Biznes Forum - forum biznesowe i finansowe - pomysły na biznes 24h!
  • Kalkulatory
    • Kredyt 2 Procent Kalkulator
    • Kalkulator brutto netto – VAT
    • Kalkulator odsetek podatkowych
    • Kalkulator kredytu hipotecznego
    • Kalkulator wynagrodzeń brutto – netto
    • Kalkulator lokat bankowych
    • Kalkulator kredytowy
    • Kalkulator odsetek ustawowych
    • Kalkulator procentowy
    • Kalkulator stażu pracy
    • Kalkulator zdolności kredytowej
    • Kalkulator leasingowy
    • Kalkulator umowa zlecenie
    • Kalkulator urlopu
    • Kalkulator zużycia prądu
    • Kalkulator umowa o dzieło
    • Kalkulator zwrotu podatku
    • Kalkulator nadpłaty kredytu hipotecznego
  • Forum
  • Biznes
  • Finanse
  • Pomysły na biznes
  • Spółki
  • Marketing
  • Kalkulatory
    • Kredyt 2 Procent Kalkulator
    • Kalkulator brutto netto – VAT
    • Kalkulator odsetek podatkowych
    • Kalkulator kredytu hipotecznego
    • Kalkulator wynagrodzeń brutto – netto
    • Kalkulator lokat bankowych
    • Kalkulator kredytowy
    • Kalkulator odsetek ustawowych
    • Kalkulator procentowy
    • Kalkulator stażu pracy
    • Kalkulator zdolności kredytowej
    • Kalkulator leasingowy
    • Kalkulator umowa zlecenie
    • Kalkulator urlopu
    • Kalkulator zużycia prądu
    • Kalkulator umowa o dzieło
    • Kalkulator zwrotu podatku
    • Kalkulator nadpłaty kredytu hipotecznego
  • Forum
  • Biznes
  • Finanse
  • Pomysły na biznes
  • Spółki
  • Marketing
No Result
View All Result
Biznes Forum - forum biznesowe i finansowe - pomysły na biznes 24h!
No Result
View All Result

Czynniki jakie należy wziąć pod uwagę przy zakupie sejfu do biura

Michał Maciejewski autor artykułu Michał Maciejewski
0
Czynniki jakie należy wziąć pod uwagę przy zakupie sejfu do biura

Czynniki jakie należy wziąć pod uwagę przy zakupie sejfu do biura

Kupowanie sejfu wymaga wzięcia pod uwagę szeregu ważnych czynników, w tym pożądanego zastosowania sejfu oraz jego cech, które zapewnią opłacalność inwestycji, a także należytą ochronę. Sejf wysokiej jakości będzie posiadał wiele aspektów, który wyróżniają go jako wyspecjalizowany element wyposażenia.

Obejmują one wszystko – od przechowywania, pojemności, wagi i rozmiaru, a także ochrony przeciwpożarowej, gwarancji i kilku innych funkcji takich jak drzwiczki, zamki i rama. Poniżej przedstawione zostały najważniejsze rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę, chcąc kupić sejf do firmy. 

Spis treści:

Toggle
  • Rozmiar i waga
  • Pojemność przechowywania 
  • Ochrona przeciwpożarowa 
  • Bezpieczne funkcje 
  • Gwarancja

Rozmiar i waga

Jedną z pierwszych rzeczy, które prawdopodobnie weźmiemy pod uwagę, jest rozmiar i waga sejfu, który zamierzamy kupić. Znajomość wagi i wymiarów jest ważna dla znalezienia odpowiedniego miejsca na sejf w biurze. Dodatkowo ma wpływ na ogólne koszty i logistykę transportu. W zależności od tego, co zamierzamy przechowywać w sejfie, może być konieczne wybranie większej lub mniejszej przestrzeni, dlatego wybór sejfu warto rozpocząć od sprawdzenia rozmiarów i wagi modeli jakie nas zainteresowały. 

Pojemność przechowywania 

Niezależnie od tego, czy planujemy przechowywać biżuterię, ważne dokumenty, kolekcję broni czy cokolwiek innego, należy wiedzieć, który sejf ma odpowiednią pojemność. W przypadku mniejszych przedmiotów, takich jak dokumenty, pieniądze, biżuteria czy złoto, możemy potrzebować niewielkiego sejfu. W przeciwieństwie do sytuacji, gdy w sejfie planujemy przechowywać kolekcję broni, zwłaszcza takie które obejmują duże karabiny, lub inne kosztowności, które nie należą do małych – w takim wypadku należy rozważyć zakup większego modelu. 

