Pipedrive to system CRM, który pomaga małym, średnim i dużym firmom:
- zwiększyć efektywność procesów roboczych, zmniejszyć czas, który pracownicy poświęcają na zadania i zwiększyć zwroty;
- poprawić retencję klientów, usprawnić proces powrotu klientów i ponownych sprzedaży;
- poprawić prognozowanie i raportowanie dzięki zaawansowanej analizie i pracy z danymi;
- zwiększyć satysfakcję klientów i budować lojalną bazę ambasadorów i promotorów marki. Top 6 funkcji CRM Pipedrive dla Twojego biznesu
PRZEGLĄD FUNKCJI. Dashboard CRM Pipedrive pokazuje i pomaga zaplanować codzienne zadania dla pracownika, optymalizować pracę zespołu sprzedażowego nawet przy dużym obciążeniu rozmowami i wiadomościami, oraz maksymalnie wykorzystać czas pracy. Dashboard to Twoje zasoby, ludzie i dane na jednej stronie, w czytelnej formie i z przydatnymi wglądami.
FILTRY I KOLUMNY DLA UŻYTKOWNIKÓW. Pipedrive oferuje pełną funkcjonalność systemu CRM, umożliwiając jednocześnie łatwe dodawanie (i zarządzanie) danymi i filtrowanie. W systemie CRM Pipedrive możesz tworzyć niestandardowe kolumny danych, jeśli Twój proces sprzedaży wymaga uwzględnienia dodatkowych czynników. Możesz również korzystać z filtrów, aby wyszukać wiersze według dowolnego kryterium.
DOSTOSOWANE SZABLONY E-MAILI. W Pipedrive dostępne są gotowe szablony dla maili do klientów – zarówno od działu marketingu, jak i sprzedaży. Szablony nie tylko oszczędzają czas na identyfikacji marki, ale także pozwalają szybko dostosować treść tak, aby każdy klient otrzymał unikalną i interesującą go wiadomość.
ZARZĄDZANIE LEADAMI I LEJEM SPRZEDAŻOWYM. Pipedrive można wykorzystać zarówno w uproszczonym formacie do rejestracji leadów i zapytań, jak i do pełnej konfiguracji procesu sprzedaży. Wizualizacja leja sprzedażowego natychmiast daje wyobrażenie o stanie transakcji, nie wpadając w zbyt dużą ilość informacji o klientach.
INTEGRACJA Z PLATFORMĄ KOMUNIKACJI BIZNESOWEJ. Integracja IP-telefonii UniTalk i PipeDrive pozwala na dzwonienie do klientów bezpośrednio z systemu CRM, szybkie rejestrowanie danych klienta, tworzenie zamówień w trakcie rozmowy i rejestrowanie wyników rozmowy. W ten sposób UniTalk pomaga zwiększyć efektywność sprzedaży i produktywność menedżerów ds. sprzedaży.
PROGNOZOWANIE DOCHODÓW. Ten narzędzie w systemie CRM Pipedrive pozwala oszacować przyszłe przychody, zakończone transakcje i transakcje w toku. Prognozowanie dochodów jest szczególnie istotne podczas wdrażania nowej strategii i sprawdzania jej skuteczności, a także planowania dostępnych zasobów. Jak zintegrować UniTalk i CRM Pipedrive
IP-telefonia UniTalk zwiększa sprzedaż i zyski firmy. W jaki sposób? Poprzez rozszerzenie możliwości technicznych, optymalizację procesów pracy i automatyzację. Mianowicie:
- UniTalk rozszerza geografię działania. IP-telefonia to technologia chmurowa oparta na automatycznej centrali telefonicznej, dla której lokalizacja firmy i jej klientów nie ma znaczenia; w panelu UniTalk można podłączyć lokalne numery dla ponad stu krajów.
- Obniża koszty utrzymania sieci. Zapewniamy działanie systemu telefonicznego, dzięki czemu nie trzeba szukać lokalu, instalować i konfigurować sprzętu, angażować specjalistów do obsługi itp. Podłączenie zajmuje 10 minut – i jesteś gotowy, by podbić świat!
- Wielokanałowe numery telefoniczne. Technologia SIP umożliwia podłączenie kilku kanałów do jednego numeru telefonu; wtedy wszystkie połączenia idą na niego i automatycznie są dystrybuowane do różnych kanałów do operatorów. Brak zajętych linii i niezadowolonych klientów czekających!
- Analiza i optymalizacja pracy menedżerów ds. sprzedaży. Wewnętrzne raporty dotyczące pracy menedżerów ds. sprzedaży pozwalają śledzić zmiany w pracy, analizować wyniki pracy przez miesiące i kwartały, znajdować obszary problemowe i punkty wzrostu.
- Automatyzacja rutynowych procesów. Dodatkowe narzędzia UniTalk optymalizują wykonywanie standardowych zadań: wybieranie numeru, przekierowywanie klientów do odpowiedniego działu, informowanie o dostawie zamówienia i innych wydarzeniach. Interaktywne menu głosowe, automatyczni wybierający i dzwoniący, przycisk oddzwaniania na stronie internetowej – dla Twojej firmy dostępnych jest ponad 20 funkcji UniTalk!
Efektywny proces wykonywania i odbierania połączeń to podstawa każdego działu sprzedaży. Platforma komunikacji biznesowej UniTalk oferuje integrację z Pipedrive, która umożliwia łatwe wykonywanie połączeń z aplikacji mobilnej lub przeglądarki internetowej, nagrywanie rozmów do dalszej analizy (lub przywracania danych), zbieranie statystyk i tworzenie raportów do celów analitycznych. W ten sposób Twój zespół ds. sprzedaży może wykonywać, nagrywać i zapisywać połączenia za pomocą jednego kliknięcia na kontakt w systemie – ta funkcja jest dostępna dla wszystkich numerów telefonów w transakcjach, kartach klientów, firmach i leadach. Wszystkie połączenia są automatycznie rejestrowane jako działania i śledzone w raportach.