Biznes Forum - forum biznesowe i finansowe - pomysły na biznes 24h!
  • Kalkulatory
    • Kredyt 2 Procent Kalkulator
    • Kalkulator brutto netto – VAT
    • Kalkulator odsetek podatkowych
    • Kalkulator kredytu hipotecznego
    • Kalkulator wynagrodzeń brutto – netto
    • Kalkulator lokat bankowych
    • Kalkulator kredytowy
    • Kalkulator odsetek ustawowych
    • Kalkulator procentowy
    • Kalkulator stażu pracy
    • Kalkulator zdolności kredytowej
    • Kalkulator leasingowy
    • Kalkulator umowa zlecenie
    • Kalkulator urlopu
    • Kalkulator zużycia prądu
    • Kalkulator umowa o dzieło
    • Kalkulator zwrotu podatku
    • Kalkulator nadpłaty kredytu hipotecznego
  • Forum
  • Biznes
  • Finanse
  • Pomysły na biznes
  • Spółki
  • Marketing
  • Kalkulatory
    • Kredyt 2 Procent Kalkulator
    • Kalkulator brutto netto – VAT
    • Kalkulator odsetek podatkowych
    • Kalkulator kredytu hipotecznego
    • Kalkulator wynagrodzeń brutto – netto
    • Kalkulator lokat bankowych
    • Kalkulator kredytowy
    • Kalkulator odsetek ustawowych
    • Kalkulator procentowy
    • Kalkulator stażu pracy
    • Kalkulator zdolności kredytowej
    • Kalkulator leasingowy
    • Kalkulator umowa zlecenie
    • Kalkulator urlopu
    • Kalkulator zużycia prądu
    • Kalkulator umowa o dzieło
    • Kalkulator zwrotu podatku
    • Kalkulator nadpłaty kredytu hipotecznego
  • Forum
  • Biznes
  • Finanse
  • Pomysły na biznes
  • Spółki
  • Marketing
No Result
View All Result
Biznes Forum - forum biznesowe i finansowe - pomysły na biznes 24h!
No Result
View All Result

Gadżety do biura – zobacz w co warto zainwestować w Twojej firmie

Sandra Stempniewska autor artykułu Sandra Stempniewska
0
akcesoria do biura

gadżety do biura/ foto: canva.com

Gadżety do biura nie służą tylko wizualnej stronie naszej firmy, ale są przede wszystkim bardzo praktyczne. Zamiast dziesiątek kolorowych kartek poprzyklejanych na każdą powierzchnię biurka i monitora, można zainwestować w prosty organizer. Wymaga to wypracowania nowego nawyku, ale czy profesjonalne stanowisko pracy nie jest tego warte?

Spis treści:

Toggle
  • Gadżety do biura usprawnią wykonywanie obowiązków
    • Organizer na biurko
    • Wizytownik
    • Kalendarz książkowy
    • Gadżety do biura: Foldery i segregatory
    • Gadżety antystresowe

Gadżety do biura usprawnią wykonywanie obowiązków

Akcesoria biurowe mają nam służyć do wykonywania naszych obowiązków, a przy okazji pomóc w organizacji stanowiska pracy. Niezależnie od tego, czy prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, a Twoim miejscem pracy jest biurko w mieszkaniu, czy prowadzisz dużą firmę, która zatrudnia pracowników – gadżety biurowe ułatwią pracę każdego. Przy okazji zachowają estetykę miejsca, dzięki czemu Twoi klienci i partnerzy biznesowi będą widzieć w Tobie profesjonalistę w każdym calu. Prowadzenie firmy wiąże się z koniecznością przechowywania wielu dokumentów – schowanie ich na chwilę w szufladzie lub położenie na biurku pod stertą innych dokumentów, to krok do biurowego chaosu. Dlaczego warto zainwestować w gadżety do biura i które z nich musisz mieć?

Organizer na biurko

Gdzie Twój długopis? Gdzie podziała się pieczątka? Kto zabrał zszywacz? No właśnie – organizer na biurko pozwala nam w jednym miejscu przechowywać to, czego regularnie potrzebujemy. Sklepy oferujące artykuły biurowe dysponują szeregiem organizerów, mniejszych i większych oraz prostych i designerskich. Znajdziesz w nich miejsce na wszelkie przybory biurowe, ale także w wielu przypadkach miejsce na segregatory i teczki.

Wizytownik

Na początek warto mieć wizytówkę – to nie tylko ciekawy gadżet, ale też pozwala zyskać nam więcej profesjonalizmu w oczach klienta. Jeśli już mamy wizytówki mają one zwyczaj ginąć lub zaginać się w kieszeni marynarki lub portfelu. Warto zatem zainwestować w wizytownik, który nie tylko dobrze prezentuje się na biurku, ale także zaoszczędza nam gorączkowego poszukiwania wizytówek – no i dzięki niemu wiemy, że powoli się kończą i czas zamówić w drukarni kolejne.

