Social media dobrze poprowadzone to wymierne korzyści.
Np. oceny produktów są pisane nie przez internautów którzy kupili danych produkt ale przez "pisaczy", którzy mają za zadanie dobrze przedstawić towar.
Jeśli zrobią to nieudolnie wyrządzą więcej szkód niż pożytku.
Social media.
Moderator:mkamil
Zaczęliśmy rozwijać kolejny serwis http://www.naturalna-energia.pl i pierwsze kroki to oczywiście Facebook i Twitter.
Moga nawet pomóc w pozycjonowaniu.
Moga nawet pomóc w pozycjonowaniu.
Ja jestem zdania, że social media to przede wszystkim działanie na wizerunek, a nie na sprzedaż swoich usług. Chociaż to w sumie zależy od tego co sprzedajemy. Ale generalnie podpinam to pod PR i u siebie wykorzystuję to do kontaktu z obecnymi klientami.
-
- Użytkownik
- Posty:9
- Rejestracja:17 lip 2013, 15:53
SM służy bardziej do budowania wizerunku i wchodzenia w interakcje w fanami - przy czym trzeba być gotowym także na krytykę. Na pewno nie jest to miejsce, gdzie będzie się wprost sprzedawać swoje produkty.
Zależy jeszcze o czym konkretnie mówimy. Jak ktoś prowadzi np. firmę zajmującą się sprzedażą młodzieżowych ciuchów i deskorolek to taki fanpage na FB czy innym portalu może być dobrym pomysłem, ale już firma produkująca płoty z metalu niewiele zyska na stworzeniu takiej strony.
Co innego, jeśli szukamy partnerów biznesowych, wtedy warto założyć profil w serwisie zawodowym takim jak Goldenline itp.
Tu jest przykładowe konto: AdSocial - w ten sposób można przybliżyć innym naszą działalność, ale jako taka reklama musi być już inna niż tylko fanpage na FB.
Co innego, jeśli szukamy partnerów biznesowych, wtedy warto założyć profil w serwisie zawodowym takim jak Goldenline itp.
Tu jest przykładowe konto: AdSocial - w ten sposób można przybliżyć innym naszą działalność, ale jako taka reklama musi być już inna niż tylko fanpage na FB.
Również zgadzam się z przedmówcami- wszystko zależy od typu biznesu, jaki prowadzisz. Nie wszystkie produkty czy usługi są odpowiednie do promowania w tego typu kanałach. Niemniej jednak uważam, że nawet jeśli produkt nie do końca się nadaje, to odpowiednia komunikacja może sporo zdziałać.
Jeśli prowadzisz np. sklep internetowy albo po prostu reklamujesz się poprzez swoją stronę internetową to komunikacja w SM może sprowadzić więcej ruchu na Twojej stronie.
Jeśli prowadzisz np. sklep internetowy albo po prostu reklamujesz się poprzez swoją stronę internetową to komunikacja w SM może sprowadzić więcej ruchu na Twojej stronie.
Dzisiaj każda firma posiada www, tak samo social media można zastosować do każdej działalności, tylko trzeba wiedzieć jak to poprowadzić.
Hurtownia Reflect to firma o szerokim zakresie usług projektowo-produkcyjnych w branży reklamowej.
odzież reklamowa, produkcja odzieży oraz hurtownia koszulek.
odzież reklamowa, produkcja odzieży oraz hurtownia koszulek.