Aplikacje na komórki

Masz pomysł na biznes i chcesz poznać opinie forumowiczów? Możesz zrobić to w tym dziale.

Moderator:mkamil

Awatar użytkownika
piotrek
Użytkownik
Posty:28
Rejestracja:27 gru 2010, 13:58

19 cze 2012, 13:07

Rok temu skończyłem informatykę na AGH. Pracuję już od 2 lat, ale zaczyna mnie nudzić pracowanie na kogoś...

Pomyślałem o założeniu własnego interesu - pisanie apek na komórki i inne urządzenia mobilne. Mam kilku znajomych z uczelni i nie tylko. Kapitał też się znajdzie.

Chodzi mi po głowie MPTI jako fajny adres na początek. Wiadomo, jak to jest w takich parkach technologicznych. Zawsze można z czasem próbować coś większego rozkręcić + szukać inwestora, gdy pomysł siądzie.

Rynek aplikacji jest bardzo chłonny i cały czas się rozwija. Co o tym myślicie?
karski
Użytkownik
Posty:96
Rejestracja:20 gru 2011, 23:47

28 cze 2012, 09:36

Konkurencję miałbyś sporą...
_____________
suknie ślubne
Awatar użytkownika
piotrek
Użytkownik
Posty:28
Rejestracja:27 gru 2010, 13:58

03 lip 2012, 08:56

Konkurencja rzeczywiście może być spora, ale kto nie ryzykuje, ten nie zyska :)
BTW - liczę na pomoc ze strony KPT. W ramach MPTI obiecują know-how znaczących sąsiadów (m.in. Onet i Siemens). Dodatkowo wiadomo, że zawsze lepiej w grupie :D
karski
Użytkownik
Posty:96
Rejestracja:20 gru 2011, 23:47

12 lip 2012, 13:28

Czy ja wiem. Nie nastawiałbym się na 100% od MPTI i KPT bo możesz się rozczarować. Z tego co wiem, kilka wniosków od właśnie firm tworzących aplikacje wpłynęło do nich.
_________________
sudoku
Awatar użytkownika
piotrek
Użytkownik
Posty:28
Rejestracja:27 gru 2010, 13:58

12 lip 2012, 16:08

Hmmm... Nie chciałbym się rozczarować, ale element rywalizacji może być całkiem emocjonujący.

BTW aplikacja aplikacji nierówna ;)
Awatar użytkownika
Sampan
Użytkownik
Posty:62
Rejestracja:21 lut 2012, 15:22

17 lip 2012, 16:09

Samemu trudno wejść w ten biznes, bo masa aplikacji na windows phone pochodzi właśnie z Polski.