Kalendarz książkowy

Współczesna technologia pozwala nam mieć kalendarz online zarówno w mediach społecznościowych, jak i na wielu innych platformach. Warto jednak pamiętać o zakupieniu kalendarza książkowego w którym szybko i sprawnie jesteśmy w stanie zanotować umówione spotkanie oraz inne ważne dla nas informacje. Taki kalendarz wprawdzie nie będzie nam przypominał o umówionym spotkaniu, ale jeśli będziemy notować w nim planowane na dzień zadania, a w trakcie dnia pracy skreślać wykonane obowiązki, nic nie umknie naszej uwadze. Korzystanie z kalendarza to nawyk, który warto sobie wyrobić.

akcesoria do biura
gadżety do biura/ foto: canva.com

Gadżety do biura: Foldery i segregatory

Foldery i segreagatory to must have w każdym biurze. W każdej firmie przechowywane są dokumenty: od faktur aż po umowy o zatrudnienie i współpracę z partnerami. Wykorzystanie tych akcesoriów biurowych usprawni naszą pracę i pozwoli systematycznie porządkować dokumentację. Dobra organizacja pracy biurowej wiąże się z dobrymi nawykami i systematycznością. Jeśli będziemy każdy gotowy dokument odkładać do odpowiedniego segreatora, teczki czy folderu nasza papierkowa robota przestanie być zgrozą.

Gadżety antystresowe

Gadżety biurowe antystresowe nie tylko dobrze prezentują się na naszym biurku, ale przede wszystkim pomagają rozładować napięcie. Nawet ukochana praca, może nas czasem zestresować lub sfrustrować – zwłaszcza po spotkaniu z trudnym klientem lub nieoczekiwanymi zdarzeniami. Wśród gadżetów antystresowych mogą pojawić się: małe piłki, gniotki w różnych postaciach, chińskie kule, pop-it, kostki, elastyczne długopisy, które możemy wykręcać do woli, a które się nie złamią.

Gadżety biurowe naprawdę ułatwiają naszą pracę, możemy również zainwestować w gadżety z logiem naszej firmy – dzięki czemu pracownik może mieć firmowy kalendarz, czy firmowy długopis. To subtelna forma reklamy, która zawsze może się przydać. Organizacja pracy i przestrzeni to duża swoboda. Znacznie łatwiej jest pracować, kiedy nie musimy się zastanawiać, gdzie położyliśmy długopis i gdzie zapodziała się ważna umowa dla klienta. Spraw sobie i swoim pracownikom te wartościowe, a nie drogie pomoce zawodowe. To bez wątpienia pomoże Tobie w wykonywaniu niezbędnych obowiązków zawodowych.

Previous Post

Kredyt firmowy. Jaki rodzaj wybrać?

Next Post

Na jakie torby jednorazowe się zdecydować?

Sandra Stempniewska

Sandra Stempniewska

Cześć, z tej strony Sandra Stempniewska. Jestem przedsiębiorcą i prezesem spółki. Interesuje mnie wszystko, co związane z prowadzeniem własnego biznesu i zarządzaniem finansami w firmie. Piszę dla Was artykuły z zakresu funkcjonowania przedsiębiorstwa, podatków, zarządzania zespołem oraz marketingiem dla firm. Znajdziecie tutaj również informacje o najbardziej potencjalnych branżach, w które warto inwestować oraz ciekawych i nietuzinkowych pomysłów na własny biznes. Mam nadzieję, że moje materiały będą dla Was atrakcyjne i przydatne w Waszej branży – niezależnie od tego, czy jesteście na początku swojej drogi, czy od lat prowadzicie firmę.

Next Post
Na jakie torby jednorazowe się zdecydować?

Na jakie torby jednorazowe się zdecydować?

Polecane

Czym jest SAP Business Technology Platform?

Czym jest SAP Business Technology Platform?

Jak urządzić domowe biuro?

Jak urządzić domowe biuro?

Czym jest O2C (OtC) - Order to Cash? Definicja pojęcia

Czym jest O2C (OtC) – Order to Cash? Definicja pojęcia

Dlaczego firmy z województwa Lubelskiego wybierają Biuro Rachunkowe NOVO?

Dlaczego firmy z województwa Lubelskiego wybierają Biuro Rachunkowe NOVO?

FTE (Full-Time Equivalent) - definicja oraz zastosowanie pojęcia

FTE (Full-Time Equivalent) – definicja oraz zastosowanie pojęcia

Report to Record (R2R) - czym dokładnie jest?

Report to Record (R2R) – czym dokładnie jest?

Dobre pozycjonowanie strony przepisem na sukces w branży

Dobre pozycjonowanie strony przepisem na sukces w każdej branży!

SOX - czym jest i co ma na celu?

SOX – czym jest i co ma na celu?

