Zastanów się nad kampanią AdWords, to często w połączeniu z pozycjonowaniem przejawia świetną synergię, szczegółowo na ten temat można poczytać na blogu:
https://widoczni.pl/blog/synergia-pozyc ... i-adwords/ Aż 30% użytkowników wyszukiwarki klika w te reklamy - jest to na tyle duża grupa odbiorców, że nie warto jej ignorować.
i nie traktuj serio wcześniejszych komentarzy dotyczących dużych kosztów i wyklikiwania budżetu przez konkurencję - takie praktyki co prawa były stosowane, ale aktualnie nie mają już racji bytu, bo Google zabezpieczyło się przed tym, za każde podejrzane kliknięcie zwraca koszty z powrotem na konto. A nawet jeśli Ci nie zwróci a masz podejrzenia o takiej nieuczciwej konkurencji, to można to zgłosić.
Z kolei co do kosztów to wszystko zależy od jakości Twoich reklam i konkurencji. Są oczywiście branże (np. wynajem biur) bardzo konkurencyjne, ale w większości przypadków dobrze zoptymalizowana kampania + odpowiednia strona docelowa + zadbanie o optymalizację konwersji na stronie, przynoszą dobry efekt.
Wspomniane wcześniej inne formy też są dobrym pomysłem, ale trzeba to dobrać do specyfiki branży, możliwości i celów biznesowych. Można spróbować z Facebookiem, to zazwyczaj też po odpowiednim zoptymalizowaniu przynosi dobre efekty.