optymalizacja strony i reklama
sala konferencyjna kujawsko-pomorskie
Co oprócz pozycjonowania?
Moderator:mkamil
Zastanów się nad kampanią AdWords, to często w połączeniu z pozycjonowaniem przejawia świetną synergię, szczegółowo na ten temat można poczytać na blogu: https://widoczni.pl/blog/synergia-pozyc ... i-adwords/ Aż 30% użytkowników wyszukiwarki klika w te reklamy - jest to na tyle duża grupa odbiorców, że nie warto jej ignorować.
i nie traktuj serio wcześniejszych komentarzy dotyczących dużych kosztów i wyklikiwania budżetu przez konkurencję - takie praktyki co prawa były stosowane, ale aktualnie nie mają już racji bytu, bo Google zabezpieczyło się przed tym, za każde podejrzane kliknięcie zwraca koszty z powrotem na konto. A nawet jeśli Ci nie zwróci a masz podejrzenia o takiej nieuczciwej konkurencji, to można to zgłosić.
Z kolei co do kosztów to wszystko zależy od jakości Twoich reklam i konkurencji. Są oczywiście branże (np. wynajem biur) bardzo konkurencyjne, ale w większości przypadków dobrze zoptymalizowana kampania + odpowiednia strona docelowa + zadbanie o optymalizację konwersji na stronie, przynoszą dobry efekt.
Wspomniane wcześniej inne formy też są dobrym pomysłem, ale trzeba to dobrać do specyfiki branży, możliwości i celów biznesowych. Można spróbować z Facebookiem, to zazwyczaj też po odpowiednim zoptymalizowaniu przynosi dobre efekty.
i nie traktuj serio wcześniejszych komentarzy dotyczących dużych kosztów i wyklikiwania budżetu przez konkurencję - takie praktyki co prawa były stosowane, ale aktualnie nie mają już racji bytu, bo Google zabezpieczyło się przed tym, za każde podejrzane kliknięcie zwraca koszty z powrotem na konto. A nawet jeśli Ci nie zwróci a masz podejrzenia o takiej nieuczciwej konkurencji, to można to zgłosić.
Z kolei co do kosztów to wszystko zależy od jakości Twoich reklam i konkurencji. Są oczywiście branże (np. wynajem biur) bardzo konkurencyjne, ale w większości przypadków dobrze zoptymalizowana kampania + odpowiednia strona docelowa + zadbanie o optymalizację konwersji na stronie, przynoszą dobry efekt.
Wspomniane wcześniej inne formy też są dobrym pomysłem, ale trzeba to dobrać do specyfiki branży, możliwości i celów biznesowych. Można spróbować z Facebookiem, to zazwyczaj też po odpowiednim zoptymalizowaniu przynosi dobre efekty.
Hej. Dobra strategia marketingowa to klucz do sukcesu. Poza pozycjonowaniem warto znaleźć sposób na wypromowanie naszych usług. Ja też prowadzę własną działalność i szukam nowych ścieżek promocji. Ostatnio znajoma poleciła mi by nawiązać współpracę z firmą AdWords Group. Przejrzałam już ich ofertę i proponują naprawdę fajną kampania produktowa . Korzystaliście z takiej formy reklamy Waszej firmy ? Będę wdzięczna za wszelkie informacje.
Niestety jeszcze jej nie próbowałem choć o growth hacking już słyszałem i chciałem bardziej zgłębić temat. Jak na razie zostaje przy mniej kontrowersyjnych metodach takich jak pozycjonowanie czy kampanie mailingowe. Jeśli chodzi o kampanie mailingowe to korzystam z bazy mailingowej oferowanej na http://www.infobrokering.com.pl/bazy-emailingowe/ czasem także proszę ich o radę w procesie przygotowania danej kampanii. A pozycjonowanie zleciłem firmie zewnętrznej.
No według mnie pozycjonowanie stron internetowych to jednak podstawa. Firmom z Poręby polecam http://www.premesso.pl/pozycjonowanie-poreba.html, bo naprawdę się sprawdzają
jeśli chodzi o skuteczne formy promocji biznesu to w tym momencie warto stawiać na kampanię marketingowe kampanie AdWords czy pozycjonowanie Jeśli chodzi natomiast o firmy które zajmują się tego typu działaniami i są najbardziej znane to spokojnie mogę wam polecić fabryka marketingu - http://fabrykamarketingu.pl/ . warto skontaktować się z nimi i poprosić o wycenę konkretnej usługi.
Pamiętaj też o remarketingu. To ponowne wyświetlanie reklamy internatutom, którzy byli na naszej stronie. Sprawnie zaplanowana i przeprowadzone przez dobrą firmę np. http://fabrykamarketingu.pl/ , pozwala znacząco zwiększyć efektywność sprzedażową działań internetowych. Jednym słowem - to absolutna podstawa dla firm, które chcą się pozycjonować w Internecie.
Social Media to potężne narzędzie marketingowe, które dzisiaj dyktuje całe działanie tej branży. Bez udanych kampanii i przygotowanych profilów na najbardziej znanych portalach społecznościowych, zbudowanie zaufania do swojej marki będzie ciężkie. Nie ma innego, udanego sposobu na bezpośrednią komunikację z klientami, technika door to door odchodzi już do lamusa. A tak możemy szybko nawiązać kontakt z naprawdę sporą liczbą odbiorców.
Content marketing to druga bardzo ważna gałąź marketingu, która co prawda wymaga już poniesienia nakładów finansowych (bo trzeba zlecić napisanie komuś tekstów, jeśli sami nie mamy czasu), ale jest też skuteczna. Takie teksty czy artykuły mają dużą wartość merytoryczną, nie są pisane 'na odwal się' i w sposób nienachalny zachęcają do skorzystania z oferty, o ile są dobrze napisane. Są coraz częściej i chętniej wykorzystywane w sytuacji, gdy konkurencja w branży jest wysoka i trzeba czymś zwrócić uwagę, poza tym wyszukiwarki też dobrze przyjmują takie teksty, przez co pozycja naszej strony może wzrosnąć.
Content marketing to druga bardzo ważna gałąź marketingu, która co prawda wymaga już poniesienia nakładów finansowych (bo trzeba zlecić napisanie komuś tekstów, jeśli sami nie mamy czasu), ale jest też skuteczna. Takie teksty czy artykuły mają dużą wartość merytoryczną, nie są pisane 'na odwal się' i w sposób nienachalny zachęcają do skorzystania z oferty, o ile są dobrze napisane. Są coraz częściej i chętniej wykorzystywane w sytuacji, gdy konkurencja w branży jest wysoka i trzeba czymś zwrócić uwagę, poza tym wyszukiwarki też dobrze przyjmują takie teksty, przez co pozycja naszej strony może wzrosnąć.