Najczęściej komentowane

Biznes rodzinny

Biznes rodzinny

Nowy wygląd Facebooka

Nadchodzi nowy Facebook!

Czym są prywatne firmy pożyczkowe

Prywatne firmy pożyczkowe — Przekonaj się, czym są firmy pożyczkowe, co oferują i jak działają oraz sam podejmij decyzje!

Forum biznesowe

Forum biznesowe

Idealny laptop do pracy

Idealny laptop do pracy

Zarabianie online — Zostań Freelancerem i zarabiaj na różnych sposobach pracy w sieci

Zarabianie online — Zostań Freelancerem i zarabiaj na różnych sposobach pracy w sieci!

Czy warto zajmować się samodzielnie księgowością

Czy warto zajmować się samodzielnie księgowością?

Jak zdobyć dofinansowanie z Urzędu Pracy na własny biznes

Jak zdobyć dofinansowanie z Urzędu Pracy na własny biznes?

Losowe

Na czym polega coaching biznesowy?

Na czym polega coaching biznesowy?

Jak najlepiej sterować oświetleniem w biurze?

Jak najlepiej sterować oświetleniem w biurze?

Czy warto zajmować się samodzielnie księgowością

Czy warto zajmować się samodzielnie księgowością?

Notowania giełdowe - czym dokładnie są? Definicja pojęcia

Notowania giełdowe – czym dokładnie są? Definicja pojęcia

FTE (Full-Time Equivalent) - definicja oraz zastosowanie pojęcia

FTE (Full-Time Equivalent) – definicja oraz zastosowanie pojęcia

Sponsoring - czym dokładnie jest. Rodzaje sponsoringu

Sponsoring – czym dokładnie jest. Rodzaje sponsoringu

Tagi:

aplikator etykiet banki bezpieczeństwo biuro biznes biznesforum biznes internetowy blockchain błędy w biznesie chwilówka doradca finansowy e-commerce etykiety finanse finansowanie firma forum forum biznesowe gadżety biurowe internet inwestycje kredyty kryptowaluty księgowość kupię spółkę marketing oświetlenie pieniądze Polski Ład pomysł na biznes pomysły na biznes pożyczka praca przemysł rachunkowość rodzaje działalności gospodarczej Sklep internetowy sprzedam spółkę spółka szukam wspólnika umowa zlecenie własna firma zarabianie zarabianie w internecie zus
Biznes Forum – forum biznesowe i finansowe – pomysły na biznes 24h!

Portal Biznes i Finanse - Szukasz pomysłu na biznes? Chcesz sprzedać spółkę a może szukasz wspólnika? Świetnie trafiłeś!

Kontakt z redakcją:
Krucza 50
00-025 Warszawa
Kontakt
telefon: 695 230 860

Działamy nieprzerwanie od 2008 roku

  • Home
  • Forum
  • Polityka Cookies
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin
  • Disclaimer
  • Przewodnik Etyczny
  • Polityka Redakcyjna
  • Kontakt
  • Spółki
  • Marketing
  • Biznes
  • Finanse
  • Pomysły na biznes

Ostatnie wpisy

  • Dlaczego firmy z województwa Lubelskiego wybierają Biuro Rachunkowe NOVO?
  • Czym jest program do zarządzania produkcją i dlaczego warto w niego zainwestować?
  • System HCM – czym jest i dlaczego warto wdrożyć go w firmie?

Copyright © działamy nieprzerwanie od 2008 Portal Biznesowy - BIF24 | Projekt i realizacja: ADwave - marketing internetowy. | Mapa witryny

No Result
View All Result
  • Kalkulatory
    • Kredyt 2 Procent Kalkulator
    • Kalkulator brutto netto – VAT
    • Kalkulator odsetek podatkowych
    • Kalkulator kredytu hipotecznego
    • Kalkulator wynagrodzeń brutto – netto
    • Kalkulator lokat bankowych
    • Kalkulator kredytowy
    • Kalkulator odsetek ustawowych
    • Kalkulator procentowy
    • Kalkulator stażu pracy
    • Kalkulator zdolności kredytowej
    • Kalkulator leasingowy
    • Kalkulator umowa zlecenie
    • Kalkulator urlopu
    • Kalkulator zużycia prądu
    • Kalkulator umowa o dzieło
    • Kalkulator zwrotu podatku
    • Kalkulator nadpłaty kredytu hipotecznego
  • Forum
  • Biznes
  • Finanse
  • Pomysły na biznes
  • Spółki
  • Marketing

Copyright © działamy nieprzerwanie od 2008 Portal Biznesowy - BIF24 | Projekt i realizacja: ADwave - marketing internetowy. | Mapa witryny

Ta strona używa plików cookies. Przeglądając dalej tą stronę zgadzasz się na korzystanie z tych plików. Odwiedź naszą stronę dotyczącą polityki cookies aby dowiedzieć się więcej.