Oszczędności w firmie

Forum ogólne - poruszamy tematy związane prowadzeniem firmy.
Opiszcie swój biznes i doświadczenia z nim związane.

Moderator:mkamil

Tommy12
Użytkownik
Posty:550
Rejestracja:20 wrz 2014, 19:38

15 paź 2015, 20:00

Pozostając w temacie oszczędności to na pewno bym jeszcze pomyślał o dobrym sprzęcie do drukowania i skanowania. Coś z epsona i do tego komplet tuszy oryginalnych, bo z podróbkami różnie bywa. Czasem ich nie wykrywa, czasem kończą się po drugim drukowaniu. Zapytaj się ludzi ze sklepu http://www.drukuj24.pl co najlepiej wziąć w co zainwestować.
Awatar użytkownika
Mateusz83
Użytkownik
Posty:21
Rejestracja:27 mar 2014, 12:00

14 cze 2016, 10:52

Zaoszczędzić można teraz na wszystkim ;)
zamber
Użytkownik
Posty:444
Rejestracja:01 sie 2014, 10:10

03 sie 2016, 23:36

Mozna oszczedzać na fakturowaniu. Ja robie to online i używam programu bizin. Jestem mega zadowolony, program super działa, jest intuicyjny i szybki. No i tani :)
bifun
Użytkownik
Posty:449
Rejestracja:20 lis 2014, 08:35

21 sie 2016, 18:37

W firmach najczęściej oszczędza się na pracownikach.
Tommy12
Użytkownik
Posty:550
Rejestracja:20 wrz 2014, 19:38

29 sie 2016, 21:43

Ja aktualnie chcę zmienić sprzedawcę gazu. Natrafiłem na ofertę http://www.ewe.pl/procedura-zmiany-sprz ... u-ziemnego. Znacie ich?
Krys89
Użytkownik
Posty:668
Rejestracja:02 lut 2016, 14:54

04 lis 2016, 13:52

No właśnie w artykułach biurowych warto szukać oszczędności bo tam schodzi tego najwięcej. Ja często przeglądam internet i szukam tam gdzie wyjdzie mnie to najtaniej. Np notesy zamawiam hurtowo z oferty http://www.viperprint.pl/produkt/N02 Nigdzie indziej nie dostanę tak tanio notesów. Więc to się na prawdę opłaca. Zresztą zobaczcie sobie sami na ich stronie. I dajcie znać co o tym sądzicie.
morek8
Użytkownik
Posty:12
Rejestracja:08 lis 2016, 20:42

08 lis 2016, 21:22

witam,

gratuluję pomysłu, niby proste rzeczy, a zawszę troszkę kasy zostanie w kieszeni.
sara201
Użytkownik
Posty:61
Rejestracja:05 lis 2016, 12:04

28 lis 2016, 14:14

Sposobów na oszczędności w firmie jest wiele, zwłaszcza jeśli chodzi o firmy z branży e-commerce – takie firmy mogą zmniejszyć koszty m.in. dzięki outsourcingowi, przekazując innym firmom obsługę klienta, zamówień, czy logistyki. Sprawdźcie sobie tą firmę http://e-logistics.pl/e-commerce – zajmują się obsługą logistyczna e-sklepów, m.in. magazynowaniem i transportem.
T85
Użytkownik
Posty:20
Rejestracja:16 lis 2016, 16:42

29 lis 2016, 16:33

Na pracownikach bym raczej nie oszczędzał ;) na programach raczej też - bardziej bym to traktował jako inwestycję w przyszłość. Pozorna oszczędność może się odbić czkawką w późniejszym czasie. Ja np zainwestowałem w programy od RESET2 i nie żałuję, bo wiem, że później nie będę musiał biegać po urzędach i "odkręcać", wyjaśniać itp.
lechh851
Użytkownik
Posty:97
Rejestracja:14 lis 2016, 12:48

19 sty 2017, 11:55

W wielu firmach popularnym sposobem na oszczędności jest outsourcing - wyspecjalizowane firmy są w stanie wykonać dane zadania lepiej, szybciej i przede wszystkim taniej. W niewielkiej firmie można trochę zaoszczędzić także na samodzielnym prowadzeniu księgowości - nie trzeba wtedy zatrudniać księgowej, czy wynajmować biura rachunkowego. Tutaj https://wfirma.pl znajdziecie narzędzia potrzebne do prowadzenia księgowości przez internet - to bardzo wygodne rozwiązanie, jako, że wiele zadań jest znacznie uproszczonych (np. wystawiania faktur) i ogranicza się do kilku kliknięć.
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl