Jaka forma reklamy dla sklepu?
Moderator:mkamil
Na pewno warto wziąć pod uwagę gadżety reklamowe. To moim zdaniem świetna forma reklamy. Zajrzyjcie więc na stronę http://imperator.biz.pl/, gdzie znajdziecie najróżniejsze bluzy czy koszulki z możliwością nadruku. Jestem pewna, że przypadną Wam do gustu.
Może taka reklama w sieci? Skuteczna reklama dla biznesu to zdecydowanie e-marketing. Obecnie Internet przyciąga wielu odbiorców na całym świecie dlatego warto podjąć kroki w kierunki promocji biznesu w sieci. Firma contentorganica https://contentorganica.pl/ może Ci pomóc w przeprowadzeniu odpowiedniej promocji biznesu.. Na koncie mają już wiele sukcesów i to niezależnie od branży - liczy się sukces, a oni odpowiednio pokierują reklamą.
często klienci nie zdają sobie sprawy jak ważne jest pozycjonowanie. Wtedy odsyłam ich odo tego artykułu http://poradnik-seo.pl/kurs-pozycjonowa ... j-stronie/ wiadomo klient nie lubi jak ktoś mu wskazuje błędy i jeszcze sobie karze płacić za naprawę tego co zrobił. Ale niestety taka jest optymalizacja i bez dobrze skrojonej strony pod kątem seo nie ma co myśleć o dalszej promocji, bo zawsze coś będzie kulało i ciągneło stronę w dół, zamiast do góry
Pomijając już reklamę w sieci ( która jest bardzo skuteczna ) w przypadku sklepu warto też pomyśleć o katalogach wysyłanych regularnie do klientów. Zerknij sobie na ofertę sklepu https://www.jkbprint.pl/katalogi. Możliwość wyceny zamówienia po wypełnieniu prostego formularza na stronie, dowolna ilość katalogów ( już od 1 szt ). Według mnie to bardzo skuteczna forma reklamy.
jeśli chodzi o reklamę sklepu to moim zdaniem najlepsza jest i chyba zawsze będzie taka sieć reklamowa jak AdWords. Oferuje ona tyle możliwości, że po odpowiednim ustawieniu kampanii można liczyć na na prawdę spory wzrost konwersji oraz co również ważne pozycji w wyszukiwarce. Moim zdaniem jeśli inwestować w reklamę to tylko w taką. Ale jakby nie było to decyzja należy do was
Pozycjonowanie tak, ale trzeba się orientować, jakie działania i jakie branże mogą to robić, bez narażania e-sklepu na zrzucanie z pozycji przez roboty wyszukiwarek, bo ostatnio ciągle zmieniają algorytmy dla różnych branż i statystyki mocno się wahają. Na konkretne linki i frazy to przydadzą się artykuły, pisane pod kątem ogólnej tematyki, z jaką wiąże się dany produkt/link. AdWordsy są w tym przypadku najlepsze, bo promują konkretne modele i przypominają klientom o przeglądanych wcześniej produktach w różnych miejscach w sieci, tak że mogą do nich wrócić w każdej chwili.