Co oprócz pozycjonowania?
Moderator:mkamil
No tak ale jak zareklamować się w terenie ? Wiem że od paru lat u mnie na dzielnicy w Gdańsku organizowany jest festyn rodzinny. No to sobie pomyślałem że dobrym sposobem na reklamę będzie postawienie tam swój balony pneumatyczne Co sądzicie o takiej formie działania ? Nie wychodzi to drogo a może przynieść na prawdę bardzo dobre efekty
Myślę, że dobrym dopełnieniem pozycjonowania jest marketing szeptany. To tak zwany buzz marketing, który stanowi formę promocji nastawioną na zwrócenie uwagi konsumentów przez wywołanie szumu wokół danego produktu, usługi czy danej marki/firmy. Marketing szeptany charakteryzuje się dużą wiarygodnością, ponieważ my sami wierzymy w komunikaty przekazywane przez innych konsumentów. Teraz firm oferujących tego typu usługi jest sporo, przykładem jest m.in. Agencja Interaktywna Ideo Sp. z o.o., tutaj znajdziesz więcej szczegółów - http://www.ideo.pl/emarketing/marketing-szeptany/.
Jestem tego samego zdania. Czytałam ostatnio artykuł poświęcony marketingowi szeptanemu w polityce na stronie silesiasmile.pl i zdziwiłam się, jak wielkie to przynosi korzyści. Dzisiaj korzystają z niego nie tylko przedsiębiorcy, ale i partie polityczne. Oczywiście nie zawsze wykorzystując je w etyczny sposób. Jednakże prawdą jest, że dla osób prowadzących firmy marketing szeptany jest świetną metodą na promocję w sieci. Warto więc znaleźć firmę, która się tym zajmuje. Chociażby Bizzit, którego prezes wypowiadał się w omawianym tekście.
zdecydowanie portale społecznościowe ale niestety nie mam najlepszego zdania o dzisiejszych osobach korzytsających z takiej komunikacji. a poza tym nie do końca niesłusznie, bo jak próbowałem na dwa różne rodzaje trafić do odbiorcy to okazało sie, że wpisy zwykłe miały małe zasięgi, ale jak już siadłem w grafido i zrobiłem kilka obrazków za free w fazie beta, to okazało się że właśnie zasięgi rosną i to po kilka tysięcy. Od tamtej pory wykupiłem abonament i za dyszkę potrafię dwoma banerami po kilka tysięcy zasięgu łapac na dzień.
Media społecznościowe jak najbardziej, o ile prowadzi ją specjalista. Możesz się do mnie zgłosić bo zajmuję się tym.
Co do innych metod to bardzo skuteczne jest adwords zbliżone do pozycjonowania bo chodzi o miejsca w wyszukiwarce. Tylko efekt jest szybki, i płacisz google. Chodź warto zlecić również to zadanie specjalistycznej firmie, która taką kampanie dobrze dostosuje do klienteli
Co do innych metod to bardzo skuteczne jest adwords zbliżone do pozycjonowania bo chodzi o miejsca w wyszukiwarce. Tylko efekt jest szybki, i płacisz google. Chodź warto zlecić również to zadanie specjalistycznej firmie, która taką kampanie dobrze dostosuje do klienteli
Oprócz pozycjonowania polecam reklamy Google, ale nie tylko Adwords, ale także np. Shopping Ads, w które możecie inwestować jeśli macie plik produktowy. Google cały czas wprowadza zmiany i np. w maju na rynku amerykańskim prowadził reklamy Google Shopping Ads do zakładki Grafika na urządzeniach mobilnych. Możecie poczytać o tym tutaj http://feedink.com/pl/shopping-ads-laun ... es-search/ . Myślę, że niedługo zostanie to wprowadzone również w Polsce o ile już nie jest wprowadzone.
Jeśli już wspominacie o social mediach, to jakie kanały społecznościowe wykorzystuje Wasza firma? Czy profile prowadzicie sami, czy zlecacie to jakieś agencji PR-owej bądź kreatywnej? Pytam, bo chcielibyśmy założyć Twittera dla firmy i mamy kilka wątpliwości chociażby dotyczących hashtagów. Z tego artykułu: http://publicrelations.pl/optymalna-lic ... ial-media/ wynika, że powinno się ich w jednym wpisie używać nie więcej niż dwóch. Co uważacie?