Czynniki jakie należy wziąć pod uwagę przy zakupie sejfu do biura
Czynniki jakie należy wziąć pod uwagę przy zakupie sejfu do biura

Ochrona przeciwpożarowa 

Ocena odporności na ogień, jest niezwykle istotna jako część inwestycji. Warto upewnić się, że sejf jest zweryfikowany przez odpowiednie certyfikaty i przeszedł odpowiednio 30, 60 lub 90 minutowy test cieplny przy wysokich temperaturach. Odpowiedni certyfikat będzie wskazywać na jedną z możliwych ocen przeciwpożarowych sejfów firmowych. Obecnie praktycznie każdy wysokiej jakości sejf spełnia standardy ochrony przeciwpożarowej. Najwyższe wskaźniki pożarowe zapewniają, że w razie niepożądanego pożaru – zawartość sejfu będzie bezpieczna i nie ucierpi. 

Bezpieczne funkcje 

Najważniejsze elementy, które sprawiają, że sejf jest bezpieczny, to oczywiście elementy, których nie można przeoczyć. Ościeżnica, same drzwi, zamki i warstwy bezpieczeństwa to najważniejsze aspekty, które należy sprawdzić w sejfie. Warto poszukać zamków ryglujących, elektronicznych, re-lockerów, wzmocnionego zamka chroniącego warstwy stalowe oraz konstrukcji drzwi i ościeżnicy. Przed zakupem należy odpowiednio sprawdzić te funkcje w wybranych modelach. Każdy sejf może być nieco inny, jeśli chodzi o wyżej wymienione funkcje, ale zawsze warto decydować się na najwyższy poziom bezpieczeństwa w sejfie. 

Gwarancja

Być może jednym z najważniejszych aspektów zakupu sejfu jest gwarancja produktu stojąca za sejfem. W przypadku dużych sejfów biurowych należy poszukać takich z dożywotnią gwarancją. Każdy sejf objęty taką gwarancją zapewnia wymianę lub naprawę w przypadku włamania, pożaru lub powodzi bez dodatkowych opłat. W idealnym przypadku nigdy nie będziemy musieli skorzystać z takiej gwarancji, ponieważ sejfy wysokiej jakości powinny wytrzymać tego typu zdarzenia, jednak warto mieć pewność, że w razie wypadku można naprawić lub wymienić sejf. 

Odpowiednia ochrona cennych rzeczy w biurze to czasami konieczność. Dlatego warto dokładnie przemyśleć zakup i zdecydować się na najlepszą możliwą opcję. 

Previous Post

Jak najlepiej sterować oświetleniem w biurze?

Next Post

Dlaczego wirtualna centrala VoIP jest potrzebna w każdej małej i średniej firmie?

Michał Maciejewski

Michał Maciejewski

Cześć, nazywam się Michał Maciejewski, jestem ekonomistą i blogerem prowadzącym portal BiF24.pl, gdzie znajdziecie profesjonalne porady dotyczące zarządzania finansami oraz prowadzenia biznesu. Oferujemy również darmowe narzędzia online, które pomogą Wam lepiej zarządzać finansami osobistymi i firmowymi.

Next Post
Dlaczego wirtualna centrala VoIP jest potrzebna w każdej małej i średniej firmie?

Dlaczego wirtualna centrala VoIP jest potrzebna w każdej małej i średniej firmie?

Polecane

Czym jest SAP Business Technology Platform?

Czym jest SAP Business Technology Platform?

Jak urządzić domowe biuro?

Jak urządzić domowe biuro?

FTE (Full-Time Equivalent) - definicja oraz zastosowanie pojęcia

FTE (Full-Time Equivalent) – definicja oraz zastosowanie pojęcia

Czym jest O2C (OtC) - Order to Cash? Definicja pojęcia

Czym jest O2C (OtC) – Order to Cash? Definicja pojęcia

Dlaczego firmy z województwa Lubelskiego wybierają Biuro Rachunkowe NOVO?

Dlaczego firmy z województwa Lubelskiego wybierają Biuro Rachunkowe NOVO?

Report to Record (R2R) - czym dokładnie jest?

Report to Record (R2R) – czym dokładnie jest?

Forum biznesowe

Forum biznesowe

SOX - czym jest i co ma na celu?

SOX – czym jest i co ma na celu?

Najczęściej komentowane

Biznes rodzinny

Biznes rodzinny

Nowy wygląd Facebooka

Nadchodzi nowy Facebook!

Czym są prywatne firmy pożyczkowe

Prywatne firmy pożyczkowe — Przekonaj się, czym są firmy pożyczkowe, co oferują i jak działają oraz sam podejmij decyzje!

