Rok temu skończyłem informatykę na AGH. Pracuję już od 2 lat, ale zaczyna mnie nudzić pracowanie na kogoś...
Pomyślałem o założeniu własnego interesu - pisanie apek na komórki i inne urządzenia mobilne. Mam kilku znajomych z uczelni i nie tylko. Kapitał też się znajdzie.
Chodzi mi po głowie MPTI jako fajny adres na początek. Wiadomo, jak to jest w takich parkach technologicznych. Zawsze można z czasem próbować coś większego rozkręcić + szukać inwestora, gdy pomysł siądzie.
Rynek aplikacji jest bardzo chłonny i cały czas się rozwija. Co o tym myślicie?
Aplikacje na komórki
Moderator:mkamil
Samemu trudno wejść w ten biznes, bo masa aplikacji na windows phone pochodzi właśnie z Polski.
Trzeba oprócz pomysłu mieć spore zaplecze, głównie sprzedażowe i marketingowe, a to wymaga sporo funduszy, sporoooo.
Trzeba oprócz pomysłu mieć spore zaplecze, głównie sprzedażowe i marketingowe, a to wymaga sporo funduszy, sporoooo.
Ja bardziej martwię się jakością pomysłu i ludźmi, z którymi mogę współpracować. Fundusze i zaplecze sprzedażowe można pozyskać.
Nie chcę wychodzić na jakiegoś huraoptymistę, ale wierzę, że znajdę sposób na dofinansowanie biznesu, jeśli ten zacznie się rozwijać w bardzo szybkim tempie. Teraz branża IT jest po prostu modna wśród inwestorów, bo każdy chciałby być "ojcem" takiego polskiego Facebooka
Nie chcę wychodzić na jakiegoś huraoptymistę, ale wierzę, że znajdę sposób na dofinansowanie biznesu, jeśli ten zacznie się rozwijać w bardzo szybkim tempie. Teraz branża IT jest po prostu modna wśród inwestorów, bo każdy chciałby być "ojcem" takiego polskiego Facebooka
- karolinas33
- Użytkownik
zacznij sam powoli a z czasem się rozkręcisz bo pomysł ciekawy
piotrek pisze:bo każdy chciałby być "ojcem" takiego polskiego Facebooka
no i tu się mylisz. Inwestorzy na FB są wściekli, bo ponieśli straty.
Jakbyś chciał robić aplikacje na telefony to raczej pod iOS bo to platforma zamknięta i są wyższe marże.