Sklep internetowy w praktyce
Moderator:mkamil
Moim zdaniem jak najbardziej, w tej chwili wszystko dzieje się w Internecie. Z tego też powodu sama postanowiłam założyć sklep internetowy i jestem pewna, że wszystko się uda. Jako, że jestem początkująca i Ty również to z własnego doświadczenia mogę Ci jedynie pomóc w wybraniu odpowiedniego serwisu płatności online, gdyż sama jestem na tym etapie Otóż mi przez mój bank polecony został http://eserviceonline.pl/ Szczególnie jest to dobre właśnie dla takich początkujących osób ze względu na ich ofertę specjalną pozwalającą szybko uruchomić i wypromować własny sklep internetowy
Tak teraz coraz więcej firm przygotowuje dwujęzyczną wersję strony, jak wysyła towar za granicą lub profil firmy jest z tym związany. W stolicy tłumaczenia stron robi - biuro tłumaczeń Warszawa. Można wybrać z ok. 50 języków.
1. Obecnie jest duża konkurencja, więc moim zdaniem nie warto.goust pisze:Co myślicie o założeniu własnego sklepu internetowego? Czy to nadal opłacalne?
Czy ogrom sklepów internetowych nie przeszkadza w założeniu kolejnego?
Co najlepiej otworzyć i przy jakim kapitale?
2. Przeszkadza.
3. Jeżeli koniecznie chcesz otworzyć to wg. mnie sklep z markowymi butami męskimi i damskimi. Kapitał? Myślę, że kilkadziesiąt tysięcy na początek - 10-20.
Zakładam sklep internetowy z biżuterią. Mam problem z wyborem sklepu, ponieważ nie wszystko rozumiem. Po pierwsze co to jest integracja z hurtownią a obustronna integracja z allegro, na czym to polega? Po drugie czy jest jakaś firma, z którą nie muszę podpisywać umowy, aby mieć u nich sklep? Czy jest jakiś sklep, który pozwala na zmiany w stronie we własnym zakresie wraz ze swobodą w budowaniu własnego dresingu strony. Proszę o pomoc w wyborze dobrego sklepu internetowego.