Idealny laptop do pracy

Idealny laptop do pracy

Zarabianie online — Zostań Freelancerem i zarabiaj na różnych sposobach pracy w sieci

Zarabianie online — Zostań Freelancerem i zarabiaj na różnych sposobach pracy w sieci!

Czy warto zajmować się samodzielnie księgowością

Czy warto zajmować się samodzielnie księgowością?

Jak zdobyć dofinansowanie z Urzędu Pracy na własny biznes

Jak zdobyć dofinansowanie z Urzędu Pracy na własny biznes?

Jak zdobyć dofinansowanie z Urzędu Pracy na własny biznes

Ruszają Pracownicze Plany Kapitałowe

Losowe

Czek - czym jest i jak działa?

Czek – czym jest i jak działa?

SSC (Shared Services Centers) - czym dokładnie jest? Definicja pojęcia

SSC (Shared Services Centers) – czym dokładnie jest? Definicja pojęcia

Odsetki - czym dokładnie są? Definicja pojęcia

Odsetki – czym dokładnie są? Definicja pojęcia

Czym jest program do zarządzania produkcją i dlaczego warto w niego zainwestować?

Czym jest program do zarządzania produkcją i dlaczego warto w niego zainwestować?

FTE (Full-Time Equivalent) - definicja oraz zastosowanie pojęcia

FTE (Full-Time Equivalent) – definicja oraz zastosowanie pojęcia

P2P (Procure to Pay) - definicja pojęcia, zadania

P2P (Procure to Pay) – definicja pojęcia, zadania

Tagi:

aplikator etykiet banki bezpieczeństwo biuro biznes biznesforum biznes internetowy blockchain błędy w biznesie chwilówka doradca finansowy e-commerce etykiety finanse finansowanie firma forum forum biznesowe gadżety biurowe internet inwestycje kredyty kryptowaluty księgowość kupię spółkę marketing oświetlenie pieniądze Polski Ład pomysł na biznes pomysły na biznes pożyczka praca przemysł rachunkowość rodzaje działalności gospodarczej Sklep internetowy sprzedam spółkę spółka szukam wspólnika umowa zlecenie własna firma zarabianie zarabianie w internecie zus
Biznes Forum – forum biznesowe i finansowe – pomysły na biznes 24h!

Portal Biznes i Finanse - Szukasz pomysłu na biznes? Chcesz sprzedać spółkę a może szukasz wspólnika? Świetnie trafiłeś!

Kontakt z redakcją:
Krucza 50
00-025 Warszawa
Kontakt
telefon: 695 230 860

Działamy nieprzerwanie od 2008 roku

  • Home
  • Forum
  • Polityka Cookies
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin
  • Disclaimer
  • Przewodnik Etyczny
  • Polityka Redakcyjna
  • Kontakt
  • Spółki
  • Marketing
  • Biznes
  • Finanse
  • Pomysły na biznes

Ostatnie wpisy

  • Czym jest program do zarządzania produkcją i dlaczego warto w niego zainwestować?
  • System HCM – czym jest i dlaczego warto wdrożyć go w firmie?
  • IP telefonii UNITALK i CRM Pipedrive

Copyright © działamy nieprzerwanie od 2008 Portal Biznesowy - BIF24 | Projekt i realizacja: ADwave - marketing internetowy. | Mapa witryny

No Result
View All Result
  • Kalkulatory
    • Kredyt 2 Procent Kalkulator
    • Kalkulator brutto netto – VAT
    • Kalkulator odsetek podatkowych
    • Kalkulator kredytu hipotecznego
    • Kalkulator wynagrodzeń brutto – netto
    • Kalkulator lokat bankowych
    • Kalkulator kredytowy
    • Kalkulator odsetek ustawowych
    • Kalkulator procentowy
    • Kalkulator stażu pracy
    • Kalkulator zdolności kredytowej
    • Kalkulator leasingowy
    • Kalkulator umowa zlecenie
    • Kalkulator urlopu
    • Kalkulator zużycia prądu
    • Kalkulator umowa o dzieło
    • Kalkulator zwrotu podatku
    • Kalkulator nadpłaty kredytu hipotecznego
  • Forum
  • Biznes
  • Finanse
  • Pomysły na biznes
  • Spółki
  • Marketing

Copyright © działamy nieprzerwanie od 2008 Portal Biznesowy - BIF24 | Projekt i realizacja: ADwave - marketing internetowy. | Mapa witryny

Ta strona używa plików cookies. Przeglądając dalej tą stronę zgadzasz się na korzystanie z tych plików. Odwiedź naszą stronę dotyczącą polityki cookies aby dowiedzieć się więcej.