pewno reklama, obecnośc w mediach, aktywność w mediach społecznościowych, ktoś od pr kto zajmie się Twoim wizerunkiem wiem ze te wszystkie rzeczy są ze sobą powiązane i niesamowicie ważne. My np. relkame zleciliśmy agencji reklamowej , a pr zajmowała się u nas pani iwona z pr boutique i bardzo nam to pomogło zwiększyc rozponwalanośc naszej marki na rynku, tacy kreatywni ludzie są potrzebni żeby wszystko fajnie się rozwijało i przynosiło korzysci