Sklep internetowy w praktyce
Moderator:mkamil
-
- Użytkownik
- Posty:288
- Rejestracja:21 maja 2013, 08:43
Promocja takiego sklepu to podstawa. Bez niej ciężko będzie się wyróżnić i zaistnieć w sieci.
Wracając jeszcze do tematu serwerów to skontaktuj się z ludźmi ze sklepu http://www.thomas-it.pl/kontakt.html oni coś takiego oferują i obsługują wielkie firmy, więc pojęcie o robocie mają. Niestety nie znam stawek, ale pewnie na stronie wszystko opisane.
Wg. mnie najważniejsze są ceny - niższe niż u konkurencji, liczne rabaty, promocje, oferty lojalnościowe. Dodatkowo można nakręcić film reklamowy, prezentujący siedzibę firmy. To bardzo uwiarygodni działalność internetową.
Nie można przecież sprzedawać produktów za darmo. Liczne rabaty to zły kierunek. Warto do prowadzenia sklepu dobrze się przygotować. Trzeba zadbać o dobrą ofertę, zabezpieczyć kwestie prawne i pomyśleć o reklamie. Promocja w ramach przemyślanej strategii.golak pisze:Wg. mnie najważniejsze są ceny - niższe niż u konkurencji, liczne rabaty, promocje, oferty lojalnościowe. Dodatkowo można nakręcić film reklamowy, prezentujący siedzibę firmy. To bardzo uwiarygodni działalność internetową.
Bo ja wiem czy promocję? Ostatnio właśnie z gościem pisałem co się przy tym upierał że muszę wydać tysiaka miesięcznie na to, żeby pozycjonować sklep. Ale pytam się po jakiego grzyba skoro mój sklep jest na oprogramowaniu które jest tak napisane, żeby pozycjonowanie było w cenie (a zaznaczam, że jest naprawdę tani abonament)? obroty mi się znacznie powiększyły od czasu kiedy mam to nowe op więc dodatkowe wydawanie tysiąca bo pozycjonowanie musi być osoobno, to mit.
Wiesz, że na początku musi się zwrócić to co się zainwestowało, więc spore promocje nie są dobrym pomysłem. Też zależy ile zapłaciliście za ten sklep, bo tu np. http://www.berber.com.pl/oferta/sklepy-internetowe nie jest drogo, ale znowu ważny jest pomysł i branża, w której chcecie działać.